The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Onko kenenkään muun mielestä Arttu Viskari vastenmielisen näköinen!
Wiskari taas ratsastaa krapuloilla, baareilla, alkomahoolilla, juomisilla. Ei jaksais! Mutta kaipa suomen pikkukylissä tätä kuunnellaan. Yläkoululaiset tuuttaa näitä luureissaan.
Arttu Wiskarin jokainen kappale kuulostaa samalta
Surkea esitys "valmentaja"-Artulta. Tuolla puhelu-jumputuksella ja ei olisi ollut pääsyä Ääni ratkaisee-vaiheesta eteenpäin.😦
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskarin jokainen kappale kuulostaa samalta
Kelläpä ei!?
Ei kukaan illan esiintyjistä Tatulle pärjää, joten se ja sama miten käy kun voittaja selvillä. Jännätään nyt kuitenkin kausi loppuun asti!
Mä tykkäsin Artun biisivalinnasta. Liikehdintä ei ehkä onnistunutta ja näyttää epämääräiseltä, mutta kaunis ääni ja hyvin esitetty. Ihan hyvin voisi Arttukin mennä jatkoon, mutta passaa mulle sekin, että Rosa ja Mohammed. Rosan tyyli alkaa kyllä pikku hiljaa ärsyttää.
Jos ei Rosa pääse jatkoon, niin loppui tän ohjelman katselu.
Arttu oli nyt paljon huonompi kuin koskaan aiemmin. Ihan väärä biisivalinta. Liekö Elan tekemä?
Elastisen tiimistä parhaat jatkoon, hyvä hyvä!👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Elastisen tiimistä parhaat jatkoon, hyvä hyvä!👏🏻
Mä en tykkää siitä intialaisnaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Surkea esitys "valmentaja"-Artulta. Tuolla puhelu-jumputuksella ja ei olisi ollut pääsyä Ääni ratkaisee-vaiheesta eteenpäin.😦
Miksattu täysin vihkoon. Artun laulu ei kuulunutjuuri ollenkaan, aivan kuin mikki olisi ollut kiinni.
Vilkkumaa näytti äsken vähän huonovointiselta, ei vissiin huomannut olevansa kuvissa. Toivottavasti sinnittelee lähetyksen loppuun.
Tusinatavaraa tää Artun eka esiintyjä.
No nyt on tilannetajua biisivalinnassa.
Ei helkatti, tätä Loreenin biisiä en tosiaakaan halua kuulla:(
Ei näistä Elan tiimiläisistä yksikään jäänyt oikein mieleen eikä pysäyttänyt kuuntelemaan. Biisivalinnat kaikilla kehnoja.