Pahassa velkakierteessä
Stressaa tilanne paljon ja kaikki. Velkaa tullut paljon enempi muutamassa vuodessa. Noin 40 tonnia 2 eri luottoa makselen ja isot korot ja lyhennys pieni. En ole hoitanut raha sotkujani. Työpaikka vakituinen on mut lainan kk erä niin iso ettei jää kun pakollinen elämiseen. Monta vaihtoehtoa täs miettiny mitä tekisi. En ole ulosotossa.
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mulla ainaski menee se lähemmäs 200 € kk ruokiin ja bensaaki joutuu ostaa et pärjää
Miten niin bensaa pitää ostaa? En minä ainakaan ole ostanut vuoteen yhtään bensaa tai dieseliä vaikka autolla olenkin ajanut vuodessa yli 80 000 km.
kyllä ainaski 100 € kk muuten en pysty ajamaa autoa
Vierailija kirjoitti:
Ulosotto on hyvä keino päästä ongelmista eroon jos on työpaikka.
En tietenkää päästä, se lisää kuluja ja tulee vaikeemmaksi
Vierailija kirjoitti:
Lopeta iniseminen ja varaa aika velkaneuvontaan. NYT. Yleensä aina on jotain tehtävissä.
Anteeksi vain, mutta ei velkaneuvojakaan välttämättä ole mikään ratkaisu. Tiedän sellaisiakin, jotka eivät ole saaneet sieltä apua.
Riippuu ongelmista. Jos muutamassa vuodessa tulee noin paljon velkaa, kyse lienee pelaamisesta tai muusta vastaavasta.
Ota puoliso, jollei ole. Käy hakemassa ruoka leipäjonosta. Tee netin ilmaisia kyselyjä illallla ennen nukkumaan menoa. Lottovoitto tietty ratkaisis ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ongelmista. Jos muutamassa vuodessa tulee noin paljon velkaa, kyse lienee pelaamisesta tai muusta vastaavasta.
On tullut pelaamisesta kyllä ja olen sen lopettanut.
Vierailija kirjoitti:
Ota puoliso, jollei ole. Käy hakemassa ruoka leipäjonosta. Tee netin ilmaisia kyselyjä illallla ennen nukkumaan menoa. Lottovoitto tietty ratkaisis ongelman.
Mulla on tyttöystävä
Muttakun tilanne on niin paha ettei mistää heru apua nyt ja lisätöitäkään ei näköjään saa kun niin huono työllisyystilanne
En tiedä kai se pitää elää sillä 75 € viikko, eikä saa käydä ees kahvilassa eikä ees mäkkärissä
Ei voi mitään tehdä, ostaa se ruoka ja bensa ja istua vaa himassa.
Jaaha yksin keskustelua. mitäs tätä jaksaa kun ei kukaa laita mitää viestiä
Hetken joku kommentoi sitten porukka hiljenee kun seinään, toiset nauttii elämästä on rahaa aina on rahaa, on mersu pihassa
Viiniä juodaan nautitaan elämästä, voi lähtee kerran vuodessa vaikka Prahaan :D
Mä en kyl jaksa tällästä elämää pitemmän päälle en jaksa!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tyttöystävä
Muija sisään maksaan puolet kuluista.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha yksin keskustelua. mitäs tätä jaksaa kun ei kukaa laita mitää viestiä
Tähän mennessä on ollut yli 350 viestiä omiesi lisäksi. Mitä sinä vielä odotat? Ei kukaan muu enää jaksa jankata sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosotto on hyvä keino päästä ongelmista eroon jos on työpaikka.
En tietenkää päästä, se lisää kuluja ja tulee vaikeemmaksi
Ei lisää, koska korot pienenevät alkuvaiheen jälkeen ja velat loppuvat ikuisiksi ajoiksi 15 vuotta ulosottopäätöksen jälkeen. Toiseksi sinulle itsellesi jää ulosoton jälkeen enemmän rahaa kuin nyt, kun yrität epätoivoisesti maksaa. Mutta onnea valitsemallasi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tyttöystävä
Ei varmasti ole, Allu. Ei saa valehdella, se on tuhmaa.
Alottaja laittoi et on vakityö ;)