Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesin olevani pieni ja pyöreä mutta ylipainon määrä yllätti

Vierailija
24.01.2025 |

Olen nyt aloittanut keventämisen. Punnitus vuoden alussa sai avaamaan silmät. Olen seurannut vain kehon mittoja, mutten ole punninnut itseäni vuosiin. En tajunnut että painoa oli tullut niin paljon. Nyt olen saanut jo muutaman kilon pois ja jatkan samaa rataa. Kyllä se vaakakin vaan on kätevä laite, suosittelen käyttämään sitä.

T: 162cm, 109/104/132

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap on yli 100 kiloa ihan selkeästi.

Vierailija
82/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin nopeasti, että ap painaa n. 110-120kg. Aikaa kova paino tuon pituiselle. Mun mies on 195cm ja painaa 95kg. Ja on pelkkää lihasta. Ite oon 175cm ja painan 70kg. Oon treenattu ja lihaksikas. Ap saisi painaa BMI:n mukaan max 65kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin nopeasti, että ap painaa n. 110-120kg. Aikaa kova paino tuon pituiselle. Mun mies on 195cm ja painaa 95kg. Ja on pelkkää lihasta. Ite oon 175cm ja painan 70kg. Oon treenattu ja lihaksikas. Ap saisi painaa BMI:n mukaan max 65kg.

Miten muka laskit?

Vierailija
84/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskit läskit.

Vierailija
85/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen N 176 cm. Minulla nousi  paino 82 kg - 97 kg ja samat vaatteet ja sama vaatekoko ollut koko ajan. Siksi lääkärissä järkytti +15kg! Vähän oli micheliniä tullut joten jonkin verran nousua odotin mutta... 

Juuri näin! Minäkin olen 176 cm ja xl koko mahtuu minulle edelleen vaikka painoa on tullut yhtäkkiä 12 kiloa lisää.

Niitä vaatekokoja on muutettu. Mikä ennen oli L on nyt M, ja mikä ennen oli XL, on nyt L.

Myyntimiehet kyllä tietävät, mitä he tekevät. Ihmisten pitää olla siellä sovituskopissa positiivisella mielellä: siis luulevat olevansa samankokoisia kuin ennen, koska mahtuvat edelleen esim M- koon vaatteisiin, vaikka painoa on tullut 10 kg lisää..

Iloinen asiakas kuluttaa enemmän rahaa kuin  masentunut asiakas.

Vierailija
86/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa nähdään kuinka ihmisillä ei ole mitään käsitystä siitä paljonko ap painaa. 

Paino voi vaihdella paljonkin vaikka henkilöillä on samat mitat ja sama pituus. Ruumiinrakenne , lihakset ja muut vaikuttavat asiaan. 

Vierailija
87/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei metrin vyötärö vielä ole niin kovin suuri kuin luulette.

Vierailija
88/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskit väärin. Mutta pidä vain virhearviosi, jos se päivääsi ilahduttaa.

- eri

Vierailija
89/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, jotain 80-90 ap.

Vierailija
90/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 160 cm 71 kg.

Vyötärö 85

Rinnanympärys 108 (suht isot tissit)

Lantio 101

Vierailija
91/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, jotain 80-90 ap.

Korkeintaan 80.

Vierailija
92/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160 cm 71 kg.

Vyötärö 85

Lantio 101

Tämän perusteella ap on ainakin 90 kg.

Vierailija
93/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 160 cm 71 kg.

Vyötärö 85

Lantio 101

Tämän perusteella ap on ainakin 90 kg.

Ei todellakaan

Vierailija
94/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pieni. Olet LYHYT.

Vierailija
95/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pe*se on aplla aikamoinen seitsemän leivän uuni. Mutta hyvä lähtee miettimään uutta.

Mää kyllä epäilen et se on rintava. Eihän ne muuta voi olla?

No onhan hän rintava, jos ry on 109 kuten aloituksessa kerrottiin.

Ei välttämättä ole rintava, suurimmalla osalla naisia on valtavat selkäläskit. Ne kasvattaa rinnanympärystä. Suhteessa koko kehon läskiin rinnat saattaa ollakin melko pienetkin.

Vierailija
96/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen N 176 cm. Minulla nousi  paino 82 kg - 97 kg ja samat vaatteet ja sama vaatekoko ollut koko ajan. Siksi lääkärissä järkytti +15kg! Vähän oli micheliniä tullut joten jonkin verran nousua odotin mutta... 

Juuri näin! Minäkin olen 176 cm ja xl koko mahtuu minulle edelleen vaikka painoa on tullut yhtäkkiä 12 kiloa lisää.

Eihän tuo kerro mitään kun eri valmistajien koot eroaa toisistaan niin paljon. Mulla on vaatteita koossa s, m, l ja xl, yleisin mikä sopii on m.

Vierailija
97/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi laskea noin pieleen? Ei ap painaa yli 80. Olen häntä pidempi ja ollut lähes samoissa strategisissa  mitoissa enkä silloinkaan painanut yli 80kg!

Ja mieheen ei muutenkaan pitäisi verrata, koska miehillä on luonnostaan jykevämmät (lue painavammat) luut ja enemmän lihasmassaa kuin naisilla. Ja lihas painaa enemmän kuin rasva. (Ero on jo synnynnäinen: poikavauvojen rasvaprosentti on alempi kuin tyttövauvoilla

Eli esim. 178 cm mies painaa tod.näk. enemmän kuin 178 cm nainen.

Vierailija
98/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pe*se on aplla aikamoinen seitsemän leivän uuni. Mutta hyvä lähtee miettimään uutta.

Ei välttämättä ole rintava, suurimmalla osalla naisia on valtavat selkäläskit. Ne kasvattaa rinnanympärystä. Suhteessa koko kehon läskiin rinnat saattaa ollakin melko pienetkin.

Älä nyt viitsi. Onhan sitä rasvaa pakko olla etupuolellakin, siis rinnoissa, jos sitä rasvaa on noin paljon kehossa ylipäätänsä, kuten ap :n vyötärönmitasta voi päätellä.

Vierailija
99/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole sellaista koskaan nähnyt, vaikka olen alusvaatemyyjänä vuosia ollut.

Vierailija
100/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koko aikuisikäni käynyt joka aamu puntarilla. Niinpä olen pysynyt normaalipainoisena aina. En muuten pysyisi. 163cm/ 56 kg  Syön sen mukaan, jos on tullut lisää, pienennän annoskokoa, jos olen laihtunut, syön vähän enemmän tai otan pullaa kahvin kanssa.

Mä olen pysynyt mitoissa 162/58 ihan ilman vaakaakin. Huomaahan sen nyt herranjestas vaatteista jos alkaa kiristää. En muutenkaan tykkäisi kytätä painoani noin neuroottisesti, jos just ei olisi lääkärissä punnittu en edes tietäisi paljonko painan.

Kun mulla paino laskee liikaa, siksi käyn puntarilla aamuisin, että pysyn samassa. Mökkireissulla ei ollut vaakaa ja niinpä olin lähes 4 kiloa laihtunut vahingossa kahdessa viikossa. Olen nopea ja liikkuvainen mummeli, enkä varmaan syö tarpeeksi. Vakiona pysyvä paino on elimistölle hyvä, sanoi lääkärinikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän