Haluaisitteko elää elämänne uudelleen?
Minä haluaisin. Tekisin muutaman valinnan toisin. Pieniä juttuja onneksi. Isoihin valintoihini olen tyytyväinen. Ja muidenkin elämään voisin vaikuttaa. Saisin estettyä 3 nuoren kuoleman ja estettyä äitini sairastumisen, jos pääsisin ajassa taaksepäin.
Kommentit (9)
Kyllä. Olen tehnyt todella vääriä valintoja koulutuksessa, töissä ja ihmissuhteissa. Nyt vanhana sen näkee niin kirkkaasti. No, seuraavassa elämässä.
Niinhän se tietenkin on, että elämässä tulee kaikenlaista joka jättää jälkensä. Monet asiat jäisi tekemättä jos voisin uudelleen päättää mutta tavallaan se myös kipeästi kasvattaa ja pistää arvot ja prioriteetit uusiksi. Kaikista eniten harmittaa, että olen satuttanut muita ja olen sen vasta myöhemmin ymmärtänyt mutta sellaisia me ihmiset olemme. Tärkeää on yrittää muuttaa omaa toimintaansa sellaiseksi joka vastaa omaa moraaliaan ja pyrkiä parempaan versioon itsestään.
Tottakai. Muuttaisin vaan yhden jutun ja kas kummaa muuttuisi koko aikajana.
Jos pitäisi aloittaa ihan alusta ja lapsuus olisi samanlainen niin en varmasti. Sen verran paskaa ja rankkaa
Kyllä jos tietäisin sen minkä nyt ja voisin tehdä muutoksia, muuten en. Nuorena sitä on valitettavasti usein tyhmä.
Vain yhdestä päivästä eteenpäin. Haluaisin tietää minkälainen elämäni olisi ollut jos tuona päivänä olisin tehnyt toisen valinnan.
Ei valittamista nykyisestäkään elämästä mutta jäi vaivaamaan
En.