Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elämykset alkavat tuntua niin laimeilta kun ikää tulee lisää?

Vierailija
25.01.2025 |

Miksei vaikkapa konsertissa saa sellaista hurmosta kuin nuorena sai? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla ihmisillä tulee mukaan huumeet. Kun on rahaa matkustella ja tehdä melkein ihan  mitä vaan, kaikki alkaa tuntumaan tylsältä. Sitten otetaan huumeet mukaan. Se on se, kun mikää ei ikinä riitä ja aina pitää saada enemmän ja enemmän. 

Vierailija
42/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käynyt nuorempana juuri missään, tuossa 18-30 ikävälillä. Vasta päälle 30v olen alkanut käydä paikoissa, esim olin ekaa kertaa lentokoneessa (ja ulkomailla ). Tuntuu että on v ielä paljon koettavaa ja nähtävää!

Vierailija
44/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmat kokemukset, vähemmät ensikerrat ja eri ikäisten erilaiset hormonit vaikuttavat tuohon. Toisaalta itselläni iän myötä esim. luontokokemukset ovat syvempiä ja sykähdättyvämpiä, esim. kevään tulo.

Tämä. Siksi käytännössä olen lopettanut keikoilla käynnin. Lempparit nähty monta kertaa ja uusista ei oikein sykähdytä mikään. Matkat kyllä kiinnostaa. Ja luonto, mökkeily. Teatteri. Oopperakin. Hyvät ruuat ja juomat. 

N58.

Ai niin ja keikkaliput sen hintaisia että saa olla koko kiinnostava musaesitys että maksan. 

Vierailija
45/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käynyt nuorempana juuri missään, tuossa 18-30 ikävälillä. Vasta päälle 30v olen alkanut käydä paikoissa, esim olin ekaa kertaa lentokoneessa (ja ulkomailla ). Tuntuu että on v ielä paljon koettavaa ja nähtävää!

No 30v onkin lapsonen vielä.

Vierailija
46/46 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt nelikymppisenä vaihtanut alaa ja alkanut urheilemaan monipuolisemmin, molemmista saa rutkasti huikeita elämyksiä! Joka päivä oppii jotain uutta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän