Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tuolla naapurin räksyttävälle rakille voi tehdä? Taas aamulla heräsin siihen ja jatkaa vaan edelleen.

Vierailija
25.01.2025 |

Kerrostalossa siis naapuriasunnossa huutaa tuo.

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku huolestuttavan tyhmä koiran omistaja joka sekoittaa kotirauhan häirinnän ja kerrostalon hiljaisen ajan tolla logiikalla siis 7-22 saa metelöidä niin paljon kun lystää ja millä instrumentilla vaan. 😅 Logiikka älä jätä 

Ei saa. On normaaleja elämiseen kuuluvia ääniä ja on tahallista haitantekoa. Itse et näytä ymmärtävän näiden eroa. 

Haukkuminen on häiriötä eikä normaalia elämän ääniä.

Jos omistajat on näin tyhmiä niin ei ihme että räksytystä riittää.

Koirat haukkuvat, se on kaikkien tiedossa, joten haukkumisen äänet on normaaleja ääniä kerrostaloissa, joissa eläinten pito on sallittu. 

Minulla ollut koira joka oli hiljaa haukkui tervehti noin kerran vuodessa. Joten jatkuva haukunta ei ole normaalia, se on merkki kaipaa omistajaa tai on sairas. Sellainen ei kuulu olla naapurien riesaksi. Pitää asua jossain piha talossa, ei kerros. Moni unohtaa kouluttaa koiran, kyllä minun koiralle meni perille ei hauku käsky. Ja nyt moni pitää salaa kennelia kerrostalossa jotta tienaa. Tuohon tulisi verottajan puuttua. Siitä kuuluu tulla sakot. Ei voi ajatella vain itseään ja rahaa. Lemmikki kärsii yksin ollessa ahtaassa kerrostalossa. 

Vierailija
182/195 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tehdä eläinsuojeluilmituksen. Ei varmaan ole asiallisesti opetettu koiralle yksin olemista.Ehkä eivät edes tiedä, että koira haukkuu.

Laita lappu postilaatikkoon että tekisivät jotain asialle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan oppinut ymmärtämään koirien pitäjiä...ei rakit kuulu kaupunkiin!

Vierailija
184/195 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naapuri joka kiekuu ja hoilaa hysteerisen kuuloista huonoa oopperaa..laitan.yleensä vastameluna soimaan death metallia.

Vierailija
185/195 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku hankkii koiran. Melkein pelkkiä miinuspuolia siinä touhussa. 

Vierailija
186/195 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei vaan sinä ja saastainen rakkisi olette vastenmielisiä ja oksettavia!!!!! Toivottavasti kuolette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Meistä jokainen kuolee.

Toivon että kuolette hitaasti ja tuskallisesti huomenna. Kaikki koirat tulisi teurastaaaa.

Minulla ei ole koiraa. En usko, että kuolen huomenna hitaasti ja tuskallisesti. Jotta kuolisin huomenna siten, tuskien olisi pitänyt alkaa jo viikkoja sitten. Korkeintaan voin kuolla huomenna nopeasti ja tuskallisesti.

Syö paskaa  h u o r a

Olen mies. 

Et ole.

Koitappas rauhoittua pikkuisen.

Vierailija
187/195 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vegaani.

Vierailija
188/195 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole rakissa eli koirassa, vaan omistajassa. Koirat kommunikoi haukkumalla, vinkumalla, ärisemällä, sitä vaan pitää joskus sietää,

Vierailija
189/195 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koirat pitää joskus ääntä yksin ollessaan, mutta eivät juuri koskaan ole yksin. Vain jos käyn kaupassa/lääkärissä eli 1-2h on maksimi. Oon tosi tarkka, ettei hiljaisuuden 22-7 välillä kuulu mitään meiltä. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä niin koirat nyt tottuneet siihen, että olen aina kotona, ennen pystyivät olemaan yksin työpäivän. Asun rivitalon päätyasunnossa, en kerrostalossa onneksi. 

Vierailija
190/195 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku hankkii koiran. Melkein pelkkiä miinuspuolia siinä touhussa. 

mä hankin mutta mulla ei ole vittumaista naapuria kun en asu kerrostalo luukussa.

Vierailija
191/195 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, MUUTA VEKE ITE. JOS taloyhtiö sallii lemmikit, ni se pitää muiden HYVÄKSYÄ. Halusivat tai eivät. Ja käytä korvatulppia ! Ei ne paljoa maksa. Koirillakin on täysi oikeus asua omistajiensa luona, niistä ku o kunnol iloon ja turvaa hulluja ihmisiä kohtaan. Ja taloyhtiön on aina sallittava kaikki lemmikit. Sellainen, jonne ei saa tuoda lemmikkiä, on väärin. Se o vaan muiden kestettävä ! Mul o kissa, ja se ei nau'u juuri koskaan. Eikä sähise usein. Se o kaupungin kiltein kissa. Kukaan NS naapuri ei oo koskaan valittanut melusta. Mukamas hajusta kylläkin, taisi ite haista pjaskalle enemmän...........

Koirat kannattaa kouluttaa olemaan haukkumatta.

Vierailija
192/195 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole rakissa eli koirassa, vaan omistajassa. Koirat kommunikoi haukkumalla, vinkumalla, ärisemällä, sitä vaan pitää joskus sietää,

Koirat kannattaa kouluttaa olemaan haukkumatta.

Vierailija
193/195 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koirat pitäisi tappaa.

Vierailija
194/195 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki koirat pitäisi tappaa.

Sitähän suositellaan

Vierailija
195/195 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijälle ilmoitus omistajalle tietty, jos ei tiedä. 

Paskat se mitään auttaa, ei ainakaan meillä.

Näin sen rakinomistajan, hyvä ettei tullut silmille kun valitin. Rakki kokee eroahdistusta ja on niin vanha ja sairas ja vaik mitä tekosyitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi