Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The voice of finland 2025

Vierailija
24.01.2025 |

Tänään se alkaa.

Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6136)

Vierailija
4101/6136 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariskaa en jaksanu kuunnella, kelasin ohi. 

Vierailija
4102/6136 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta. Näistä sitten joku voittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4103/6136 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Team Maijasta pitäis olla selvää, ketkä menee jatkoon. Team Artusta ainakin tuo Oliver. 

Vierailija
4104/6136 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ela ollut pettymys tällä kaudella, myynyt sielunsa tuotannolle. Liiankin kirjaimellisesti ottanut, olikos se kaksosten?, väitteen ettei yleisö muka voi olla väärässä. Ja siksi ei valinnut jatkoon omia suosikkejaan, vaan joukkopsykoosiin "ääniaseen" voimasta joutuneen yleisön.

Nuoleskelu on epämiellyttävää, yleisönkin.

Mun mielestä tämä on viihdeohjelma, jota tehdään yleisölle, ja se ois pitänyt Maijankin ottaa huomioon. 

Vierailija
4105/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tähän päästetty yhtään valkoihoista kantasuomalaista?

Vierailija
4106/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä voisi antaa mahdollisuuden uusille stylisteille. Nämä Vesan asut on jo nähty.

Vierailija
4107/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit on Lappeenrannan Oliver ja Arttu. Arttu on se transmies. Oliko Kokkolasta? Todella hyviä molemmat.

Vierailija
4108/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver Hurrell hyvä laulaja, tykkään hänen konstailemattomasta tavastaan esiintyä.

Vierailija
4109/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää laulamisesta, jossa joka sana värisee.

En minäkään. Rosa lauloi huonoimmin kuin koskaan tämän kisan aikana.

Vierailija
4110/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko tähän päästetty yhtään valkoihoista kantasuomalaista?

Ei tietenkään. Ei tämä nyt mikään voice of finland ole 

Vierailija
4111/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt 2 kertaa yrittänyt katsoa tätä viimeisintä jaksoa. Ekalla kerralla eksyin toiselle kanavalle kauhistelemaan Samuli Edelmannin kroppaa, tokalla kerralla nukahdin työpäivästä väsyneenä. Miten viihde voikin olla näin pskaa? Eikö voisi jotenkin uudistaa ja tehdä paremmin näitä semifinaaleja? Aivan hirveän huonoa musiikkiohjelmaa, tylsää musiikkia huonosti laulettuna. Näähän lauloi hakuvaiheessakin paremmin. Ja stailatut lookit on ihan hirveet. Ja Sannin purentavirhettä+puhevikaa on ihan kauheaa seurata.

Vierailija
4112/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikit on Lappeenrannan Oliver ja Arttu. Arttu on se transmies. Oliko Kokkolasta? Todella hyviä molemmat.

Ihan hirveet. Radiosta olisi välitön kanavanvaihto. 

Vierailija
4113/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jimmyllä oli huono biisi. Olisi voinut mennä jatkoon tunnetulla hittibiisillä, onhan noissa valinnanvaraa. Koska edelleen ääni ratkaisee. Oli ehkä liian pidättyväinen. Oli muuten hyvä, kun bäkkärillä Jaanan kanssa puhui ruotsia, nyt se suomikin taittui vaivattomasti.

Hyvä opetus. Pysy sun vahvuusalueella. Ei "oikeatkaan" artistit hallitse kaikkia genrejä. Sillehän Tähdet, tähdet -ohjelmassa naureskellaan just.

Biisi oli muuten todella tylsä, koska Jimmy kuitenkin esitti sen hyvin.

Jimmy oli yks mun suosikeista. Hyvä ääni, mukava mies.

Vierailija
4114/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Mohammad läheskään esim. Waltteri Torikan tai Tomi Metsäkedon tasoa puhumattakaan Andrea Bocellista ja muista maailmantähdistä. Sori siitä.

Tomi Metsäketo ei paini samassa sarjassa Torikan kanssa. Yhteistä hemmoille on kova ylimielisyys. Metsäketo on iskelmälaulaja eikä edes kummoinen. Ei ole tunnistettavaa ääntä. Metsäketo muistetaan lähinnä muista meriiteistä, ei niin positiivisista. Kun kuulen nimen Metsäketo, muistan vain hänen törkyisen käytöksen. En pidä Torikastakaan ja ylimielisyydestään mutta Torikka on sentään ammattilainen ja oopperalaulaja. Jos vain ääntä pitää arvioida. 

Eri kokemus Torikasta. Torikka on arkielämässä ihan mukava kaveri. Olen aspana törmännyt. Hauskinta oli, että hänen kaveriporukkansa oli erittäin ylimielistä, leuhkaa ja koppavaa, ja haukkuivat ja vähättelivät kauppaa, jossa juuri olivat asioimassa, ja Valtteri yritti altavastaajana puolustaa, että onhan tää hänen mielestään ihan ok. Valtteri oli vaatimaton ja nöyrä, ja järkevä, vaikka oli porukan tähti. Siitä muusta seurueesta en tunnistanut ketään muita, oli miehiä ja naisia.

