Järkyttävä ja oksettava tämä nuorten miesten parfyymihaiseminen
Niin kuvottava haju, jokainen haisee samalle, ja se haju on niin hirveä ettei pysty olemaan vieressä eikä lähellä missään!
Mitä h...ttiä siis? Oikeestiko toi lemu on miellyttävä jonkun mielestä?
Kommentit (119)
Just tänään olin tukehtua tuohon hajuun ja tiedän JUST mitä tarkoitat että kaikki haisee samalle ja haju on tosiaan paha
Käykää automyyjien juttusilla,meinaa pyörtyä siita hajun määrästä. Pakko päästä raittiiseen ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Just tänään olin tukehtua tuohon hajuun ja tiedän JUST mitä tarkoitat että kaikki haisee samalle ja haju on tosiaan paha
Joskus mietin onko se suihkugeeli, partavesi vai suihke, miesten tuotteita ylihajustetaan saippuamaiseksi.
Miehille kyllä tehdään myös hillittyjä ja ei-synteettisiä tuoksuja kuten Creed tai Tom Ford, mutta ne maksavat 300-500 euroa per pullo.
On ymmärrettävää että teinillä on rajallinen budjetti joten ne samat 30e Beckhamit ja Calvin Kleinit on joka paikassa.
Ei se eroa naisten tuoksuista mitenkään. Valtaosa on synteettisiä halpiksia jotka tuottavat päänsäryn ja niissä on vahva saippuamainen aromi.
+ Nuorten naisten. Menee Normaliin ja ne suihkuttaa siellä kaikkee tököttejä naamalle. Mä oon monesti pelästynyt, että mun silmälasit meni pilalle. Miten ne nuoret naiset kehtaa suihkuttaa niitä tököttejä muita päin? Junassakin joku joskus suihkutteli hiuslakkaa niin, että piti varoa.
Ai niin. Sitten on partavoide iholle joka voi myös tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Käykää automyyjien juttusilla,meinaa pyörtyä siita hajun määrästä. Pakko päästä raittiiseen ilmaan.
Automyyjät - kävelevät wunderbaumit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin onko se suihkugeeli, partavesi vai suihke, miesten tuotteita ylihajustetaan saippuamaiseksi.
tuo on yleinen ominaisuus niissä ns. prismatuoksuissa.
on sellaisiakin jossa tuota ei ole, mutta pieni pullo maksaa ylemmän keskitason älypuhelimen verran rahaa.
kokeillut stockalla (naisten osastolla) ja oli upeita.
Vierailija kirjoitti:
+ Nuorten naisten. Menee Normaliin ja ne suihkuttaa siellä kaikkee tököttejä naamalle. Mä oon monesti pelästynyt, että mun silmälasit meni pilalle. Miten ne nuoret naiset kehtaa suihkuttaa niitä tököttejä muita päin? Junassakin joku joskus suihkutteli hiuslakkaa niin, että piti varoa.
Tämä todellakin. Aivan kauhea lemupilvi kulkee perässä ja ympärillä. Välillä oikeasti kirvelee silmiä.
Ei tarvii käydä suihkus kun voi vaan suihkuttaa parfyymiä joka puolelle.
Minusta on kiva, kun nuoret käyttävät tuoksuja ja pidän niistä.
Olette vaan periaatteesta tuoksuvastaisia, se tiedetään. Huuhteluaineen tuoksu naapurihuoneistosta saa oksennusreaktion ja migreenin ja sitä rataa
Pitäisi käyttää heidänkin Kourosta kuten me vähän varttuneemmat! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Miehille kyllä tehdään myös hillittyjä ja ei-synteettisiä tuoksuja kuten Creed tai Tom Ford, mutta ne maksavat 300-500 euroa per pullo.
On ymmärrettävää että teinillä on rajallinen budjetti joten ne samat 30e Beckhamit ja Calvin Kleinit on joka paikassa.
Ei se eroa naisten tuoksuista mitenkään. Valtaosa on synteettisiä halpiksia jotka tuottavat päänsäryn ja niissä on vahva saippuamainen aromi.
Osaan Tom Fordin 50ml pulloista ei riitä edes 500 euroa, esim. private blend linjasto ja Ebene Fumé.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei käytä parfyymiä
Käyttää. Parfyymi on hajuveden vahvin pitoisuus. Eau de toilette, eau de cologne jne. ovat vain tapoja kertoa tuoksutiivisteen pitoisuus.
Sepäse kun se on yleislemu ja nyt jokapaikassa
Et erota mitään muuta kuin tukehduttavan makean ja samalla pistävän lemun, pistävä kuin ammoniakki
Just oli lääkäriaikakin sopivasti tällaisen hajupommimiehen jälkeen, kiva. Voisko joku äityli edes opettaa näille, että sairaalat ja vastaavat ovat hajusteettomia tiloja.
Mun nuoruudessa ne haisivat sentään Axelle. Myöhemmin Kourikselle.
Mieluummin hajuvesi kuin sipulihiki tai suoperse.
Perinteinen partavesi on ok, mutta...