Miehelle tulee jatkuvasti perintäkirjeitä
Ollaan oltu yhdessä 8v ja jo jonkin aikaa olen huomannut että perintäkirjeitä tulee. Aina kysyttäessä sanoo niitä vanhoiksi aiheettomiksi eikä tarvitse murehtia.
Tulomme ovat erilliset ja mies hoitaa omat laskunsa minä omani. Mies tienaa 2x sen minkä minä. Eikä minua kiinnosta hänen rahansa. Minä pärjään hyvin ja luulin, että mieskin.
Nyt hain postilaatikosta taas _valtavan_ kasan perintäkirjeitä . En nukkunut niiden takia koko viime yönä kun mua alkaa jo ahdistamaan.
Edellisessä suhteessa miehellä oli peliongelmaa. Hän tuhlasi kaiken peleihin ja maksatti kaiken mulla joten mulla on asiasta valtavasti traumoja.
Nykyinen mieheni ei mulla maksata, mutten voi olla ajattelematta mihin menee hyvin toimeen tulevan rahat.
Mies vielä nukkuu mutta ajattelin että haluan tänään hänen avaavan kirjeet minun kanssani. Haluan nähdä mitä oikeasti tapahtuu ja vaikka maksaa pahimmat pois omalta luotoltani. Ihan mielenrauhan takia.
Sen jälkeen haluan paperille tulot ja menot jotta hän näkisi todellisen tilanteensa. Ja miten yhdessä saatais se toimimaan.
En tajua mihin hänen rahansa menevät sillä talouden hoidan lähinnä minä. Hänellä on sitten talolaina. Jos ne menee johonkin Of on toki ero edessä sillä siitä minä en rupea mitään maksamaan.
Olenko nyt huono puoliso jos tuollaista vaadin? Mun pää ei oikeasti vaan kestä katsoa noita jatkuvasti ilmestyviä kirjeitä!
Kommentit (111)
Taas varsinaista yhdessäoloa. Onko eri jääkaapitkin?
Pieni korjaus.
Tällä miehellä ei siis ole ollut peliongelmaa vaan minun edellisessä suhteessani . Kirjoitin sen vähän hassusti.
Aina kysyttäessä sanoo niitä vanhoiksi aiheettomiksi eikä tarvitse murehtia.
--> Valehtelee!! Muutenhan noita kirjeitä ei jatkuvasti tulisi! Kai ymmärrät tämän!? Mies valehtelee. Valehtelee. Joko ymmärsit?
Ei varmasti ole vanhoja ja aiheettomia. Mies valehtelee. Kuulostaa peliongelmalta
Älä nyt ainakaan maksa.
Mies valehtelee. Jos haluat jatkaa valehtelijan kanssa suhdetta, niin jatka, mutta rahat tiukasti erillään.
Älä maksa, se on pohjaton kaivo. Vaihdatte sinun nimiisi kaiken omaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Olisin jo avannut ne kirjeet. Mitä kirjesalaisuudesta kun toinen salailee noin isoja asioita. Pian käy huonosti ellei korjaa asioita.
Vain nainen voi toimia näin kieroutuneesti ja pitää sitä oikeutettuna.
Teillä on erilliset raha-asianne, joten pidä huoli vaan omista raha-asioistasi, KYYLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Ja lopputuloksena mies on sitten sekä veloissa että varaton, ja nainen voi tanssahdella seuraavaan suhteeseen varakkaampana. Nice plan.
Eihän ne aiheettomia tietenkään ole jos niitä yhtenään tulee. Mutta juridisesti et voi vaatia asiassa yhtään mitään, kuten avaamaan kirjeitä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne aiheettomia tietenkään ole jos niitä yhtenään tulee. Mutta juridisesti et voi vaatia asiassa yhtään mitään, kuten avaamaan kirjeitä sulle.
Olisin kyllä jo juridisesti ottanut eron jos vielä noin pitkän ajan jälkeen tuollaisia salaisuuksia.
Niitä perintäkirjeitä tulee, kun naapuri varastaa laskut ja pistää silppuriin.
Tiedätkö varmasti mitä mies tienaa, vai uskotko vain hänen sanaansa?
Vierailija kirjoitti:
Tätä kutsutaan velallisen epärehellisyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän toki tiedän, mutta henkisesti en pysty jatkamaan jos miestä ei kiinnosta asioiden hoitaminen.
Olin sillä tiellä jo niin monta vuotta aikoinaan ja silloinkin lopetin vasta kun sain kunnon burnoutin.
Tuolla ylempänä joku sanoi minua kyyläksi. Jos et huomannut niin haluan tilanteen olevan minulle selvä jotta voin AUTTAA. Jos parisuhteessa on asioita joita pitää salailla niin on se aikamoinen painolasti myös suhteelle.
Minä en hänen omaisuuttaan halua. Se mikä on hänen on hänen. Siitä ei ole kysymys, mutta olisi se kiva tietää että joutuuko tässä kohta etsimään uuden kodin ja jos noita kirjeitä tuohon tahtiin tulee niin kohta joutuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lopputuloksena mies on sitten sekä veloissa että varaton, ja nainen voi tanssahdella seuraavaan suhteeseen varakkaampana. Nice plan.
Eiköhän tuossa ole mies itse polkunsa valinnut. Miksi molempien pitäisi menettää kaikki, vain, koska miehellä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Teillä on erilliset raha-asianne, joten pidä huoli vaan omista raha-asioistasi, KYYLÄ!
Luottamus on mennyt, suhde on karilla. Toivottavasti ei ole aviomies ilman avioehtoa.
Olisin jo avannut ne kirjeet. Mitä kirjesalaisuudesta kun toinen salailee noin isoja asioita. Pian käy huonosti ellei korjaa asioita.