Yksi pyyntö kiitos: älä oleta että joka miehellä on ajokortti
Kommentit (85)
No mene autokouluun, kyllä ajokortti pitää olla.
Useimmilla ihmisillä on ajokortti, joten oletan niin suoraan. Myös naisilla siis on, ja oletan olevan myös. Harmi, mutta kun lähes kaikilla kortti on (ainakin täällä pk-seudun ulkopuolella) niin helposti niin olettaa.
Ja mulla itselläni ei siis ole ajokorttia, ja kyllä kaikki olettaa että on :D ei kuitenkaan haittaa
Älä ole mitä muut olettavat toisista ihmisistä
Lihasvoimalla kulkeva mies on hot.
En oleta, jostain syystä lähipiirissä on useampikin kortiton mies. Yksi nainenkin. Nämä siis työikäisissä. Vanhuksissa ja sitten ihan parikymppisissä tuttavapiirissä toki enemmänkin.
Kaikki ihmiset saavat ajokortin kunhan yrittävät riittävän kauan ja inssissä ei tule yllättäviä tilanteita.
Helsinkiläisenä en tarvitse ajokorttia mihinkään. Ajoin autoa viimeksi 15 vuotta sitten. Myin auton pois tarpeettomana. Juna, metro, ratikka, linja-auto, taksi ja polkupyörä riittää. Lentoasemalle, laivaterminaaliin ja päärautatieasemalle on lyhyt matka. Kannattaa kiertää kaukaa rahan ja etujen perässä olevat ihmiset. Fiksuja ihmisiä on maailma täynnä. N50
Äläkä oleta että jokaisella miehellä on auto, vaikka hänellä kortti olisikin. Tai että hän on kiinnostunut autolla ajamisesta.
Tuossa eräs mies yritti minua mutta en lämmennyt koska liikkuu pyörällä. Se ei ole miehekästä tai jotain, en osaa selittää miksi se on turn off ja vähän myös red flag, että mies ei autoile.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläisenä en tarvitse ajokorttia mihinkään. Ajoin autoa viimeksi 15 vuotta sitten. Myin auton pois tarpeettomana. Juna, metro, ratikka, linja-auto, taksi ja polkupyörä riittää. Lentoasemalle, laivaterminaaliin ja päärautatieasemalle on lyhyt matka. Kannattaa kiertää kaukaa rahan ja etujen perässä olevat ihmiset. Fiksuja ihmisiä on maailma täynnä. N50
Et sinä ainakaan voi lähteä tuonne maaseudulle kiertelemään, ei siellä kulje julkiset.
Täällä maaseudulla voi jo olettaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa eräs mies yritti minua mutta en lämmennyt koska liikkuu pyörällä. Se ei ole miehekästä tai jotain, en osaa selittää miksi se on turn off ja vähän myös red flag, että mies ei autoile.
Kyllä lihasvoimalla liikkuva mies pärjää elämässä ja sängyssä paremmin kuin laiska lällykkä joka ajaa autolla joka paikkaan ja keskustelee vain ruuhkista ja sen sellaisesta. Minulla on itse auto ja kortti ja miehelläkin kortti, mutta vähän tulee ajeltua
Ajokortti on jokaisen miehen perusoikeus
Vierailija kirjoitti:
Ei julkiset ja sähköpyörä vaadi lihasten käyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ainakaan voi lähteä tuonne maaseudulle kiertelemään, ei siellä kulje julkiset.
Miksi ihmeessä pitäisi mennä? Minulla on auto, enkä silti ole mennyt maaseudulle kiertelemään.
Tai autoa. En ole koskasn omistanut mitään muuta ajoneuvoa kuin polkupyörän. M47
Sukupuolesta riippumatta sellainen on heti pois pelistä.
Toisaalta ihmisen, jolla on ajokortti mutta joka ei ole ainakin alkuvaiheessa ajanut säännöllisesti kortin saamisen jälkeen, ei välttämättä pitäisi lähteä liikenteeseen ilman kertausharjoituksia enää myöhemmin. Ne taidot unohtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei julkiset ja sähköpyörä vaadi lihasten käyttämistä.
Olipa harvinaisen typerä kommentti. Et ole tainnut edes nähdä sähköpyörää jos noin kuvittelet. Alkuperäisessä kommentissa tuskin viitattiin julkisiin liikennevälineisiin tai sähköpyörään, vaikka nekin ovat fiksumpia tapoja kulkea kuin auto kaupungissa.
Tai että jokainen mies osaisi ajaa saati korjata autoa.