Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi pyyntö kiitos: älä oleta että joka miehellä on ajokortti

Vierailija
25.01.2025 |

Olen akateeminen 58-v mies. Ei ole. 

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisia olettaa? Taidat olla ainoa.

Vierailija
62/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu itseäsi mieheksi, jos olet ajokortiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta mut käännyn kannoiltani. Haluamani elämä olisi mahdotonta ilman autoa ja korttia ja haluan, että ne löytyy itseltäni sekä mahdolliselta kumppaniltani. Onneksi on olemassa enemmän miehiä keltä ne löytyy. Elämä olisi todella rajoittunutta ilman autoa. 

Vierailija
64/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tinderissä yksi mies ilmoitti ettei omista ja ettei häntä haittaa olla pelkääjän paikalla. No minuapa haittaa joten vasuriin meni. 

Vierailija
65/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehisen miehen en hiirtä. Siihen kuuluu erilaisten ajoneuvojen, koneiden, laitteiden ja aseiden hallinta. Sorry, mutta halut ei herää jos ei siihen pysty. 

Vierailija
66/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty mies pitämään perheestä huolta ja luomaan riittävää turvaa ilman. Soittelisi taksia tai odottelisi bussia jos oltaisiin oltu Los Angelesin paloissa? 

Vierailija
67/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kutsu itseäsi mieheksi, jos olet ajokortiton.

Älä sinä kutsu itseäsi naiseksi, jos et osaa peruuttaa meikkipeilin avulla pimpsaasi miehen aisaan.

Vierailija
68/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulun teoriatunnit ainakin pitäisi olla kaikille pakollisia. Liikenteessä paljon pyöräilijöitä jotka eivät liikennesääntöjä tiedä ja luulevat aina olevansa etuajo-oikeutettuja autoon nähden. Kolmion takaa pyörällä auton konepellille!

Vierailija
69/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti, turha värkki. Olen ajanut moottorivehkeitä 14-vuotiaasta ilman. Aina olen liikkunut tarpeelliset reisut ilman kortteja.

Vierailija
70/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole tasa-arvoinen jos vain toisella ajakortti. Ajokortillinen joutuu aina hoitamaan kaikki koska autolla vaan on helpompi käydä kaupassa, hakea/viedä lapset, noutaa postipaketit, matkustaa mökille. Mitäs jos perhe on vuokramökissä jossain hevontuutissa ja ajokortillinen loukkaantuu vakavasti? 

Vierailija
71/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole tasa-arvoinen jos vain toisella ajakortti. Ajokortillinen joutuu aina hoitamaan kaikki koska autolla vaan on helpompi käydä kaupassa, hakea/viedä lapset, noutaa postipaketit, matkustaa mökille. Mitäs jos perhe on vuokramökissä jossain hevontuutissa ja ajokortillinen loukkaantuu vakavasti? 

Onko ihan mahdoton ajatus ymmärtää, että jotkut asuvat alueella jossa kaikki on kävelymatkan päässä? Kaikki eivät kiinnostu edes mökkeilystä, ajatella? Tunnen useita perheitä, miehiä ja naisia, joilla ei ajokorttia tai autoa ole. 

Vierailija
72/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla edes vuokramökki. Mulla oma eikä sinne ole asiaa ilman omaa autoa. En myöskään jaksaisi roudata harrastusvälineitä julkisissa ja viikonloppu tai viikon lomat ja niihin tarvittavat koko perheen tavarat olisi mission impossible. Enkä kyllä viikonlopun tai viikon ruokaostoksiakaan kaupasta asti kantaisi. Eilenkin kasseja oli 4 kpl ja isoon kauppaan n. kilometri. Lähikaupassa 30 % kalliimpaa. 

Vierailija
73/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen autoton ketä mä tunnen jää taas vaille paljosta kivasta tai ainakin siitä tulee hankalaa ja harvoin tapahtuvaa. Yleensä jätetään tyyppi kutsumatta koska kukaan ei jaksa häntä erikseen hakea ja viedä. 

Vierailija
74/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes vuokramökki. Mulla oma eikä sinne ole asiaa ilman omaa autoa. En myöskään jaksaisi roudata harrastusvälineitä julkisissa ja viikonloppu tai viikon lomat ja niihin tarvittavat koko perheen tavarat olisi mission impossible. Enkä kyllä viikonlopun tai viikon ruokaostoksiakaan kaupasta asti kantaisi. Eilenkin kasseja oli 4 kpl ja isoon kauppaan n. kilometri. Lähikaupassa 30 % kalliimpaa. 

Jos sinä tarvitset autoa niin sitten tarvitset. Monet eivät tarvitse eivätkä elä samaa elämää kuin sinä. Monet tarvitsevat autoa paljon enemmänkin kuin sinä. Kaikki eivät ole niin kuin sinä.

Vierailija
75/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen autoton ketä mä tunnen jää taas vaille paljosta kivasta tai ainakin siitä tulee hankalaa ja harvoin tapahtuvaa. Yleensä jätetään tyyppi kutsumatta koska kukaan ei jaksa häntä erikseen hakea ja viedä. 

Taidat asua pienessä kaupungissa tai maaseudulla? Ei isoissa kaupungeissa haeta ihmisiä autolla, vaan he osaavat kulkea paikan päälle parhaimmalla katsomallaan tavalla. Sekin on keskustelu erikseen, mistä kaikesta kivasta jää paitsi jos asuu tuutissa hankalien liikenneyhteyksien päässä. 

Vierailija
76/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Kaikenlaisesta sitä ihmiset jaksaakin itkeä. 

Vierailija
77/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Minä tykkään asua kävelymatkan päässä palveluista, joten on kiva jos ei mieskään halua muuttaa mihinkään muka nopean automatkan päähän. Olisi unelmamies. 

Vierailija
78/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain on ihmisessä vialla, jos ei kykene autoa ajamaan. 

Pitäisikö sitä tehdä vain siksi että on muiden silmissä hyväksytty ihmisenä? Entäs jos ei itse koe sitä tarpeelliseksi?

Vierailija
79/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, mutta parisuhde voisi olla aika rajoittunut, jos vain toisella kortti. Lasten viemiset haut päiväkotiin ym. harrastuksiin, Kauppareissut jne..helpommalla pääse, kun ottaa kortillisen miehen , jonkun pyöräilijän sijaan.

Vierailija
80/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autokoulun teoriatunnit ainakin pitäisi olla kaikille pakollisia. Liikenteessä paljon pyöräilijöitä jotka eivät liikennesääntöjä tiedä ja luulevat aina olevansa etuajo-oikeutettuja autoon nähden. Kolmion takaa pyörällä auton konepellille!

Pakollisia mihin? Siihen pyöräilyyn, jalankulkuun vai että on oikeus ylipäätään olla olemassa? Mitä jos sitä ei suorittaisi? Rangaistus? Sakkoja? Vankeutta? Yhdyskuntapalvelua? Ei oikeutta edes kävellä yleisillä teillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme