Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä ja oksettava tämä nuorten miesten parfyymihaiseminen

Vierailija
25.01.2025 |

Niin kuvottava haju, jokainen haisee samalle, ja se haju on niin hirveä ettei pysty olemaan vieressä eikä lähellä missään!

Mitä h...ttiä siis? Oikeestiko toi lemu on miellyttävä jonkun mielestä?

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen partavesi on ok, mutta...

Vierailija
2/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään olin tukehtua tuohon hajuun ja tiedän JUST mitä tarkoitat että kaikki haisee samalle ja haju on tosiaan paha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää automyyjien juttusilla,meinaa pyörtyä siita hajun määrästä. Pakko päästä raittiiseen ilmaan.

Vierailija
4/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänään olin tukehtua tuohon hajuun ja tiedän JUST mitä tarkoitat että kaikki haisee samalle ja haju on tosiaan paha

Joskus mietin onko se suihkugeeli, partavesi vai suihke, miesten tuotteita ylihajustetaan saippuamaiseksi.

Vierailija
5/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kyllä tehdään myös hillittyjä ja ei-synteettisiä tuoksuja kuten Creed tai Tom Ford, mutta ne maksavat 300-500 euroa per pullo.

On ymmärrettävää että teinillä on rajallinen budjetti joten ne samat 30e Beckhamit ja Calvin Kleinit on joka paikassa.

Ei se eroa naisten tuoksuista mitenkään. Valtaosa on synteettisiä halpiksia jotka tuottavat päänsäryn ja niissä on vahva saippuamainen aromi.

Vierailija
6/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Nuorten naisten. Menee Normaliin ja ne suihkuttaa siellä kaikkee tököttejä naamalle. Mä oon monesti pelästynyt, että mun silmälasit meni pilalle. Miten ne nuoret naiset kehtaa suihkuttaa niitä tököttejä muita päin? Junassakin joku joskus suihkutteli hiuslakkaa niin, että piti varoa. 

Vierailija
7/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Sitten on partavoide iholle joka voi myös tuoksua. 

Vierailija
8/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää automyyjien juttusilla,meinaa pyörtyä siita hajun määrästä. Pakko päästä raittiiseen ilmaan.

Automyyjät - kävelevät wunderbaumit.

Vierailija
9/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietin onko se suihkugeeli, partavesi vai suihke, miesten tuotteita ylihajustetaan saippuamaiseksi.

tuo on yleinen ominaisuus niissä ns. prismatuoksuissa.

on sellaisiakin jossa tuota ei ole, mutta pieni pullo maksaa ylemmän keskitason älypuhelimen verran rahaa.

kokeillut stockalla (naisten osastolla) ja oli upeita.

Vierailija
10/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ Nuorten naisten. Menee Normaliin ja ne suihkuttaa siellä kaikkee tököttejä naamalle. Mä oon monesti pelästynyt, että mun silmälasit meni pilalle. Miten ne nuoret naiset kehtaa suihkuttaa niitä tököttejä muita päin? Junassakin joku joskus suihkutteli hiuslakkaa niin, että piti varoa. 

Tämä todellakin. Aivan kauhea lemupilvi kulkee perässä ja ympärillä. Välillä oikeasti kirvelee silmiä.

Vierailija
11/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii käydä suihkus kun voi vaan suihkuttaa parfyymiä joka puolelle.

Vierailija
12/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei käytä parfyymiä

Vierailija
13/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva, kun nuoret käyttävät tuoksuja ja pidän niistä. 

Olette vaan periaatteesta tuoksuvastaisia, se tiedetään. Huuhteluaineen tuoksu naapurihuoneistosta saa oksennusreaktion ja migreenin ja sitä rataa

Vierailija
14/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi käyttää heidänkin Kourosta kuten me vähän varttuneemmat! T: M65+

Vierailija
15/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille kyllä tehdään myös hillittyjä ja ei-synteettisiä tuoksuja kuten Creed tai Tom Ford, mutta ne maksavat 300-500 euroa per pullo.

On ymmärrettävää että teinillä on rajallinen budjetti joten ne samat 30e Beckhamit ja Calvin Kleinit on joka paikassa.

Ei se eroa naisten tuoksuista mitenkään. Valtaosa on synteettisiä halpiksia jotka tuottavat päänsäryn ja niissä on vahva saippuamainen aromi.

Osaan Tom Fordin 50ml pulloista ei riitä edes 500 euroa, esim. private blend linjasto ja Ebene Fumé.

Vierailija
16/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei käytä parfyymiä

Käyttää. Parfyymi on hajuveden vahvin pitoisuus. Eau de toilette, eau de cologne jne. ovat vain tapoja kertoa tuoksutiivisteen pitoisuus. 

Vierailija
17/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäse kun se on yleislemu ja nyt jokapaikassa

Et erota mitään muuta kuin tukehduttavan makean ja samalla pistävän lemun, pistävä kuin ammoniakki

Vierailija
18/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli lääkäriaikakin sopivasti tällaisen hajupommimiehen jälkeen, kiva. Voisko joku äityli edes opettaa näille, että sairaalat ja vastaavat ovat hajusteettomia tiloja.

Vierailija
19/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa ne haisivat sentään Axelle. Myöhemmin Kourikselle.

Vierailija
20/119 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hajuvesi kuin sipulihiki tai suoperse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä