Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025

Vierailija
26.01.2025 |

Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi

Kommentit (1045)

Vierailija
1021/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi oli kyllä liikuttavaa kun Matti sanoi ääniviestin jälkeen, että oli jotenkin päästänyt siitä ajatuksesta irti, että hänelle voisi tapahtua vielä jotain hyvää.

Hänestä huokuu, että on sympaattinen ja herkkä tyyppi.

Vierailija
1022/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattu Julia paritettu kiusaaja Artulle. Hienoa työtä "asiantuntijat"!

Ja Artulla 6 ja 4 vuotiaat lapset ympäri Suomea. Molempien lastensa äideistä eros raskausaikana. Ja tuo nuorempi lapsi oli jo Maajussille morsian -ohjelman aikana, mutta ei vain siitä sillon kertonu ollenkaan. Vanhemman lapsen elämässä Arttu on vuoroviikonloppuvanhempi, niin se oli pakko kertoa. Nuorempaa näkee niin harvoin, että pysty pitämään sen sillon vielä julkisuudesta poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannesta näkee kilometrin päähän, että Katri ei kiinnosta häntä ja on käytännössä jo lyönyt hanskat tiskiin. Harmi, Katri vaikuttaa minusta mukavalle ihmiselle ja ainakin yrittää saada homman toimimaan.

Sporttisuuden osalta hänessä on vähän samaa kuin viime kauden Jykässä. Omasta mielestä ollaan kovinkin urheilullisia, mutta se, että istuu jäähallissa tai kotona sohvalla telkkarin ääressä fanipaita ja -lippis päällä katsomassa muiden urheilua ei tee kenestäkään urheilijaa. Etenkin, jos vatsa pullottaa ja hartiaseutu muistuttaa lähinnä pulloa.

Entä sitten morsian, näyttääkö hän hirveän sporttiselta? Minusta epäreilua, että Katrin ulkonäön kommentointi on törkeää mutta Jannea saa arvostella miten haluaa. Sama hienotunteisuus kaikkien osallistujien suhteen olisi minusta parempi.

Vierailija
1024/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ensin, että Elisan kaasona oli Kaija Koo.

Vierailija
1025/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taikatukka.

Vierailija
1026/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa varmaankin? Traumaa, päihteitä taustalla veikkaus.... HirvosAnita lakkapörrö Ystävä samaa maata. 😂

Se Elisan ystävä Jaana on tunnettu. Päihdetaustaa, siitä sittemmin kuntoutunu ja nykyään puhuu tuosta asiasta. Häneltä myös mies on kuollu, mutta näytti häissä olevan uus kumppani rinnalla

Eikös kaaso ole Päivi? Ei mikään Jaana.

Vierailija
1027/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämäkö eivät nyt enää menekään oikeasti naimisiin? Tahdotko aloittaa tämän yhteisen matkan? Ohjelmalta putoaa pohja pois, jos näin on.

Vierailija
1028/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonipaljastuksia klipistä joka linkitettiin tähän koskien Artun kommentteja Julian ulkonäöstä

.

.

.

Apua miten tärkeitä kommentteja Arttu on sanonut Julian ulkonäöstä!! 

Hitto mä olen oikeasti vihainen. Toi täyttää mun mielestä jonkin tyyppisen henkisen väkivallan. Kyse ei ole enää mistään ulkonäön kommentoimisesta vaan ulkonäön haukkumisesta. Oman lähipiirin kokemuksen mukaan tuon tyyppinen käytös vain pahenee. Arttu vaikuttaa myös hieman narsistiselta tyypiltä.

Arttu on hyvä esimerkki siitä miten komealta näyttävä mies on täysin mätä sisältä.

Toivottavasti Julia ottaa hatkat sillä ansaitsee niin paljon parempaa!!

Vierailija
1029/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa varmaankin? Traumaa, päihteitä taustalla veikkaus.... HirvosAnita lakkapörrö Ystävä samaa maata. 😂

Se Elisan ystävä Jaana on tunnettu. Päihdetaustaa, siitä sittemmin kuntoutunu ja nykyään puhuu tuosta asiasta. Häneltä myös mies on kuollu, mutta näytti häissä olevan uus kumppani rinnalla

Eikös kaaso ole Päivi? Ei mikään Jaana.

Päivi Niemi on se Elisan kaaso

Vierailija
1030/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nämäkö eivät nyt enää menekään oikeasti naimisiin? Tahdotko aloittaa tämän yhteisen matkan? Ohjelmalta putoaa pohja pois, jos näin on.

Jep. Naurettavaa, että kuitenkin vielä leikitään häitä.

Vierailija
1031/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan ja Matin läheisyys melko väkinäistä häissään. 

En itse muista vastaavaa, tosin en ole katsonut kaikki kausia. Olin yllättynyt, kun Elisa kuitenkin niin räväkkä nainen, mutta fyysisen läheisyyden suhteen käyttäytyi melkein kuin ujo nainen.

Ei vaan selvästi tuntenut mitään vetoa pariinsa.

Vierailija
1032/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juonipaljastuksia klipistä joka linkitettiin tähän koskien Artun kommentteja Julian ulkonäöstä

.

.

.

Hitto mä olen oikeasti vihainen. Toi täyttää mun mielestä jonkin tyyppisen henkisen väkivallan. Kyse ei ole enää mistään ulkonäön kommentoimisesta vaan ulkonäön haukkumisesta. Oman lähipiirin kokemuksen mukaan tuon tyyppinen käytös vain pahenee. Arttu vaikuttaa myös hieman narsistiselta tyypiltä.

Arttu on hyvä esimerkki siitä miten komealta näyttävä mies on täysin mätä sisältä.

No mikäs niissä sitten oli niin törkeää? 

P.s. narsistit itse yleensä leimailee muita ihmisiä herkästi narsistiksi...

Vierailija
1033/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikatukka.

Bändärin tukka 80-luvulta.

Vierailija
1034/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tämä joku virhe? En muista nähneeni moista ennen. 

Vierailija
1035/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Siis, että tuli sama jakso 2 kertaa peräkkäin.

Vierailija
1036/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusattu Julia paritettu kiusaaja Artulle. Hienoa työtä "asiantuntijat"!

Ja Artulla 6 ja 4 vuotiaat lapset ympäri Suomea. Molempien lastensa äideistä eros raskausaikana. Ja tuo nuorempi lapsi oli jo Maajussille morsian -ohjelman aikana, mutta ei vain siitä sillon kertonu ollenkaan. Vanhemman lapsen elämässä Arttu on vuoroviikonloppuvanhempi, niin se oli pakko kertoa. Nuorempaa näkee niin harvoin, että pysty pitämään sen sillon vielä julkisuudesta poissa.

Arttuhan asuu Imatralla juuri siksi, että näkisi nuorempaa poikaa. Näin itse kertoi. Vanhempi asuu Porissa, eikä varmaan näe tätä niin usein.  Oliko vanhempi edes "häissä"? 

Vierailija
1037/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Mattihan ite otti puheeksi sen, että oli hoksannut Elisan käyttävän kultaa. Elisa sanoi jälkikäteen kameralle sitten sen, että Matti oli miehelle harvinaiseen tyyliin alttarilla heti jo hoksannut Elisan käyttävän kultaa ja että huomenlahja meni vihkoon. 

Miksi Elisan käytös tulkitaan kylmäksi? Hänhän nauraa aidosti ja silmät välkkyen Matin mukaville jutuille, samoin Matti katsoo Elisaa tosi nätisti. Elisa toteaa suoraa, että saattaa ihastua ja rakastua Mattiin koska heillä on niin hauskaa yhdessä. 

Mun silmiin tää pari on oikeasti lupaava, sellainen kahden nelikymppisen fiksun ihmisen uusi parisuhde jossa ei olla tunne-elämältä en kolmikymppisiä ahdistujia, vaan tiedetään jo mitä halutaan. 

Ah, okei. Kiitos korjauksesta. Itse en ole kyseistä jaksoa vielä nähnyt, kun katson ilmaisjaksojen tahtiin. Sain siis täältä ihan vä

No oisko sitten parempi olla heti tuomitsematta ja rähjäämättä, jos ja kun ei edes tiedä asiasta yhtään mitään? 🤦🏻

Vierailija
1038/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannesta näkee kilometrin päähän, että Katri ei kiinnosta häntä ja on käytännössä jo lyönyt hanskat tiskiin. Harmi, Katri vaikuttaa minusta mukavalle ihmiselle ja ainakin yrittää saada homman toimimaan.

Sporttisuuden osalta hänessä on vähän samaa kuin viime kauden Jykässä. Omasta mielestä ollaan kovinkin urheilullisia, mutta se, että istuu jäähallissa tai kotona sohvalla telkkarin ääressä fanipaita ja -lippis päällä katsomassa muiden urheilua ei tee kenestäkään urheilijaa. Etenkin, jos vatsa pullottaa ja hartiaseutu muistuttaa lähinnä pulloa.

Entä sitten morsian, näyttääkö hän hirveän sporttiselta? Minusta epäreilua, että Katrin ulkonäön kommentointi on törkeää mutta Jannea saa arvostella miten haluaa. Sama hienotunteisuus kaikkien osallistujien suhteen olisi minusta parempi.

Katrihan on aika sporttinen. Harrastaa alamäkipyöräilyä joka on aika vaativa laji ja liikkui paljon koirien kanssa. 

Eihän tuo sporttisuus ole = ulkonäkö. Olipa jannen ulkonäkö mikä tahansa, niin jos hän ei aktiibvisesti harrasta urheliua, ei hän ole sporttinen.  Urheilun seuraminen ei tee ihmisestä liikunnallista. 

En kyllä tiedä, onko Janne edes kertonut harrastavansa itse urheilua, vai halusiko vaan urheilullisen puolison :D

Ja tuskin kukaan on sitä mieltä, että yhtä saa haukkua, mutta toista ei. Kaikista voi puhua kunniottavasti, vaikka ei tyypistä tykkääkään. Mutta onhan se hassua jos ohjelmaan osallistuja on itsekin hieman muhkea, mutta ei sitten tykkää jos pariksikin on valittu toinen samanlainen ja lyö hanskat tiskiin kättelyssä.

Vierailija
1039/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Sanoinkin kaverille, kun ohjelmaa yhdessä katsottiin, että tuo kaaso oli jotenkin jämähtänyt 80-luvulle ja Kaija Koo mielestäni ei ole. 

Vierailija
1040/1045 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

.

.

Arttu on täys narttu. Otettu mukaan vain sen takia, että ihmiset raivostuisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan