Taas uutta kiusallista tietoa sähköautoista
Erittäin vaikeaa ellei mahdotonta löytää sähköautoon uutta pakoputkea. Merkkiliikkeet ja Motonet ym. pyörittelee päätään eikä apua löydy. Bensaan ja dieseliin löytyy heti hyllystä.
Kommentit (16)
Kyselin itsekin Motonetista sytytystulppia, bensa-autoihin löytyy heti kymmeniä erilaisia. Sähköautoon ei ollut mitään.
Saako edes pattereita Motornjetistä?
Sähkövatkainten aika on ohi. Ainakin Amerikassa kun Trumppi ei kannata vihreää siirtymää. Tulispa meillekkin sama.
Myös kannentiivisteitä huonosti saatavilla.
Yritin ostaa essolta pussillisen irtokipinöitä kun tesla kiihtyi huonosti. Ei löytynyt...
Voi kun Trump kieltäisi niiden myynnin
Sama kiusallinen vika on vähänkään vanhemmissa dieseleissä. Niihin ei meinaa löytää sytytystulppia oikein mistään. Onneksi lähikorjaamo saa tilattua niitä. Maksavat vain todella paljon :(
Sytytystulppia ja katalysaattoreita on myös ihan mahdoton löytää.
Vierailija kirjoitti:
Sähkövatkainten aika on ohi. Ainakin Amerikassa kun Trumppi ei kannata vihreää siirtymää. Tulispa meillekkin sama.
Eikö Trumpin uusi romanssi ole juuri tämän sähköautokeisarin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen naureskellut kun persut öyhöttävät Trumpista ja Muskista samaan aikaan että nyt on hyvä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen naureskellut kun persut öyhöttävät Trumpista ja Muskista samaan aikaan että nyt on hyvä 🙄
Repesin 😃
Ei löydy pakoputken paukkulaakeria Teslaani. Paaliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 🤣
Itse olen jo vuosikausia etsinyt pingispallon pumppua ja vasemman käden jakoavainta.
Ei vaan perkele löydy!!!!!!!!1yksi
ainakin Teslan jakohihnan vaihto oli ihan tekemätön paikka
Tuota se on kun lähtee uuden tekniikan koekkaniiniksi.