Mitä olet tehnyt jo tänään? Luetellaan ihan muuten vaan
Minä: kävin vaa'alla (paino laskenut, jee!), tein aamujumpan, kävin suihkussa, tein aamupalan, laitoin astiat koneeseen, nyt makoilen sängyllä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kahvia juon, itse keitin. Kohta petaan, sai sänky vähän tuulettua...
Minulla sänky on tuulettunut viimeiset 40 vuotta. Yhtään kertaa en ole sinä aikana sänkyäni pedannut.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ja laitoin kasvonaamion ja pötkötin ja selailin nettiä.
Ja vaikkei kysyttykään niin nyt alan meikata. Mennään kaverin kanssa syömään jonnekin. Siinä hoituu ulkoilu samalla, koska menemme kävellen. Sitten kotitöitä.
Kävely on kyllä parasta arkiliikuntaa! Ap
Herännyt klo 8, kävin paskalla, olen syönyt aamupalan ja makaan sohvalla.
Syönyt aamupalan, pelaillut vähän aikaa kännykällä äänikirjaa kuunnellen ja käynyt salilla. Nyt istun sohvalla ja mietin, mitä tekis ennen kuin pitää syödä.
Heräsin, tein aamupalan, söin ja sitten olen istunut tässä koneella.
Salille 05.30 reilu tunti siellä sen jälkeen suihkut jne jnesmoothie palautukseen.
Katsoin areenaan juuri tulleen Intian tiikerit ohjelman . Pieni välipala kymmenkunta veriohukaista paistinpannulla lämmittäen.
Netissä lueskeltua ja kohta vaimon kanssa aletaan väsäämään nachopeltiä uuniin ja katsellaan varmaan suoratoistolta sarjaa/elokuva.
Äijä 62
Pessyt vessan, imuroinut, vaihtanut lakanat ja ottanut lopultakin jouluvalot pois. Kohta olisi tarkoitus lähteä salille, sen päälle päiväsauna lumihangessa kieriskelyineen. Loppupäivä onkin sitten kiva löhötä.