The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiatonta myös kommentoida rumasti sitä, jos joku omistaa laulunsa juuri menehtyneelle läheiselleen. Hävetkää!
Yrittää kerätä säälipisteitä. Miksi piti tuoda asia esille just tässä kohtaa kun tulee hetki äänestää laulajat jatkoon. Mua häiritsee tämä että on muka Voice of Finland ja valmentajat puhuu melkein koko ajan englantia. Kilpailijoiden tulisi opetella suomea tai ruotsia kun ollaan Suomessa. Kuka muka menisi Brittien vastaavaan ja odottaisi että valkut puhuisi suomea kun en osaisi englantia.
Joo, muakin häiritsee toi. Ehkä voisi laittaa semmoisen säännön, että puhutaan suomea.
Vierailija kirjoitti:
onko tähän päästetty yhtään valkoihoista kantasuomalaista?
Et ole tainnut paljoa katsoa koko ohjelmaa. Ekalla kaudella oli jopa albiino, olisiko hän sinulle tarpeeksi valkoihoinen?
Mohammadin Memory todella koskettava, persoonallinen tulkinta tutusta kappaleesta. Hänellä on monia sävyjä äänessään, mielenkiintoinen mies. Hienoa, että saanut jo työkuvioita musiikin saralla kilpailun ulkopuolellakin. Erittäin sympaattinen mies myös.
Tuo Loreenin Tattoo-biisi on kyllä todella upea, siihen ei kyllästynyt koskaan.
Tais ammattitaitoinen esiintyjä. Hän näytti hyvältä arkimeikissään, ohjelmassa hänet meikattu onneksi nyt paremmin kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Julia kuulostaa valmiilta artistilta, mutta samalta kuin moni muu artisti
Julian versio Johanna Kurkelan biisistä oli todella huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia kuulostaa valmiilta artistilta, mutta samalta kuin moni muu artisti
Ei vielä yhden onnistumisen kanssa. Se edellinen esitys oli melko karsea. Nyt meni nappiin. Mutta rittääkö karisma niin, että kukaan muistaa häntä kisan jälkeen. Ei ehkä..
Jep. Julia hukkuu massaan, hänessä ei ole mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Voi Adele ei ei ei :(
Miksi Adele valitsi tuon järkyttävän huonon rallatuksen? Sitä ei jaksa kuunnella eikä siinä laulaja pysty näyttämään taitojaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä över roskaa tää r-a-k-a-s
Niin oli, aivan järkyttävän huono.
Vierailija kirjoitti:
Adele Okkonen ja tvof-bändi, upea esitys! Tuore, raikas ja kekseliäs. Ihana versio! Toivottavasti jatkuu adelen tie. Voittoon!
Kamala versio. Ei hääppöinen laulajakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmiset voi tykätä Adelesta. Minusta aivan kauhea esitys.
Niin oli, samaa mieltä.
Luin ketjusta, että on muitakin, joiden mielestä tuon Mohamedin tyyli ei oikein iske. Hyvinhän se laulaa, mutta mulle se edustaa eri sukupolven musiikkimakua. Se kappalekin, joo, Cats-musikaalista, jota kävin lapsena katsomassa. Ja edellisen kerran My wau, joka on niin kulunut klassikko.
Må en oikein näe, mikä sen visio on. Aikooko vetää Valtteri Torikan tyylillä mummoille? Siis äiti raahasi minut Torikan konserttiin ja jestas, olin nuorin (32 v.), kun muu yleisö oli 40-90 v., ja niitä eläkeläisiä tosiaan riitti.
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo Adelen raikas esitys.
Kuluneesta iskelmästä freesiä cabareeta.
Ei mitään freesiä, teennäinen versio vanhasta typerästä renkutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä över roskaa tää r-a-k-a-s
Niin oli, aivan järkyttävän huono.
On teillä huono maku, jotain aivotonta poppiroskaako pitäs esittää?
Vierailija kirjoitti:
Tusinatavaraa tää Artun eka esiintyjä.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiatonta myös kommentoida rumasti sitä, jos joku omistaa laulunsa juuri menehtyneelle läheiselleen. Hävetkää!
Yrittää kerätä säälipisteitä. Miksi piti tuoda asia esille just tässä kohtaa kun tulee hetki äänestää laulajat jatkoon. Mua häiritsee tämä että on muka Voice of Finland ja valmentajat puhuu melkein koko ajan englantia. Kilpailijoiden tulisi opetella suomea tai ruotsia kun ollaan Suomessa. Kuka muka menisi Brittien vastaavaan ja odottaisi että valkut puhuisi suomea kun en osaisi englantia.
Joo, muakin häiritsee toi. Ehkä voisi laittaa semmoisen säännön, että puhutaan suomea.
Mua häiritsee enemmän se, että kun ei kotimaassa pärjätä, niin ainahan voi tarjoutua Suomeen. Kaikkiko täällä menee kaupaksi, kun vaan lässyttää englantia?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyt 2 kertaa yrittänyt katsoa tätä viimeisintä jaksoa. Ekalla kerralla eksyin toiselle kanavalle kauhistelemaan Samuli Edelmannin kroppaa, tokalla kerralla nukahdin työpäivästä väsyneenä. Miten viihde voikin olla näin pskaa? Eikö voisi jotenkin uudistaa ja tehdä paremmin näitä semifinaaleja? Aivan hirveän huonoa musiikkiohjelmaa, tylsää musiikkia huonosti laulettuna. Näähän lauloi hakuvaiheessakin paremmin. Ja stailatut lookit on ihan hirveet. Ja Sannin purentavirhettä+puhevikaa on ihan kauheaa seurata.
Ei meinaa naurulta tulla loppua. Vedet vuotaa silmistä,nenäliinoja kuluu. Päivän piristys! En ole aikoihin näin makeasti nauranut😂🤣😂🤣🥳🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Tuo Loreenin Tattoo-biisi on kyllä todella upea, siihen ei kyllästynyt koskaan.
Tais ammattitaitoinen esiintyjä. Hän näytti hyvältä arkimeikissään, ohjelmassa hänet meikattu onneksi nyt paremmin kuin ennen.
Ehkä suttuista meikkiä pahempaa on feikkiys, naamanilmeet ja se yleinen halpa habitus. On rooli päällä eikä ihminen näytä oikeata itseään. Esittää laulajaa vähän kuin Saara Aalto. Kun joskus näki Venäjältä tänne hetekahumppatienestiin tulleita naisia niin tuo Tatiana näytti sellaiselta joka olisi ollut alalla jo 70-luvulta lähtien.
Pystyykö muut katsomaan perjantain jakson ruudusta? Mulla näkyy vain mustaa kun koitan laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö muut katsomaan perjantain jakson ruudusta? Mulla näkyy vain mustaa kun koitan laittaa.
No nyt näkyykin!🤗
Semifinaalissa pitäisi jo hajottaa joukkueet. Jossain tiimissä on 3 hyvää laulajaa, ja toisessa tuskin yhtään, niin onhan se epäreilua, että hyvä tippuu ja huono jatkaa vain tiimin takia. Laulu solistitasolla on kuitenkin yksilölaji, ei joukkue.
Nelkku, huom! tää ei oo kuorosota.