Vierailija
4115/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuka menee jatkoon kunhan ei se feikki Tais.

Se tais tosiaan olla vähän feikki se Tais.

Nimeä myöten feikki. Ei ole oma nimi vaan oikea nimi on joku Tatjana tai sinne päin. Wikipediassa on osallistujien nimet. 

Oli pukeutunut vielä Laura Ruusumaan asuun joka oli Lauralla finaalissa.Lainattua sekin. 

Nimi on Tatiana Rysärenko (Wikipedia). Miksi nämä esiintyy väärillä nimillä? 

On kyllä niin Tatjanan oloinen ja kuuloinen, ettei voi erehtyä. Taiteilijanimi on ihan turha.

Vierailija
4116/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Adelen pitäs voittaa koko homma! 

Adelella on kiva luonne. Tai siis samanlainen kuin mulla. Meen ja teen niin kuin ite tykkään. Hyvä tästä tulee, ja ainakin mulla on kivaa. Ei artistin kuulu voivotella ja vähätellä koko ajan, kun tarkoitus on viihdyttää muita.

Vierailija
4117/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Ei Tapani Kansan lauluja, kun hän on juuri kuollut.

Asia tarkkaan selitettiin. Kappale on valittu jo silloin kun Tapani Kansa on ollut elossa. 

Mun mielestä Adele osoitti vain taiteiljuutta. Taiteilijalla kuuluukin olla hyvä intuitio, tietää tai vaistota asiat ennen kuin muut. Oli muuten hyvä sovitus biisistä, ei ollut ollenkaan sama kappale kuin Tapani Kansalla.

Vierailija
4118/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pystynyt kuuntelemaan Rosan määkimistä loppuun asti. Tulee mieleen teuraaksi vietävä lammas. Ihan järkyttävä ääni. Toisaalta en tykkää yhtään myöskään Shakirasta, jolla myös lampaan määkimistä.

Julia onnistui tänään, esitys oli ehjä ja kaunis. Tosin biisikin oli sellainen, josta kukaan ei voi olla pitämättä.

Jimmy laulaa hienosti korkealta, mutta siinä matalassa laulussa ääni ei soi. Väärä biisivalinta hänen äänelleen.

Artusta olen tykännyt aina, mutta biisi oli tänään outo. Tietysti kun omaan musiikkimakuun ei sovi, niin vaikea tempautua mukaan.

Adelesta en tiedä, onko se lintu vai kala. Se on joka ikinen kerta ihan erilainen. Ääni erilainen, tyyli erilainen. Esitys oli illan hauskin, se nauratti, mutta kun jokainen esitys on niin eri planeetalta, niin artisti-minästä ei saa selkoa.

Se Mohammed tai Mohamad tai mikä lienee on ihan vanhan ukon tyylinen. Järkyttävää, on vasta

Olen yli 50v, ja Mohammed on niin nähty, liian vanhanaikainen mulle. Tykkään Adelesta. Raikas ja kokeilee kaikkea.

Vierailija
4119/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei hän sitten ole puolustamassa maataan Ukrainassa? Sen sijaan hän laulaa ja nauttii elämästään. Luulisi naisillekin löytyvän jokin sopiva tehtävä sotaa käyvässä maassa. Sosiaalista mediaa selaamalla huomaa kyllä, kuinka Ukrainan sotaa pakenevat naiset vain nauttivat elämästään postaamalla kuvia maailmanympärysmatkoiltaan. Jos suomi joskus joutuu sotaan, tekevätkö "isänmaalliset" naiset tätä samaa?

Todella paljon olet seurannut sotatilannetta. Ukrainasta on joutunut lähtemään pakolaiseksi paljon ihmisiä, joilta on mennyt koti, eikä ole lähiaikoina paluuta sille alueelle. Toki he odottavat sodan päättymistä, että saisivat palata takaisin kotimaahansa. Tällä hetkellä ei ole heille mahdollista. Se on raskas tilanne. Ukrainan valtion rahat eivät riitä jälleenrakentamiseen, tuskin pidemmällä tähtäimellä edes kaikkien kansalaisten elättämiseen, joilta on

Suomessa laulavat naiset laitettiin viihdytysjoukkoihin. Tosin hänen laulunsa on niin kamalaa, että sillä voisi pikemminkin karkottaa venäläisiä pommien sijaan. Alkaisi ujeltaa kovaäänisistä pahasti murtaen enkunkielisiä hittibiisejä, niin nuoret miehet juoksisi karkuun.

Vierailija
4120/6136 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariskan arvostelijat on pinnallisia kanoja. Kyllä teiltäkin kuolee vielä joku läheltä. Sitten ymmärrätte saatana.

Mariskan kannattaisi pysyä biisintekijänä muille.

Ketju on lukittu.