Ensitreffit alttarilla 2025
Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1029)
En ymmärrä mistä tapahtumista täällä puhutaan, kun vasta ekan 2 parin häät näytetty? Jos joku näkee ennakkoon, pyydän että älkää paljastako täällä heille jotka seuraa telkkarista. Ei ole kiva saada juonipaljastuksia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mistä tapahtumista täällä puhutaan, kun vasta ekan 2 parin häät näytetty? Jos joku näkee ennakkoon, pyydän että älkää paljastako täällä heille jotka seuraa telkkarista. Ei ole kiva saada juonipaljastuksia.
Sama! Katson telkkarista ja harmittaa ennenaikaiset juonipaljastukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Katson telkkarista ja harmittaa ennenaikaiset juonipaljastukset.
Ok, itse katson ennakkoon myös jaksoja ja haluan puhua siitä. Voisi tietty tehdä oman ketjun sille koska ymmärrän että harmittaa jos haluaa katsoa telkkarista.
Onko Katsomo+:ssa kaikki mainokset pois vai onko se vaan sellainen, mistä näkee tulevia jaksoja ?
Oi oli kyllä liikuttavaa kun Matti sanoi ääniviestin jälkeen, että oli jotenkin päästänyt siitä ajatuksesta irti, että hänelle voisi tapahtua vielä jotain hyvää.
Onko Elisa kukkakauppias? Toinen huomio, että aika rumasti ja epäsivistyneesti kiroili kuin joku pinttynyt merikarhu.
Elisan ja Matin läheisyys melko väkinäistä häissään.
Iinalla ja Mikolla mukava, lämmin suhtautuminen toisiinsa.
Ehkä Matti tarviis herkemmän naisen? Näin hääjakson perusteella arvioituna.
Oii, suloista, Mikko itki kun Iinan ystävä puhui.
Elisa on jotenkin hyökkäävä tai tekopirteä? Tuntui, että jyrää Mattia. No se on vaan mun yksittäinen mielipide.
Elisa naiskavereineen on aika räyhäkäs. Matti on hiljaisempi ja Elisa melko äänekäs. Tietysti jännitys voi nostaa räyhäkkyyden potenssiin sata. Eihän tuo aivan tavallinen päivä ole.
Vierailija kirjoitti:
Artun yksi bestman oli myös maajusseissa Stiinan puolisoehdokas. Et kaverukset sitten hakenu ja päässy mukaan "kilpailee" samasta maajussista. Ehkä tää ollut jo täällä, en ole lukenut koko ketjua.
Maajussissa tavanneet, tutustuneet ja ystävystyneet. Tunnen tyypin.
Vierailija kirjoitti:
En itse muista vastaavaa, tosin en ole katsonut kaikki kausia. Olin yllättynyt, kun Elisa kuitenkin niin räväkkä nainen, mutta fyysisen läheisyyden suhteen käyttäytyi melkein kuin ujo nainen.
Mitä ihmettä MTV3 !!!
Sama jakso peräjälkeen 2 kertaa????
Oli sentään mainokset välissä, mutta nekin samat.
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa varmaankin? Traumaa, päihteitä taustalla veikkaus.... HirvosAnita lakkapörrö Ystävä samaa maata. 😂
Se Elisan ystävä Jaana on tunnettu. Päihdetaustaa, siitä sittemmin kuntoutunu ja nykyään puhuu tuosta asiasta. Häneltä myös mies on kuollu, mutta näytti häissä olevan uus kumppani rinnalla
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä MTV3 !!!
Sama jakso peräjälkeen 2 kertaa????
Oli sentään mainokset välissä, mutta nekin samat.
Niin tuli :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse muista vastaavaa, tosin en ole katsonut kaikki kausia. Olin yllättynyt, kun Elisa kuitenkin niin räväkkä nainen, mutta fyysisen läheisyyden suhteen käyttäytyi melkein kuin ujo nainen.
Elisa jännitti Mattia kauheasti. Hyvä, että antoi koskea itseään kuvaustilanteessa ja hääsviitissäkin istui mahdollisimman kaukana sohvalla erossa Matista. Toisin kuin Iina ja Mikko olivat sylikkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähny vielä jaksoa, mutta lukenut että Arttu alkanut heti alkumetreiltä arvostelemaan Julian ulkonäköä? Kahden pienen lapsen isä, toivottavasti ei ainakaan tyttöjä ole kun tuollaista esimerkkiä näyttää.
Mikä ihme siinä on että miehet kuvittelee voivansa sanella ja arvostella millainen naisen pitää tai ei pidä olla, ihan sama millä vuosisadalla tai vuosikymmenellä eletään. Mitä tuokin luulee tuolla saavuttavansa, nolannut itsensä ensin yhdessä ohjelmassa ja nyt toisessa.
Ja tuossa nyt ei auta ottaa yhteyttä asiantuntijoihin, vaan Julian pitäisi nostaa kytkintä. "Asiantuntijoillakaan" ei voi olla mitään muuta sanomista kuin että äijä käytöskouluun tai eri teille saman tien.
Näitä miehiä on tullut itsellenikin vastaan ja tämä ei edes riipu miehen koulutustasosta.
Totta, miehet luulevat itsestään liikaa. Usein heidän kannattaisi keskittyä itsensä kehittämiseen, ei naisen. Eli katsokaapa peiliin, juntit!!
Kyllä, asiantuntijoista menee koko idea jos eivät nyt auta osallistujia kunnolla. Mua huvitti ekassa jaksossa, kun ekan 5 minuutin aikana se yksi asiantuntija melkein huusi, että me olemme ammattitaitoinen tiimi! Tuli tunne, että oletteko todella? Saa nähdä, jääkö tämä mun vikaksi kaudeksi. En jaksa jos on taas tekemällä tehtyä draamaa (Elisa? ym.), eikä oikeaa kohtaamista ja nämä asiantuntijatkin ei auta ihmisiä vaan levittelee vaan käsiään. Täysin turha ja turhauttava ohjelma siinä tapauksessa.