Mitä ihmettä tuolla naapurin räksyttävälle rakille voi tehdä? Taas aamulla heräsin siihen ja jatkaa vaan edelleen.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Voi tehdä eläinsuojeluilmituksen. Ei varmaan ole asiallisesti opetettu koiralle yksin olemista.Ehkä eivät edes tiedä, että koira haukkuu.
Laita lappu postilaatikkoon että tekisivät jotain asialle!
Minä en ole koskaan oppinut ymmärtämään koirien pitäjiä...ei rakit kuulu kaupunkiin!
Mulla on naapuri joka kiekuu ja hoilaa hysteerisen kuuloista huonoa oopperaa..laitan.yleensä vastameluna soimaan death metallia.
Miksi ihmeessä joku hankkii koiran. Melkein pelkkiä miinuspuolia siinä touhussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei vaan sinä ja saastainen rakkisi olette vastenmielisiä ja oksettavia!!!!! Toivottavasti kuolette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Meistä jokainen kuolee.
Toivon että kuolette hitaasti ja tuskallisesti huomenna. Kaikki koirat tulisi teurastaaaa.
Minulla ei ole koiraa. En usko, että kuolen huomenna hitaasti ja tuskallisesti. Jotta kuolisin huomenna siten, tuskien olisi pitänyt alkaa jo viikkoja sitten. Korkeintaan voin kuolla huomenna nopeasti ja tuskallisesti.
Syö paskaa h u o r a
Olen mies.
Et ole.
Koitappas rauhoittua pikkuisen.
Vika ei ole rakissa eli koirassa, vaan omistajassa. Koirat kommunikoi haukkumalla, vinkumalla, ärisemällä, sitä vaan pitää joskus sietää,
Mun koirat pitää joskus ääntä yksin ollessaan, mutta eivät juuri koskaan ole yksin. Vain jos käyn kaupassa/lääkärissä eli 1-2h on maksimi. Oon tosi tarkka, ettei hiljaisuuden 22-7 välillä kuulu mitään meiltä. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä niin koirat nyt tottuneet siihen, että olen aina kotona, ennen pystyivät olemaan yksin työpäivän. Asun rivitalon päätyasunnossa, en kerrostalossa onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku hankkii koiran. Melkein pelkkiä miinuspuolia siinä touhussa.
mä hankin mutta mulla ei ole vittumaista naapuria kun en asu kerrostalo luukussa.
Vierailija kirjoitti:
No, MUUTA VEKE ITE. JOS taloyhtiö sallii lemmikit, ni se pitää muiden HYVÄKSYÄ. Halusivat tai eivät. Ja käytä korvatulppia ! Ei ne paljoa maksa. Koirillakin on täysi oikeus asua omistajiensa luona, niistä ku o kunnol iloon ja turvaa hulluja ihmisiä kohtaan. Ja taloyhtiön on aina sallittava kaikki lemmikit. Sellainen, jonne ei saa tuoda lemmikkiä, on väärin. Se o vaan muiden kestettävä ! Mul o kissa, ja se ei nau'u juuri koskaan. Eikä sähise usein. Se o kaupungin kiltein kissa. Kukaan NS naapuri ei oo koskaan valittanut melusta. Mukamas hajusta kylläkin, taisi ite haista pjaskalle enemmän...........
Koirat kannattaa kouluttaa olemaan haukkumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vika ei ole rakissa eli koirassa, vaan omistajassa. Koirat kommunikoi haukkumalla, vinkumalla, ärisemällä, sitä vaan pitää joskus sietää,
Koirat kannattaa kouluttaa olemaan haukkumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki koirat pitäisi tappaa.
Sitähän suositellaan
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijälle ilmoitus omistajalle tietty, jos ei tiedä.
Paskat se mitään auttaa, ei ainakaan meillä.
Näin sen rakinomistajan, hyvä ettei tullut silmille kun valitin. Rakki kokee eroahdistusta ja on niin vanha ja sairas ja vaik mitä tekosyitä!
Minulla ollut koira joka oli hiljaa haukkui tervehti noin kerran vuodessa. Joten jatkuva haukunta ei ole normaalia, se on merkki kaipaa omistajaa tai on sairas. Sellainen ei kuulu olla naapurien riesaksi. Pitää asua jossain piha talossa, ei kerros. Moni unohtaa kouluttaa koiran, kyllä minun koiralle meni perille ei hauku käsky. Ja nyt moni pitää salaa kennelia kerrostalossa jotta tienaa. Tuohon tulisi verottajan puuttua. Siitä kuuluu tulla sakot. Ei voi ajatella vain itseään ja rahaa. Lemmikki kärsii yksin ollessa ahtaassa kerrostalossa.