Laulatteko useasti eli onko hyvä lauluääni? Mulla oli musiikki 10.
Kommentit (50)
Oon saanu omasta laulamisestani vaihtelevaa palautetta, useammin kuitenkin huonoa. No, en ole enää laulanut mitään vuosiin, tilalle on tullut krooninen yskä (oli muutama vuosi ennen covidia). En ole koskaan polttanut, joten ei johdu siitä, ja on yritetty lääkärissä selvittää, mistä johtuu, mutta eipä ole auttanut röntgenit tai refluksi-lääkkeet.
Mulla on aivan järkyttävä lauluääni. Laulan vaan, kun kukaan ei kuule.
Kympin musanumerolaiset on just niitå pahimpia piipittäjiä, jotka eivät koskaan opi laulamaan ns perseen pohjasta
En laula usein. Lauluääni on hyvä ja sävelkorva tarkka. Musiikki oli koulussa 15/10. No kympin pystyin vain saamaan totariin, mut kolmannes jäi vielä ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Kympin musanumerolaiset on just niitå pahimpia piipittäjiä, jotka eivät koskaan opi laulamaan ns perseen pohjasta
Ei pidä paikkaansa. Kympin voi saada millä lauluäänellä tahansa.
Itse sain musiikista kympin ja lauloin yksin yli koko muun komppanian kun harjoiteltiin valalaulua armeijassa, näin kertoi edellisen saapumiserän kaverini, joka kuuli tapahtuneen ja tunnisti ääneni.
Mullakin musiikki 10 aina, olen opiskellutkin sitä korkeakoulussa mutta en silti osaa laulaa. Nuotissa toki pysyn.
En koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi olla loistava jokaisella musiikin osa-alueella hyvän numeron saadakseen. Eihän noi mestarisoittajatkaan kaikki laula konserteissaan ja silti on mestareita. Jotkut ei edes soita tai esiinny vaan pelkästään säveltää.
Ja silti koululaiselta vaaditaan se typerä lauluosaaminen. Muutenkin laulamista ei oikeasti edes opiskella koulussa, silti siitä on testi?! Vähänkuin antaisit luokalle kitarat että rämpyttäkääs nyt mitä rämpytätte ja vuoden lopussa on testi jonka perusteella saadaan numerot.
Sain koulussa laulusta 6, en laula kuin yksin autolla ajaessani. Olisi ihanaa kun voisi laulaa vaikka jossain kuorossa
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi olla loistava jokaisella musiikin osa-alueella hyvän numeron saadakseen. Eihän noi mestarisoittajatkaan kaikki laula konserteissaan ja silti on mestareita. Jotkut ei edes soita tai esiinny vaan pelkästään säveltää.
Ja silti koululaiselta vaaditaan se typerä lauluosaaminen. Muutenkin laulamista ei oikeasti edes opiskella koulussa, silti siitä on testi?! Vähänkuin antaisit luokalle kitarat että rämpyttäkääs nyt mitä rämpytätte ja vuoden lopussa on testi jonka perusteella saadaan numerot.
Ei mistään taito/ tai taideaineesta saa ainakaan nykyään kymppiä ellei harrasta sitä omalla ajallaan.
Eihän nuo kaksi asiaa korreloi mitenkään. Kyllä mä laulan useinkin, mutta hienosti nuotin vierestä. Onneksi asun yksin eikä laulamisellani ole yleisöä.