Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset haluavat suhteen setämiehen kanssa mielummin kuin ikäisensä?

Vierailija
25.01.2025 |

Etsivät kuulemma TikTokissa "provider" suhdetta eli elättäjää. MIllaisista summista on siis kyse?

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/ae2ba6e0-e472-44f9-bd01-0f0240e83909

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole yhtään parempaa. Nuorilla miehillä on mielikuvitusta ja uusimmat kikat tehdä juttuja. Vanhoilla miehillä pari varvia ja that's it.

N 29v

Miksi vanhalla ei olisi mielikuvitusta? Ja kokemustahan siltä tietenkin löytyy ja sitä nuorella ei voi olla.

Nykypäivän nuorillahan ei ole mielikuvitusta lainkaan, some on tuhonnut heidän kyvyn keskittyä asioihin.

Vierailija
42/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa haluaa rahaa. Osa kiinnostuu itsevarmuudesta, karismasta ja kokemuksesta. Useimmiten tosin haluavat vain käyttää hyväkseen, kuten nuoret naiset yleensä.

Se itsevarmuus, karisma ja kokemuskin on sitä, että huomionjanoinen pääsee olemaan keskipisteenä ja paistattelemaan sellaisen ihmisen läähätyksen kohteena, jota ei ujostuta ja joka ei koe kiusalliseksi ja uncooliksi sellaista läähättelyä. 

Tämä. Johonkin iltapaskaan oli koottu kokemuksia vanhemman miehen kanssa seurustelusta. Monessa vastauksessa tuli ilmi juuri tuo, että niiden naisten itsetuntoa hiveli, miten onnessaan ne miehet olivat kun saivat olla nuoren kanssa, ja miten ylpeitä kun esittelivät nuorta naista ikäisilleen.

Minusta tuo kertoo itsetunto-ongelmista. On oltava papparaisen rinnalla tunteakseen itsensä viehättäväksi.

Mulla oli nuorempana myös sellainen vaihe että fantasioin vanhemmista miehistä. Niiden huomio imarteli. Mulla oli huono itsetunto ja varmasti ns. "daddy issues", eli hain sitä turvaa ja positiivista huomiota mitä en omalta isältä saanut. Sit kun mä lopulta sain sen mistä olin haaveillut, eli 18 vuotta vanhemman karismaattisena pitämäni miehen, niin voi luoja mikä lässähdys. Sehän oli sitten ihan setä minun silmissäni. Toinen läähätti ja mua ällötti. Päädyin lopulta onneksi ikäiseni kanssa yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Yrittäkää jo ymmärtää, että setämies ei tarkoita vanhempaa miestä. En usko, että kukaan nainen haluaa tytöttelevää ja vähättelevää setämiestä.

Vierailija
44/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitattavasti ne suomalaiset geenit eli ei ole charmia ja turha pettää itseään. Etelä-Eurooppalaiset miehet ikääntyessään ovat charmikkaita. Taitaapi täällä Suomessa olla vaan köyhiä peruspenoja. 

Vierailija
45/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphonella kakkosta

Vierailija
46/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammojen mukaan nuoret naiset tienaavat itse elantonsa suomessa, eivätkä näin ollen tarvitse turvautua miehen rahoihin.

Mutta todellisuus on se, että naiset haluavat kyllä päästä rikkaan miehen rahoihin käsiksi. Tienasivat naisen kuinka paljon tahansa, niin kyllä heille ylimääräinen raha kelpaa. Olkoon ne rahat sitten miehen rahoja.

T. M46 jolla on seksisuhde N22 kanssa.

Oot alfa 💪🏻👈🏻!

Vierailija
47/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitattavasti ne suomalaiset geenit eli ei ole charmia ja turha pettää itseään. Etelä-Eurooppalaiset miehet ikääntyessään ovat charmikkaita. Taitaapi täällä Suomessa olla vaan köyhiä peruspenoja. 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sergio_Mattarella

Ei nuo suomalaisesta papasta eroa mitenkään.

Vierailija
48/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daddy issues. Ollut rikkonainen koti tms.

Tämähän se usein on.

Vierailija
49/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii nuorilla naisilla ole muuta mahdollisuutta koska työpaikat vähenee ja tulevaisuus on epävarma mistä elannon saa. Sen takia ne haluaa palvella varakkaita miehiä.

Vierailija
50/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammojen mukaan nuoret naiset tienaavat itse elantonsa suomessa, eivätkä näin ollen tarvitse turvautua miehen rahoihin.

Mutta todellisuus on se, että naiset haluavat kyllä päästä rikkaan miehen rahoihin käsiksi. Tienasivat naisen kuinka paljon tahansa, niin kyllä heille ylimääräinen raha kelpaa. Olkoon ne rahat sitten miehen rahoja.

T. M46 jolla on seksisuhde N22 kanssa.

Se että naiset käyvät töissä, ei tarkoita sitä että naiset tienaisivat hyvin. Monilla naisten aloilla tienaa just ja just sen verran, että sillä pystyy elämään kädestä suuhun ainoastaan. Tämän takia naiset haluavat varakkaan miehen puolisokseen.

Vierailija
51/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tällaista ilmiötä toivoo ihana 49v setä.

Vierailija
52/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehillä on varmaan enemmän rahaa maksaa elareita.

Vierailija
53/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötysuhde molemmille. Tuskin kukaan fiksu kouluttautunut nuori nainen tollaseen lähtee et aina siinä on joku ongelma tai trauma takana, vähintään löydän lapsuuden tuoma turvattomuuden tunne 

Vierailija
54/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on harvassa rikkaita komeita setämiehiä, kyllä ne on vaan lihavia, pälvikaljuisia tojootalla ajavia ukon rähjiä🤣🤣🤣

Mietipä hieman miten puhut toisista ihmisistä. Sun kanssa tuskin kukaan haluaa mitään.

Vierailija
55/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole yhtään parempaa. Nuorilla miehillä on mielikuvitusta ja uusimmat kikat tehdä juttuja. Vanhoilla miehillä pari varvia ja that's it.

N 29v

Miksi vanhalla ei olisi mielikuvitusta? Ja kokemustahan siltä tietenkin löytyy ja sitä nuorella ei voi olla.

Näissä asioissa on yleensä vain yksi yhteinen nimittäjä. Se, että naisilla ei ole seksin suhteen mielikuvitusta, se ulkoistetaan miehille.

Vierailija
56/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehellä on jo rahaa, omaisuutta ja statusta. Naisille riittää ulkomaanmatkat ja dinnerit.

Poikani on 6 vuotias ja hänestä tuli jokin aika sitten setä. Mitä ihmeen setämiehiä? Oma setänikin eli isäni veli on vain 8 vuotta minua vanhempi. Outoja nimityksiä olette keksineet. Pöljät.

Vierailija
57/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jossain vaiheessa parikymppisenä sellainen kuvitelma, että aikuiset miehet olisivat jo elämästä oppineita, mukavampia, fiksumpia, luotettavampia jne. Huomasin kuitenkin, että eivät ole.

Vierailija
58/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jossain vaiheessa parikymppisenä sellainen kuvitelma, että aikuiset miehet olisivat jo elämästä oppineita, mukavampia, fiksumpia, luotettavampia jne. Huomasin kuitenkin, että eivät ole.

Seuraavaks saatkin huomata, että miehet eivät ole homogeeninen ryhmä.

Vierailija
59/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä charmi lisääntyy vanhetessa.

Ilmavaivat lisääntyy.

Vierailija
60/62 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi parempaa vanhemman miehen kanssa.

Roikkuva iho ja tikkujalat, paksu maha. Yök. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi