The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Karaoke-baaristako kaikki on bongattu?
Joensuun mimmi lauloi tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki valmentajat vaihtoon ja tilalle sellaisia ketkä uskaltaa antaa kritiikkiä ja sanomaan muutakin kuin että magee soundi ja ensi vuonna uudestaan
Samoin osallistujien iänikuiset fraasit: "musiikki on aina ollut tärkein osa mun elämää".
Miksi ei voi sanoa, jos kerran näin on? Pitäisikö valehdella ja sanoa: en ole ikinä pitänyt musiikista ja siksi en sitä ole halunnut osaksi elämääni?
Tänään pääsi just oikeat jatkoon.
Joensuun Irmeli tuossa nopeassa osuudessa lauloi "suvereenisti" eli läpilaulantana.
Eikö helvetti noita valmentajina voi vaihtaa kaudelta toiselle? Samat kulahtaneet "tähdet" ja naamat joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Mites toi Sanni flirttailee tolle karjakolle
Sanni lämpeni myös Kavenille. Halusi laulaa yhdessä ja lopuksi liimautui miehen kainaloon.
Minkä niminen on se Irinan biisi, jonka se mies lauloi?
Elastinen vaikuttaa tosi kyllästyneeltä. Vois vaihtaa johonkin toiseen valmentajaan.
Vierailija kirjoitti:
Valma lauloi hyvin. Mutta oliko pissa karannut housuun?
Samaa katsoin. Oisko limu tullut syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki valmentajat vaihtoon ja tilalle sellaisia ketkä uskaltaa antaa kritiikkiä ja sanomaan muutakin kuin että magee soundi ja ensi vuonna uudestaan
Samoin osallistujien iänikuiset fraasit: "musiikki on aina ollut tärkein osa mun elämää".
Miksi ei voi sanoa, jos kerran näin on? Pitäisikö valehdella ja sanoa: en ole ikinä pitänyt musiikista ja siksi en sitä ole halunnut osaksi elämääni?
Sulla meni pointti ohi niin, että vilahti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö helvetti noita valmentajina voi vaihtaa kaudelta toiselle? Samat kulahtaneet "tähdet" ja naamat joka vuosi.
Sanni ja Maija vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen on se Irinan biisi, jonka se mies lauloi?
Hiljaisuus
Vierailija kirjoitti:
Elastinen vaikuttaa tosi kyllästyneeltä. Vois vaihtaa johonkin toiseen valmentajaan.
Tulisipa Michael Monroe takaisin. Hän on niin ystävällinen ja kiva kaikille. Lisäksi Michael puhuu hyvin englantia.
Mua naurattaa jotenkin ajatus siitä, että Arttu opettaisi musiikinopettajaa laulamaan 😂
Olen samaa mieltä: Michael Monroe takaisin! Huikea tyyppi. Ystävällinen ja empaattinen.
Ja aina samat "perustelut" miksei kääntynyt; juuri niitä korjaamaan ja parantamaanhan heidät on valittu. Liikaa osallistujia pyrkimässä.
Vierailija kirjoitti:
Sovittu että jakson viimeiselle kaikki kääntyy
Miten se aina meneekin niin, että joka jaksossa jokainen valmentaja saa yhden laulajan tiimiinsä? Taitaa olla käsikirjoitettua tää tasajako ??
Mites toi Sanni flirttailee tolle karjakolle