Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Trump kumosi heti Bidenin asettamat abortin saamista suojaavat asetukset valtion tasolla!

Vierailija
25.01.2025 |

Biden pyrki asetuksilla suojaamaan abortin saannin Roe vs Waden jälkeen. Trump kumosi perjantaina Bidenin asetukset.

Trump asetti myös suukapulasäännön abortti neuvonnalle, ja eväsi rahoituksen kansainvälisiltä aborttineuvontaa ja tukea antavilta järjestöiltä.

J. D. Vance julisti Yhdysvaltojen tuoreen hallinnon olevan pro-life, eli vastustavan abortteja.

Kuten aiemmin on jo käynyt, näiden toimien ennakoidaan nostavan ei-toivottujen raskauksien ja terveydelle vaarallisten laittomien aborttien määrää.

https://yle.fi/a/74-20139317

Kommentit (1163)

Vierailija
1001/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi tehdä ulkomailla

Kaikilla ei ole edes varaa matkustaa toiseen osavaltioon aborttia varten. Floridassa nainen kuoli jo parkkipaikalle, kun ei saanut aborttia kohdunulkoiseen raskauteen.

Tuohan nyt ei ole totta.Thurman kuoli lääketieteellisesti tehtyyn lääkkeillä aiheutetun abortin jälkioireisiin.

Vierailija
1002/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan uteliaisuudesta tosiaan haluaisin kuulla, miten politisoitu miesviha ilmenee. Ehkä mulla on tässä sokea piste, jonka mies vois mulle osoittaa kertomalla, miten asian kokee ja myös perustelemalla näkemyksensä. 

Pelkkä feminismin esittäminen miesvihana on ihan yhtä tyhjän kanssa. Enhän mä voi ton perusteella päätellä ollenkaan, mitkä asiat mies kokee vääryydeksi ja mitä asioita hän haluaisi korjattavan.

Tähän voisin vastata listaten seikat mutta tiedän jo etukäteen että et oikeasti halua tietää etkä varsinkaan keskustella.

En jaksa enää. Toivon feministeille pitkää ja kivuliasta elämää.

Mies uhriutuu kun ei ole perheen pää, nainen ei olekaan nyrkin ja hellan välissä ja miehenkin oletetaan tekevän kotitöitä ja hoitavan lapsia. Naiset haluaa ko

No näin se varmasti on, kun ei muitakaan perusteluja mieheltä kuulu. Eli miehen mielestä on mies vihaa, jos nainen päättää itse omista asioistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan uteliaisuudesta tosiaan haluaisin kuulla, miten politisoitu miesviha ilmenee. Ehkä mulla on tässä sokea piste, jonka mies vois mulle osoittaa kertomalla, miten asian kokee ja myös perustelemalla näkemyksensä. 

Pelkkä feminismin esittäminen miesvihana on ihan yhtä tyhjän kanssa. Enhän mä voi ton perusteella päätellä ollenkaan, mitkä asiat mies kokee vääryydeksi ja mitä asioita hän haluaisi korjattavan.

Tähän voisin vastata listaten seikat mutta tiedän jo etukäteen että et oikeasti halua tietää etkä varsinkaan keskustella.

En jaksa enää. Toivon feministeille pitkää ja kivuliasta elämää.

Mies uhriutuu kun ei ole perheen pää, nainen ei olekaan nyrkin ja hellan välissä ja miehenkin oletetaan tekevän kotitöitä ja hoitavan lapsia. Naiset haluaa ko

No näin se varmasti on, kun ei muitakaan perusteluja mieheltä kuulu. Eli miehen mielestä on miesvihaa, jos nainen päättää itse omista asioistaan. 

Vierailija
1004/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harmillista.  Sääli ettei minulla ole enää lainkaan myötätuntoa naisten kärsimyksille, esittäkää valituksenne feministiselle puolueelle. 

Mitäs politisoitte miesten vihaamisen, olette nyt omillanne. Toivottavasti saatte kärsiä lisää.

Missäs "politisoitu miesviha" oikein ilmenee?

Feminismissä.

Feminismi ajaa kuule ihan tasa-arvoa. 

Ei todellakaan aja

En tiedä, olenko feministi sanan siinä merkityksessä, miten sinä sen koet, mutta minä ainakin kannatan:

- DNA kirjastoa, jolla jokaisen lapsen isä voidaan selvittää. Tällä t

Olen feministi ja mulle käy nuo oikein hyvin. 

Vierailija
1005/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, naiset joutuu käyttämään ehkäisyä, tämä on suuri vääryys.

