Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävä ja oksettava tämä nuorten miesten parfyymihaiseminen

Vierailija
25.01.2025 |

Niin kuvottava haju, jokainen haisee samalle, ja se haju on niin hirveä ettei pysty olemaan vieressä eikä lähellä missään!

Mitä h...ttiä siis? Oikeestiko toi lemu on miellyttävä jonkun mielestä?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tämä mikään uusi ilmiö ole? Kyllä ne nuoret miehenalut on AINA käyttäneet tuoksuja enemmän kuin kuuluisi... 

Näin se vaan sukupolvesta toiseen menee. Kauhistellaan nuorten tekemisiä, vaikka itse ollaan oltu kahta kauheampia.

45-vuotiaana voin sanoa, ai jaa? Ei nuoret miehet ja pojat niitä tuoksuja kyllä päällensä ennen kaataneet. Ennen katsos käytettiin harkintaa edes vähäsen. 

Vierailija
82/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivettyneet ge elitukat vasta haisevatkin voimakkaasti.

Tämähän se. Jostain syystä juuri pohjoismaissa nuoret varsinkin pojat haluavat matkia näitä "kulttuuri" hiek kiksiä. Ei voi kun ravistella päätä, tästä kansasta ei ole jäljellä mitään. Ja katkeran kitkerät käryt päälle. 

Jaa. Itse kun olin kasarilla nuori, läträsi porukka Menneniä ja Axea. Sanoisin että aikamoinen parannus siihen on melkein mikä tahansa.

Ja tuota teki noin 90% pojista. Silloin tässä maassa ei juuri edes ollut ulkkiksia merkittävissä määrin, edes Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt haisevat sille samalle. Hassua jotenkin että molemmilla on sama epämiellyttävä hajuste.

Vierailija
84/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tämä mikään uusi ilmiö ole? Kyllä ne nuoret miehenalut on AINA käyttäneet tuoksuja enemmän kuin kuuluisi... 

Näin se vaan sukupolvesta toiseen menee. Kauhistellaan nuorten tekemisiä, vaikka itse ollaan oltu kahta kauheampia.

45-vuotiaana voin sanoa, ai jaa? Ei nuoret miehet ja pojat niitä tuoksuja kyllä päällensä ennen kaataneet. Ennen katsos käytettiin harkintaa edes vähäsen. 

aika kullannut muistot? eivät ne teinidiskot 50 vuotta sittenkään hajusteettomia olleet...

Vierailija
85/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu ei käytetty harkintaa. Sinun ikäluokkasi ryyppäsi 13-vuotiaasta eteenpäin viikonloput, eikä vanhempia kiinnostanut vähääkään, mitä siellä kotona tehtiin. Axet ja Harley Davidsonit olivat tänä päivänä katsottuna aika pieni huolenaihe.

Vierailija
86/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, oksettavatko hajuvesituoksut joitakin ihmisiä? Onko kyse aistiyliherkkyydestä tai allergiasta?

Oikeesti? Etkö tuon vertaa tiedä?

Vierailija
87/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika kullannut muistot? eivät ne teinidiskot 50 vuotta sittenkään hajusteettomia olleet...

Uskallan väittää etteivät nuoret 50 vuotta sitten kaataneet päällensä mitään vahvoja "design" hajuvesiä! Ja ainakaan omalla alueellani pk-seudulla nuoret eivät YLIlemunneet 80/90/00-luvuilla. 

Vierailija
88/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mun nuoruudessa.

Vierailija
89/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Miksi naiset pitävät miehen ominais LÖYHKÄSTÄ? Olin uimassa tunnin järvessä ja tyttis valitti, että en puoleen tuntiin haissut omalta itseltäni??? Ja kyllä herkästi käytän Neoamiseptia jos haisen liikaa. 

Vierailija
90/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää etteivät nuoret 50 vuotta sitten kaataneet päällensä mitään vahvoja "design" hajuvesiä! Ja ainakaan

Eikä kukaan nuori ryypännyt alle 18-vuotiaana, harrastanut seksiä, ollut käymättä sunnuntaina kirkossa, eikä juuri kukaan kiroillut. Ai niin, eikä ollut mitään mielenterveysongelmia, väkivaltaa tai sydänkohtauksia.

Vierailija
91/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu ei käytetty harkintaa. Sinun ikäluokkasi ryyppäsi 13-vuotiaasta eteenpäin viikonloput, eikä vanhempia kiinnostanut vähääkään, mitä siellä kotona tehtiin. Axet ja Harley Davidsonit olivat tänä päivänä katsottuna aika pieni huolenaihe.

"No juu ei käytetty harkintaa. Sinun ikäluokkasi ryyppäsi 13-vuotiaasta eteenpäin viikonloput, eikä vanhempia kiinnostanut vähääkään, mitä siellä kotona tehtiin. Axet ja Harley Davidsonit olivat tänä päivänä katsottuna aika pieni huolenaihe."

Enemmän niitä vanhempia kiinnosti jälkikasvunsa tekemiset ysärillä kuin nykyään;) Tavalliset teinit eivät ryöstelleet porukkaa kaduilla puukoilla uhaten eikä hakattu toisten kalloja auki "läpällä" Nistit olivat myös oma marginaalinen ryhmänsä joita tavisteinit välttelivät. Nykyään joka toinen ipana vetää katukamaa mutta hei, se on hyvä ettei sitä olutta juo. 

Vierailija
92/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikä kukaan nuori ryypännyt alle 18-vuotiaana, harrastanut seksiä, ollut käymättä sunnuntaina kirkossa, eikä juuri kukaan kiroillut. Ai niin, eikä ollut mitään mielenterveysongelmia, väkivaltaa tai sydänkohtauksia."

Voi hyvä jumala taas, lopeta se jänkyttäminen teini. Tuossa ei ole mitään järkeä. Ei ole meidän vanhempien syytä miksi teidän sukupolvenne on tuollainen. 

Vierailija
93/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaakseni kantaa edelliseen keskusteluun, ihmiset ottavat asioista selvää ja internet on nykyään keksitty.

Ei kukaan osta autoksi Land Cruiseria 10x kalliimmalla kuin Daciaa "markkinoinnin" takia vaan siksi koska se laatuero on oikeasti näiden kahden välillä massiivinen ja sen huomaa heti kun istuu ohjaamoon vaikka olisi sokea ja kuuromykkä.

Uskossa on hyvä elää. Land Cruiseria ja Daciaa vertaillessa ei tarvitse luulla subjektiivisen aistinvaraisen kokemuksen perusteella saavansa jotain muuta kuin saa. Hajuvesien ja esim. kalliiden konjakkien markkinointi on pelkkää mielikuvamarkkinointia ja keinotekoista ekslusiivisuutta. Samaa paskaa eri pullossa vähän eri reseptillä ja 10x hinta.

Vierailija
94/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enemmän niitä vanhempia kiinnosti jälkikasvunsa tekemiset ysärillä kuin nykyään;) Tavalliset teinit eivät ryöstelleet porukkaa kaduilla puukoilla uhaten eikä hakattu toisten kalloja auki "läpällä" Nistit olivat myös oma marginaalinen ryhmänsä joita tavisteinit välttelivät. Nykyään joka toinen ipana vetää katukamaa mutta hei, se on hyvä ettei sitä olutta juo. "

On se elämä synkkää...

Vierailija
95/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää etteivät nuoret 50 vuotta sitten kaataneet päällensä mitään vahvoja "design" hajuvesiä! Ja ainakaan

Ei niitä Suomesta tuolloin edes saanut ostettua mistään. Joko olit rikas jolla on Amerikan tuomisina jotain Davidoffia tai Armania, tai sitten ostit sitä hajustetta mitä lähikaupasta saa eli partavettä tai deodoranttia.

Hassu verrata nykypäivään, jossa jonkun tusina-Lidlin hyllylläkin on valinnanvaraa Calvin Kleinistä kaupan omaan merkkiin.

Vierailija
96/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Vielä 90-luvun alussa oli jopa kaupunginosa "flaidiksia" nuorten välillä. Ja ihan kantasuomalaisia ne rautaputkityypit olivat.

Tutkijan mukaan suurimmat kaupunginosatappelut käytiin 70-luvulla, jolloin Suomi oli näiden palstalaisen mukaan lintukoto jossa nuoret istuivat hartaasti kirkon penkillä vapaa-aikansa.

Näihin tappeluihin osallistui jopa tuhansia nuoria.

https://yle.fi/a/3-6549305

Vierailija
97/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaakseni kantaa edelliseen keskusteluun, ihmiset ottavat asioista selvää ja internet on nykyään keksitty.

Ei kukaan osta autoksi Land Cruiseria 10x kalliimmalla kuin Daciaa "markkinoinnin" takia vaan siksi koska se laatuero on oikeasti näiden kahden välillä massiivinen ja sen huomaa heti kun istuu ohjaamoon vaikka olisi sokea ja kuuromykkä.

Uskossa on hyvä elää. Land Cruiseria ja Daciaa vertaillessa ei tarvitse luulla subjektiivisen aistinvaraisen kokemuksen perusteella saavansa jotain muuta kuin saa. Hajuvesien ja esim. kalliiden konjakkien markkinointi on pelkkää mielikuvamarkkinointia ja keinotekoista ekslusiivisuutta. Samaa paskaa eri pullossa vähän eri reseptillä ja 10x hinta.

Itse olen maistanut VS-bulkkikonjakkia (ainoa johon itsellä rahaa) ja Hennessyn paradis-konjakkia joka on vielä kypsempää kuin XO (tarjottiin työpaikan 50-vuotisjuhlissa).

En edes tykkää alkoholista ja jälkimmäinen maistui jumalten nektarilta. Siinä ei ollut edes alkoholista poltetta. Mutta en minä sitä silti omilla rahoilla ostaisi.

Miksei jokainen halpis vaan markkinoi itseään hyperluksuksena? Ai niin, koska jo ensi kulauksella sen kitkerän poltteen kurkussa tuntee. Ei paskaa saa myytyä kultaharkkona.

Vierailija
98/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen maistanut VS-bulkkikonjakkia (ainoa johon itsellä rahaa) ja Hennessyn paradis-konjakkia joka on

Se että näit kyseessä olevan XO konjakin jo muokkasi kokemustasi. Olisitko erottanut XO konjakin paljon halvemmasta XO armanjakista. Epäilen vahvasti.

Vierailija
99/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalaa. Joku hajuvesi, energiajuoma ja nikotiinipussin lemu kaikki yhdistettynä. 

Vierailija
100/119 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sitä käyttää myös naiset. Ja se HAJU ON KAUHEA !!!!!! Ei siinä parfyymissa tarvitse UIDA, KYLPEÄ YMS. Vähempikin riittää !!!! Tai ole ilman. Meillä kaikilla on tasan omat luonnolliset hajumme, emme tarvitse mitään ylimääräistä lemua !!!!! Pelkkä deodorantti riittäääääää !!!!!!!!!! Jos käytät jotakin hajuja, niin sä naiset usean metrin päähän, ulkonakin !!!!!!! Ajatelkaa meitä HAJUSTEYLIHERKKIÄ ihmisiä !!!!!!!!! Esim mä en käytä mitään ylimääräisiä lemuja. Pelkkää deodoranttia, ja sitäkin harvoin. Onks se jotenki mukamas coolimpaa, ku haisee oksettavalle usean metrin päähän, ulkonakin ???? Me hajusteyliherkät ihmiset tukehdumme turhaan lemuun. Eikö opiskellessa, bussissa yms saa olla ilman, että me oksennamme ????? Tai voimme pahoin vähemmälläkin ? Pitäisi olla niin, että kaikkialla muualla, kuin omassa kotonaan ei saa haista millekään normaalia deodoranttia enempää, myös ulkona ! Siis, missä on muitakin ihmisiä. Keskinkertaista !