Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt jo tänään? Luetellaan ihan muuten vaan

Vierailija
25.01.2025 |

Minä: kävin vaa'alla (paino laskenut, jee!), tein aamujumpan, kävin suihkussa, tein aamupalan, laitoin astiat koneeseen, nyt makoilen sängyllä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtenyt klo 5:50 töihin, tehnyt töitä ja pitänyt lounastaukoa. 

Vierailija
2/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut miehen keittämää kahvia, katsellut kun mies pelaa pleikkaa ja kuunnellut samalla äänikirjaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kövelylle ja..  Söin koiran kakkaa. Halusin kokeilla.

Vierailija
4/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon runkannut kahdesti

Vierailija
5/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä oikein mitään. Laitoin tiskikoneen pyörimään ja siistin hieman keittiötä. Tein itselleni aamupalaa ja päästin koiran kakalle. Kohta lähdetään uimahalliin.

Vierailija
6/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt ja katson tv:tä.

Vierailija
7/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt varmistamassa teinin herätyksen, ruokkinut kissan, paistanut esikypsennetyt sämpylät uunissa, surauttanut smoothien, tarjoillut aamiaisen teinin huoneeseen (tiedän, kuulostaa pahalta, mutta kaikki me kaivataan joskus hemmottelua), syönyt itse aamupalaksi tuoreen sämpylän, vihersmoothien ja mukillisen kahvia. Päästin kissan ensin pihalle ja sitten takaisin sisään, ja mentiin sitten molemmat sänkyyn löhöilemään, minä koneelle ja kissa nokosille. Välillä ehdin kyllä itsekin tässä rankan surffailun ohessa torkahtaa. Rankka aamupäivä meillä!

Vierailija
8/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt aamupuuron ja juonut aamukahvit. Muutaman tunnin päästä pitäisi mennä lumitöihin. Nyt vain istun ja ihmettelen netin ääressä.

Vierailija
9/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivonnut talon, pessyt koneellisen pyykkiä, toinen menossa, suunnitellut päivän ruuat, käynyt nettikirpparilla, toki olen käynyt suihkussa ja syönyt aamupalan ja käynyt kaksi kertaa vessassa kakalla.

Vierailija
10/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia juon, itse keitin. Kohta petaan, sai sänky vähän tuulettua...

Vierailija
11/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä oikein mitään. Laitoin tiskikoneen pyörimään ja siistin hieman keittiötä. Tein itselleni aamupalaa ja päästin koiran kakalle. Kohta lähdetään uimahalliin.

No onhan tuossakin paljon! Monesti ajatellaan, että arjen tavalliset askareet ei ole "mitään", mutta kyllä niissäkin tekemistä riittää. Ap

Vierailija
12/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt aamupalaa ja katsellut ruudusta voice of finlandia. Eipä muuta. 

Vierailija
13/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin samaa kuin ap, mutta en makoile, ja olen huolehtinut kissasta.

Vierailija
14/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Paljonko paino laskenut? Jos saa kysyä.

Itsellä pari kiloa joulusta, 10-15 olis tavoite...

Vierailija
15/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemuksen, vaikka mulla hyvä duuni on. Tarjolla ois todella mielenkiintoinen pesti mihin varmaan hakijoita ihan helkkaristi.

Vierailija
16/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt varmistamassa teinin herätyksen, ruokkinut kissan, paistanut esikypsennetyt sämpylät uunissa, surauttanut smoothien, tarjoillut aamiaisen teinin huoneeseen (tiedän, kuulostaa pahalta, mutta kaikki me kaivataan joskus hemmottelua), syönyt itse aamupalaksi tuoreen sämpylän, vihersmoothien ja mukillisen kahvia. Päästin kissan ensin pihalle ja sitten takaisin sisään, ja mentiin sitten molemmat sänkyyn löhöilemään, minä koneelle ja kissa nokosille. Välillä ehdin kyllä itsekin tässä rankan surffailun ohessa torkahtaa. Rankka aamupäivä meillä!

Minä teen joskus tuota samaa, eli vien teini-ikäiselle tyttärelle aamupalan huoneeseen :) Mulle tehtiin myös kun olin teini, niin jaan tätä perinnettä eteenpäin. Ap

Vierailija
17/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtenyt klo 5:50 töihin, tehnyt töitä ja pitänyt lounastaukoa. 

Hyvää työpäivää sulle! Ap

Vierailija
18/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Paljonko paino laskenut? Jos saa kysyä.

Itsellä pari kiloa joulusta, 10-15 olis tavoite...

Painan 76 ja tavoite 64. Tsemppiä sun urakkaan! Kyllä me pystytään siihen. Ap

Vierailija
19/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ja laitoin kasvonaamion ja pötkötin ja selailin nettiä.

Ja vaikkei kysyttykään niin nyt alan meikata. Mennään kaverin kanssa syömään jonnekin. Siinä hoituu ulkoilu samalla, koska menemme kävellen. Sitten kotitöitä. 

Vierailija
20/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt lenkillä, pessyt koneellisen pyykkiä ja kääntänyt muutaman pätkän yhtä keskiaikaista lapidaariteosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi