Tiesin olevani pieni ja pyöreä mutta ylipainon määrä yllätti
Olen nyt aloittanut keventämisen. Punnitus vuoden alussa sai avaamaan silmät. Olen seurannut vain kehon mittoja, mutten ole punninnut itseäni vuosiin. En tajunnut että painoa oli tullut niin paljon. Nyt olen saanut jo muutaman kilon pois ja jatkan samaa rataa. Kyllä se vaakakin vaan on kätevä laite, suosittelen käyttämään sitä.
T: 162cm, 109/104/132
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä noi mitat oikein on??
Päärynä- ja omenavartalon yhdistelmää.
Eli pomelo!
Vierailija kirjoitti:
Pituus miinus 100 on helppo laskukaava jos ei tiedä mikä on itselle normaalipaino. Naiset, ottakaa vinkki haltuun 👍
Minusta kyllä vähän liikaa. Pituus miinus 110 on paras.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan 98 kg.
Ei todellakaan . Itselläni oli raskauden jälkeen lähes tuollaiset mitat ja painoin kuitenkin alle 75 kg. Ja ap on mua lyhyempi, joten veikkaan 70-75 kg.
Tässäkin ketjussa nähdään kuinka ihmisillä ei ole mitään käsitystä siitä paljonko ap painaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mahan ja perseenympäryksen ero olla 28 cm. Mulla on 100 ja 110.
Voi. Mulla vyötärö on 71 cm ja pepa on 104 cm.
Ja mulla 72/100, rinnanymp 100. Paino 69 kg. Pituus 172. Vaatekoko m / 40.
Joo täällä kanssa: 71/109. Eli on kyllä mahdollista, mutta onko ehkä harvinaista? Ihmettelin aikaisemmin, että miten kukaan pysty ostaa mitään mekkoja, kun ne on aina niin omituisen mallisia, kunnes tajusin, että mä olenkin se omituisen mallinen :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus miinus 100 on helppo laskukaava jos ei tiedä mikä on itselle normaalipaino. Naiset, ottakaa vinkki haltuun 👍
170 cm ja 60 kg on kyllä jo aika laiha. Niin laiha kuihtuu ts ryppyyntyy ennen aikojaan. Eli en suosittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mahan ja perseenympäryksen ero olla 28 cm. Mulla on 100 ja 110.
Voi. Mulla vyötärö on 71 cm ja pepa on 104 cm.
Ja mulla 72/100, rinnanymp 100. Paino 69 kg. Pituus 172. Vaatekoko m / 40.
Joo täällä kanssa: 71/109. Eli on kyllä mahdollista, mutta onko ehkä harvinaista? Ihmettelin aikaisemmin, että miten kukaan pysty ostaa mitään mekkoja, kun ne on aina niin omituisen mallisia, kunnes tajusin, että mä olenkin se omituisen mallinen :/
Vaatteiden tulisi sopia ihmisille, ei ihmisten vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Pe*se on aplla aikamoinen seitsemän leivän uuni. Mutta hyvä lähtee miettimään uutta.
Mää kyllä epäilen et se on rintava. Eihän ne muuta voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pe*se on aplla aikamoinen seitsemän leivän uuni. Mutta hyvä lähtee miettimään uutta.
Mää kyllä epäilen et se on rintava. Eihän ne muuta voi olla?
No onhan hän rintava, jos ry on 109 kuten aloituksessa kerrottiin.
Olen N 176 cm. Minulla nousi paino 82 kg - 97 kg ja samat vaatteet ja sama vaatekoko ollut koko ajan. Siksi lääkärissä järkytti +15kg! Vähän oli micheliniä tullut joten jonkin verran nousua odotin mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170 cm ja 60 kg on kyllä jo aika laiha. Niin laiha kuihtuu ts ryppyyntyy ennen aikojaan. Eli en suosittelisi.
Vai niin, olen eri mieltä. 170 cm ja 60 kg on ihan normaalipaino. Jos ihminen on normaalipainossa, niin ei ihossa mitään selvää eroa ole. Ero tulee siitä millainen ihotyyppi on. Toki himokuntoilijoilla näkyy rasvattomuus myös naamassa. Mutta ainahan näillä voi perustella näitä painojuttuja.
Minä olen 171 cm ja olin ry 111, vy 98, ly 134 ja painoin 114 kg kun aloitin elämäntaparemontin. Vaikka ap onkin 9 cm minua lyhyempi, niin miten voisi olla kymmeniä kiloa kevyempi?
Nykyään naisilla vyötärö 90 cm, se oli aikaisemmin 80 cm
Vierailija kirjoitti:
Olen N 176 cm. Minulla nousi paino 82 kg - 97 kg ja samat vaatteet ja sama vaatekoko ollut koko ajan. Siksi lääkärissä järkytti +15kg! Vähän oli micheliniä tullut joten jonkin verran nousua odotin mutta...
Juuri näin! Minäkin olen 176 cm ja xl koko mahtuu minulle edelleen vaikka painoa on tullut yhtäkkiä 12 kiloa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli nuo mitat ovat mitä luulen, niin en yhtään ihmettele ap. Minulla nuo mitat muutaman sentin enemmän kaikki ja ei puhettakaan että kaksinumeroisilla lukemilla olisi paino.
Siis painat alle 10 kg?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko hitaasti etkä huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naisilla vyötärö 90 cm, se oli aikaisemmin 80 cm
Naiset ei uskalla enää kävellä iltaisin metsäteillä ja puistoissa kuten ennen, koska voi saada yllätyssuklaamunaa.
Liikkumattomuus näkyy kehonkoostumuksessa
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 171 cm ja olin ry 111, vy 98, ly 134 ja painoin 114 kg kun aloitin elämäntaparemontin. Vaikka ap onkin 9 cm minua lyhyempi, niin miten voisi olla kymmeniä kiloa kevyempi?
Olen vähän sinua pidempi ja mulla on lähes samat mitat. Paino on "vain" 92-94 kg.
Tämä.