Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025

Vierailija
26.01.2025 |

Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi

Kommentit (732)

Vierailija
201/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sarja voisi olla aivan ihana, jos pyrittäisiin tekemään toisenlaista ohjelmaa. Ei haettaisi räväköitä pikkumyitä, vaan rauhallisia ja vakaita naisia ja miehiä. Mutta ymmärrän hyvin, että monelle ohjelman myötä tuleva julkisuus on kynnyskysymys. Aiemmin oli aivan ihania pareja, kun oli tavallisia ihmisiä.

Vierailija
202/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköhän viimeiseksi kaudeksi, jos parivalinnat menevät asiantuntijoilla ihan metsään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että joku pari eroaa nopeasti jo kauden aikana. Koska eivät ole menneet virallisesti naimisiin, on varmasti pienempi kynnys ilmoittaa, ettei tästä tule mitään.

Vierailija
204/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että joku pari eroaa nopeasti jo kauden aikana. Koska eivät ole menneet virallisesti naimisiin, on varmasti pienempi kynnys ilmoittaa, ettei tästä tule mitään.

Juuri näin. Ei tarvitse yrittääkään, kun voi lähteä kuin ekoilta treffeiltä/tapailusuhteesta.

Vierailija
205/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan oikeassa, on välimatkaa ja lapsia ja muita "mutkia matkassa". Imatra esimerkiksi ei ole erikoisen lähellä muiden asuinpaikkoja, eli jos ei toinen pysty muuttamaan ja etäsuhde ei kiinnosta niin hankalaa on. Mies tuskin voi kauhean kauas lapsista muuttaa eli silloin uuden suhteen osalta naiselta odotetaan jo aika paljon kompromisseja/venymistä. Jännä nähdä miten tasapainoilu onnistuu.

Vierailija
206/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan oikeassa, on välimatkaa ja lapsia ja muita "mutkia matkassa". Imatra esimerkiksi ei ole erikoisen lähellä muiden asuinpaikkoja, eli jos ei toinen pysty muuttamaan ja etäsuhde ei kiinnosta niin hankalaa on. Mies tuskin voi kauhean kauas lapsista muuttaa eli silloin uuden suhteen osalta naiselta odotetaan jo aika paljon kompromisseja/venymistä. Jännä nähdä miten tasapainoilu onnistuu.

Musta on törkeää tehdä jo alkuasetelma sellaiseksi, että toinen joutuu joustamaan.

Vierailija
207/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää mikä kattaus! 😲 On tanakkaa, punakkaa, mahallista setämiestä, järkyttävä sininen liuhuletti, maatuskoita, alun kolmatta repullista painolastia entisten elämien muodossa. Ziisus!!!! EI tälläiseen ohjelmaan saisi, EI niin missään muodossa, ikinä, sotkea lapsia! Nyt ne raukat vedetään mukaan älvittömään reposteluun kun kakka alkaa lennellä tuulettimiin. 

Jos ei oikeasti löytynyt nuoria, naimattomia ja lapsettomia ihmisiä tähän ohjelmaan niin ainoa oikea teko olisi ollut jättää koko kausi tekemättä ja odottaa aikaa parempaa ja parempia hakijoita! Tästä tulee ihan täys katastrofi! Homma kusahtaa jo ekoissa jaksoissa. Mitä nää tekijät oikein on ajatelleet???!!! 😱🙄

Uusperheet ovat tosi yleisiä. Nyt saamme nähdä, miten lapselliset onnistuvat tässä formaatissa. 

Lapsia ei vedetä johonkin viihdeohjelman kokeilu suhteeseen! Vasta kun on todella aikomus elää yhdessä esitellään lapset uudelle puolisolle. Piste! Lapset eivät ole mitään pelinappuloita. Heillä on oikeus tasapainoiseen elämään ilman tehtyjä ongelmia!

Vierailija
208/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaudessa on kyllä kaikkien aikojen katastrofin ainekset kasassa. Mukana vielä taas yksi Matti, kaikkihan muistaa millaisia kolme edellistä Mattia (Miran, Pauliinan ja Tainan) olivat.

Ilkeä kommentti. Poista heti.

Vierailija
209/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää mikä kattaus! 😲 On tanakkaa, punakkaa, mahallista setämiestä, järkyttävä sininen liuhuletti, maatuskoita, alun kolmatta repullista painolastia entisten elämien muodossa. Ziisus!!!! EI tälläiseen ohjelmaan saisi, EI niin missään muodossa, ikinä, sotkea lapsia! Nyt ne raukat vedetään mukaan älvittömään reposteluun kun kakka alkaa lennellä tuulettimiin. 

Jos ei oikeasti löytynyt nuoria, naimattomia ja lapsettomia ihmisiä tähän ohjelmaan niin ainoa oikea teko olisi ollut jättää koko kausi tekemättä ja odottaa aikaa parempaa ja parempia hakijoita! Tästä tulee ihan täys katastrofi! Homma kusahtaa jo ekoissa jaksoissa. Mitä nää tekijät oikein on ajatelleet???!!! 😱🙄

Uusperheet ovat tosi yleisiä. Nyt saamme nähdä, miten lapselliset onnistuvat tässä formaatissa. 

Lapsia on turha sotkea aikuisten deittailuvirityksiin. Sitähän tämä on.

Vierailija
210/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on törkeää tehdä jo alkuasetelma sellaiseksi, että toinen joutuu joustamaan.

Kyllä se vaikeuskerrointa lisää. Toisen osapuolen pitäisi osata kompensoida sitä joustoa ja ymmärtää tämä nainen ei nyt välttämättä ole vielä tulossa bonusäidiksi vaan ensin ihan parisuhteeseen vaan. Vaatii siis kypsyyttä ja ihmissuhdetaitoja mieheltäkin pitää tuo paketti kasassa, etenkin kun tässä on poikkeukselliset olosuhteetkin.

Vierailija
211/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi metkaa, jos se sporttisesta (=hoikasta) naisesta haaveileva mies saisi sen tuhdeimman naisen, joka harrasti pyöräilyä. :D

Olisi kyllä hyvä opetus pinnalliselle miehelle. Toivottavasti alamäkipyöräilijä laittaisi miehen ruotuun.

Vierailija
212/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toi Arttu oli vuonna 2021, pienen lapsen isänä valmis muuttamaan Maajussi-Stiinan luokse Kuopion liepeille Imatralta... Juu siinä oikein maailman paras iskä.

EIIII miksi otetaan tänne ihmisiä, joilla on  lapsia!!! Eikö muka löydy lapsettomia vaihtoehtoja! Ehdottomasti pitäisi olla PELKÄSTÄÄN LAPSETTOMIA!!!!!!!!!!!!! 

Vierailija
213/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkea kausi tulossa, koska suurimmalla osalla on lapsia. Lapsia ei pidä sekoittaa tällaisiin ohjelmiin, on epäeettistä!!!

Vierailija
214/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla EHDOTON EI ihmisille, joilla ON LAPSIA.

Vierailija
215/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut tosielämässä, että suurinosa naisen hoikkuutta haluavat miehet ovat itse vähemmän hoikkia. Kun taas tosi hoikkia ei ole niin haitannut naisen muodot.

Vierailija
216/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaikeuskerrointa lisää. Toisen osapuolen pitäisi osata kompensoida sitä joust

Mä en usko, että keskivertomies ymmärtää, mikä määrä joustamista on naisella, joka tulisi uusperhekuvioon mukaan. Nämä miehet eivät käsitä, että sillä naisella ei ole mitään tunnesidettä miehelle rakkaisiin lapsiin. Ja silti arki pitäisi rytmittää lasten mukaan. Ihan silloinkin, jos kyse olisi siitä, milloin isällä on lapsivapaata ja silloin olisi kahdenkeskistä aikaa. Kaikki kun eivät halua lapsia siihen parisuhteeseensa sotkea, vaikka miehellä lapsia ennestään olisikin.

Vierailija
217/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut tosielämässä, että suurinosa naisen hoikkuutta haluavat miehet ovat itse vähemmän hoikkia. Kun taas tosi hoikkia ei ole niin haitannut naisen muodot.

Tämä on kumma ilmiö, tähän olen muutenkin törmännyt. Itselleni esim. N. 180 cm/110 kg mies totesi, että olen liian lihava, kun olin 163 cm/58 kg.

Kumpikohan meistä se liian lihava oli.

Vierailija
218/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin alle kolmekymppisenä sinkkunainen, joka haaveili omista lapsista. Ajattelin katsoa, voisiko suhteesta tulla jotain vanhemman miehen kanssa, jolla oli ennestään lapsia. Minun toiveestani en koskaan tavannut miehen lapsia, vaikka tapailimmekin kauan. En halunnut tulla lasten elämään mukaan, jos jutusta ei tulisikaan mitään. Toki lapset varmaan jotain aavistelivat, kun isänsä kotoa saattoi löytyä joskus tavaroitani oltuani siellä yötä.

Mies oli yksinkertaisesti huono isä. Ex-vaimo piti tiukasti kiinni siitä, että mies huolehtii lapsista sen pari viikonloppua kuussa. Kaikista lapsiin liittyvistä isoista asioista piti sopia ex-vaimon kanssa. Mies oli siis etäisempi viikonloppuisä, joka otti lapset itselleen pari kertaa kuussa viikonlopuksi sekä osaksi loma-aikoja. Mies oli silti isänä laiska kuin mikä: ei jaksanut laittaa ruokaa, vaan osti aina valmista. Kaikki kasvatustyö jäi äidille, kun mies luisteli vastuusta ollen "se hauska isä", joka vei lapsia jonnekin tapahtumiin. Miehen kotona lapset olivat selkeästi vain käväisemässä. Totesin sivusta seuratessa, että miehen ex-vaimo näyttää olevan todella viisas ja kärsivällinen nainen ja mies on yhä samanlainen lapamato kuin heidän yhdessä ollessaan. Tajusin, että en halua tuollaista miestä omalle lapselleni isäksi, koska mies olisi aivan yhtä saamaton myös minun kanssani. Ymmärsin täysin, miksi ex-vaimo oli eron halunnut. Jätimme tapailun sikseen ja hyvä niin. Tapasin puoli vuotta myöhemmin lapsettoman miehen, jonka kanssa on ollut ihan toisenlaista perustaa perhe, kun mies kantaa vastuuta siinä missä minäkin. Jälkikäteen koen, että päätökseni tuon lapsellisen miehen suhteen oli täysin oikea ja olisi jo lähtökohtaisesti pitänyt jättää kuvio väliin.

Tylyä sanoa näin, mutta aika monen miehen kohdalla siihen on ihan syynsä, miksi exä on lasten kanssa ottanut ja muuttanut pois. Nämä näennäisesti osallistuvat isät saattavat todellisuudessa olla todella kovia vastuunpakoilijoita. Silti ilmoittavat ylpeänä olevansa isiä, vaikka isyys ei heidän kohdallaan kaksista olekaan.

Vierailija
219/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää yhtään siitä, että ohjelmaan hyväksytään nykyisin ei-lapsettomiakin osallistujia. Miksikö?

-Lapset saavat kyllä koulussa kuulla siitä, miten iskä on ohjelmassa mukana. Irvaillaan ja pahimmillaan kiusataan asiasta. Piirit on pienet ja kyllä vähänkään pienemmällä paikkakunnalla tiedetään, että ko. mies on noiden lasten isä.

-Minusta lapsille pitäisi antaa kasvurauha. Kenenkään lasten ei pitäisi joutua jakamaan telkkarissa herkkää ikävaihetta, jossa on lapsen omat murheet ja vielä vanhempi pariutumassa ventovieraan kanssa. Sama vaikka Unelmahäät-ohjelmassa, jossa on esimerkiksi kuvattu lasten uhmakiukkuja ja muita tilanteita. Nämä ovat yksityisiä asioita.

-Lapset tuovat parisuhdevirityksiin ihan valtavasti painolastia ja pohdintoja. Tuleeko kumppani toimeen lasten kanssa? Entä lapset kumppanin? Tykkäävätkö toisistaan? Miten arki sujuisi? Mitä jos tulee haasteita? Entä jos molemmilla on lapsia ja l

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
220/732 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaudessa on kyllä kaikkien aikojen katastrofin ainekset kasassa. Mukana vielä taas yksi Matti, kaikkihan muistaa millaisia kolme edellistä Mattia (Miran, Pauliinan ja Tainan) olivat.

Ja mitäköhän vikaa tainan Matissa oli? Ihan älytöntä ajatella, että kaikki samannimiset olisivat jotenkin samanlaisia. Kaikissa Matti-nimisissä on jotain vikaa vai?