Vierailija
1006/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehän sitä nimenomaan käytetään enemmän kuin miehet? 

Ja miksi käyttää ehkäisyä jos toivoo lapsia?

Vierailija
1007/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä aborttiin jos toivoo lapsia?

Vierailija
1008/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä hiffaan, mistä tässä oikeasti onkin kyse. Mies protestoi sitä, että nainen on alkanut vaatia kondomin käyttöä, eikä se tunnu yhtä kivalta (ja miehen mielestä tämä on miesvihaa).

Mies miettii, miten naiset saataisiin nielemään ehkäisypillerinsä, jotta mies saisi taas painaa paljaalla. No mutta, otetaan niiltä aborttioikeus niin ne ei uskalla enää raiskauksen pelossa olla syömättä pillereitään!

Vierailija
1009/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaus ei aina suju kuten pitäisi, hölmö.

Vierailija
1010/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etelä-Amerikan joissakin maissa on menty vielä pitemmälle. Naisia joutuu niissä maissa vankilaan, koska heille on tullut keskenmeno. Todella sadistinen käytäntö, kun keskenmeno on monelle muutenkin suuri suru, joka jatkuu vuosikausia."

Heinoja maita, tietävät missä naisen paikka sijaitsee yhteiskunnassa. Suomeen myös sama käytäntö naisille, niin oppivat olemaan ihmisiksi. Myös itsensä jakaminen loppuu!

Naisen paikka yhteiskunnassa on juuri se, minkä hän itse itselleen päättää. Sitä ei päätä kukaan muu. 

Vierailija
1011/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa tässä pitää jankata, että myös toivotussa raskaudessa ei aina kaikki mene niin sanotusti putkeen?

Vierailija
1012/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä hiffaan, mistä tässä oikeasti onkin kyse. Mies protestoi sitä, että nainen on alkanut vaatia kondomin käyttöä, eikä se tunnu yhtä kivalta (ja miehen mielestä tämä on miesvihaa).

Mies miettii, miten naiset saataisiin nielemään ehkäisypillerinsä, jotta mies saisi taas painaa paljaalla. No mutta, otetaan niiltä aborttioikeus niin ne ei uskalla enää raiskauksen pelossa olla syömättä pillereitään!

Sitten mies ihmettelee, kun seksiä ei enää tulekaan.

Vierailija
1013/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: miehet eläkööt omaa elämäänsä ja naiset omaansa, sukupuolet erillään. 

Kaikki voittavat, maapallo siinä sivussa.

Vierailija
1014/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisy on molempien vastuulla, joten miehetkin käyttämään kondomia aina. Tämä on tiimipeliä. 

Vierailija
1015/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikää nainen ole jos ei osaa edes raskaana olla, tyttönen vain.

Vierailija
1016/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä seuraa sitten seksin loppuminen, koska ne pillerit eivät ole satavarmoja. Miksi riskeerata ollenkaan. 

Vierailija
1017/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset miesraukat kaivaneet oman seksihautansa. :D

"Ei oo, ei tuu!"

Vierailija
1018/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei feminismissä voi olla mitään väärää, aivan asiaan liittymättömistä syistä oikeistokonservatiiveja nousee valtaan. Älkää ajatelko. Älkää kyseenalaistako.

Kyllä tässä on nyt nimenomaan konservatiivit ajamassa sukupuolia toistensa kurkkuun... 

Aivan ilman mitään syytä? 

Sä käyttäydyt kuin pikku kakara. Odotat, että äiti tajuaisi sun mököttämisestä, mikä sua harmittaa. Anna tulla nyt niitä syitä.

Vierailija
1019/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikää nainen ole jos ei osaa edes raskaana olla, tyttönen vain.

Ai nyt sekin on jo miesvihaa, jos alkio kiinnittyy vikapaikkaan. Jassoo.

Vierailija
1020/1163 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei feminismissä voi olla mitään väärää, aivan asiaan liittymättömistä syistä oikeistokonservatiiveja nousee valtaan. Älkää ajatelko. Älkää kyseenalaistako.

Kyllä tässä on nyt nimenomaan konservatiivit ajamassa sukupuolia toistensa kurkkuun... 

Aivan ilman mitään syytä? 

Sä käyttäydyt kuin pikku kakara. Odotat, että äiti tajuaisi sun mököttämisestä, mikä sua harmittaa. Anna tulla nyt niitä syitä.

Tämä viesti oli oikein malliesimerkki.