Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyysongelman ratkaisu: Voisiko Suomeen tuoda lisää itäeurooppalaisia naisia?

Vierailija
24.01.2025 |

Monet miehet Suomessa ei saa lapsia koska eivät löydä naista josta kiinnostuvat. Itäeuroopassa kauniita naisia ja monella aika perinteiset arvot eli haluaisivat perheen.

Voisiko Suomi eri tavoilla houkutella tänne itäeurooppalaisia naisia? Esim kampanjoilla jne.

Ja pyrkiä sijoittamaan heitä eri puolille maata esim varmistamalla asuntojen saatavuuden.

Tällöin useampi mies löytäisi kauniin naisen kumppaniksi ja lapsia syntyisi enemmän.

Kommentit (522)

Vierailija
181/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ovat miehet, ei naiset.

Efter en sommardag på en krog i en båthamn, i en stad i de västra delarna av Finland, tenderar man att vara av motsatt åsikt. Då man iakttog fruntimren som flanerade förbi i sina sommarlumpor och funderade på vilka av dem man kunde tänka sig att sätta på, blev resultatet klart under 1/100. Redan 1/2 skulle vara ett skrämmande lågt resultat.

Vierailija
182/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä "siiderinorsuja" oikein sitten niin paljon näkee? Itse näen viikoittain työpaikalla, kaupassa, salilla yms. ihan normaalin näköisiä naisia, ei ne toki kaikki missejä ole. Ja mitä nyt ulkomaan matkoilla olen havainnointi, esim. noissa itä-euroopan maissa, niin ei naiset siellä sen kummemmin näköisiä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa kuvitellaan, että yksinäiset miehet on työttömiä? Tunnen monia maatalon poikia esimerkiksi, joilla rahaa on kuin pikkuvarakkaalla kokoomuslaisella, mutta eivät löydä mieleistä naista, kun syrjäisellä maaseudulla on vain älyllisesti ja moraalisesti vajaita pubiruusuja tai itsenäisiä uranaisia(virka henkilöitä, yrittäjiä tai asiantuntijoita) , joita ei kotiäidin rooli ja perhe kiinnostele, taitavat usein olla lesbojakin.

Perhekeskeisiä ja samalla normaalia suomalaista tasa-arvoista perhe-elämää ja parisuhdetta arvostavia naisia tänne kaivattaisiin, ei mitään alistettuja postimyyntimorsioita.

Vierailija
184/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota noin, haha, paljon itä-euroopassa asuneena ja liikkuneena voi kertoa, että kyllä naiset inkkelin tunnistaa, ihan kansainvälisesti. Monta kertaa kun olen nörttimieskavereiden kanssa siellä päin liikkunut, niin sen kyllä on huomannut, etteivät paikalliset naiset halua mitään sen läheisempää kanssakäymistä. Sen sijaan komeiden suomikavereiden seura kelpaa myös romanttisessa mielessä. Eli ihan sama kuin kotimaassakin.

Kerro, miten siis noi sun kaverisi eroavat ulkonäöllisesti toisistaan?

Millaiselta näyttävät sun nörttimieskaverit? Entä miltä näyttää komeat suomikaverit sitten?

Onko kyse pelkästään ulkonäöstä? Vai tekeekö kokonaisuus (eleet, käytös, puhetyyli, pukeutumistyyli, kommunikointi jne.) sen, että pudotatko kaverisi komeiden suomikavereiden laatikkoon tai sitten nörttimieskavereiden laatikkoon?

Vierailija
185/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä "siiderinorsuja" oikein sitten niin paljon näkee? Itse näen viikoittain työpaikalla, kaupassa, salilla yms. ihan normaalin näköisiä naisia, ei ne toki kaikki missejä ole. Ja mitä nyt ulkomaan matkoilla olen havainnointi, esim. noissa itä-euroopan maissa, niin ei naiset siellä sen kummemmin näköisiä ole.

Tämä. Itsekin näen noita vaikka kuinka paljon, mutta eihän niihin ole mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
186/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei enää halua lapsia. Miehet kyllä haluaisivat.

Jepjep. Niin kauan haluavatkin, kun kuvittelevat ettei lapsien tulo muuta heidän elämäänsä mitenkään eikä heidän tarvitse laittaa tikkua ristiin.

Ja kun elatussopimus kilahtaa postiluukusta niin mies parahtaa, että pitääkö näistä muka jotain maksaakin?!?

Vierailija
187/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä ketjussa kuvitellaan, että yksinäiset miehet on työttömiä? Tunnen monia maatalon poikia esimerkiksi, joilla rahaa on kuin pikkuvarakkaalla kokoomuslaisella, mutta eivät löydä mieleistä naista, kun syrjäisellä maaseudulla on vain älyllisesti ja moraalisesti vajaita pubiruusuja tai itsenäisiä uranaisia(virka henkilöitä, yrittäjiä tai asiantuntijoita) , joita ei kotiäidin rooli ja perhe kiinnostele, taitavat usein olla lesbojakin.

Perhekeskeisiä ja samalla normaalia suomalaista tasa-arvoista perhe-elämää ja parisuhdetta arvostavia naisia tänne kaivattaisiin, ei mitään alistettuja postimyyntimorsioita.

Maatalon pojalla kyllä tänä päivänä ole kuin velkaa kannattamattomasta yrityksestä. Jos maatila olis rahasampo, ei niitä olis jatkuvasti myynnissä ja lopettamassa toimintaa.

Terveisin maatilan tyttö

Vierailija
188/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://x.com/visegrad24/status/1882468299336036784#m

Syntyvyyden pitää saada kasvuun tai ihmiskunta romahtaa.

Vierailija
189/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatalon pojalla kyllä tänä päivänä ole kuin velkaa kannattamattomasta yrityksestä. Jos maatila olis rahasampo, ei niitä olis jatkuvasti myynnissä ja lopettamassa toimintaa.

Terveisin maatilan tyttö

Jatkan tähän vielä, että maatilan emännän työtä nähneenä en todellakaan siihen hommaan halua. Tehdä vaan ruokaa ja passata päivästä toiseen miehiä ja kuunnella seksististä läppää, kun miehet kohtelee, kuin et olisi edes paikalla. 

Teen kyllä mielelläni maatilan hommia, mutta haluan tehdä niitä "miesten" hommia. Niissä viihdyn ihan hyvin, vaikka miehet minua sitten katsovatkin nenänvarttansa pitkin. Noh, jotkut kyllä ihaileekin.

Vierailija
190/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kelpaa suomalaisnaiselle, jolla on yhteinen kulttuuri ja kieli kanssasi ja joka on kasvatettu naisten ja miesten tasavertaisuuteen, niin et taatusti tule kelpaamaan itä-eurooppalaisille naisille. Heidät on kasvatettu aivan eri kulttuuriin ja odotuksiin. He odottavat, että mies tuo rahan pöytään ja elävät yleensä työttömänä miestensä rahoilla (hoitaen toki kodin ja lapset). He odottavat prinsessakohtelua, ylenpalttisia lahjoja ja palvontaa, miehenä elätät tuon naisen ja lapsetkin. Merkkipäivät sun muut on syytä muistaa ja isosti. He eivät edes osaa suomea, eivätkä ikinä tule sitä oppimaan natiivitasoisesti. Ja hyvän  parisuhteen kulmakivihän on kommunikointi. Onnea matkaan.

Ei tule onnistumaan suomalaiselta mieheltä. Ensin vaaditaan, että vaimo menee töihin. Sitten kiukutellaan, että nainen ei saa tuhlata rahaa vaattrisiin ja meikkeihin. Sitten ihmetellään miksi elämä on kuin suomalaisen kanssa olisi...

Vierailija
191/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

185cm+ se on heilläkin hakusessa :(

Vierailija
192/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaitpa se on tuo asenne, millä ap lähti asiaansa edistämään ja siitä sitten on vedetty johtopäätöksiä. Ei kai kukaan muu kuin joku sosiaalisesti vajavainen ja yhteiskunnasta syrjäytynyt ajattele noin? Jotenkin ajattelen, että normaali työssä käyvä mies jolla on vaikeuksia löytää parisuhdetta ei tee aloitusta siitä, miten suomalaiset naiset eivät kiinnosta ja pitäisi ulkomailta tuoda kaunottaria jonnekin syrjäseuduille. En minä sitä kiellä etteikö parisuhteen löytyminen nykyään olisi haastavaa, mutta normaalit sosiaaliset taidot omaava mies, joka kokee kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen löytää kyllä itselleen jostain naisseuraa ihan ilman postimyyntiäkin.

Siellä maalla syrjässä asuminen on muuten ihan valinta. Jos se puolison etsiminen ei onnistu siellä, niin sitten pitää tehdä päätöksiä ja ehkä itse lähteä sinne, missä on ihmisiä ja enemmän mahdollisuuksia.

Vierailija
193/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

185cm+ se on heilläkin hakusessa :(

Meidän salilla käy yksi erittäin kuuma n. 170cm pitkä mies (nippanappa minua pidempi, olen 165cm). On todella treenannut itsensä tikkiin, komeaa katseltavaa. Vaan tuskimpa hälle kelpaisin, vaikka hyvässä kunnossa itsekin olen. Naama vaan on mulla liian perus. 😊

Vierailija
194/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota noin, haha, paljon itä-euroopassa asuneena ja liikkuneena voi kertoa, että kyllä naiset inkkelin tunnistaa, ihan kansainvälisesti. Monta kertaa kun olen nörttimieskavereiden kanssa siellä päin liikkunut, niin sen kyllä on huomannut, etteivät paikalliset naiset halua mitään sen läheisempää kanssakäymistä. Sen sijaan komeiden suomikavereiden seura kelpaa myös romanttisessa mielessä. Eli ihan sama kuin kotimaassakin.

Kerro, miten siis noi sun kaverisi eroavat ulkonäöllisesti toisistaan?

Millaiselta näyttävät sun nörttimieskaverit? Entä miltä näyttää komeat suomikaverit sitten?

Onko kyse pelkästään ulkonäöstä? Vai tekeekö kokonaisuus (eleet, käytös, puhetyyli, pukeutumistyyli, kommunikointi jne.) sen, että pudotatko kaverisi komeiden suomikavereiden laatikkoon tai sitten nörttimieskavereiden laatikkoon?

No karkeasti jaoteltuna: nörttimieskaverit ovat hintelämpiä ruumiinrakenteeltaan, useimmilla silmälasit, ulosanti ja olemus sellainen varovainen tai sanotaanko ujo ja epäröivä, vaatetus saattaa olla muuten ok, mutta jos ei ole juurikaan käsivarsia niin jopa tavallinen t-paita näyttää roikkuvan päällä.

Komeat suomikaverit taas ovat yleensä pidempiä, sosiaalisempia, rohkeampia äänenkäytön ja olemuksen osalta, hauskempia (tai ainakin se selviää, kun uskaltavat avata suunsa ja kertoa hauskoja juttuja, ujojen hauskuus jää mysteeriksi kun istuvat lähinnä hiljaa), karismaattisempia. Tietysti useimmat perinteisen komeita, eli sellaisia miehekkään näköisiä, ei niinkään siroja tai "kauniita" kasvonpiirteiltään.

Eli joo, ulkonäkö ei todellakaan ole se ratkaiseva, mutta näyttää komppanian luonnetta ja olemusta. Eli syynä saattaa olla se, että itsetunto parempi noista muista ominaisuuksista johtuen, ja se vetoaa naisiin epävarmuutta paremmin.

En tietoisesti luokittele ihmisiä laatikoihin, mutta kun näin tämän aloituksen, niin huomasin erottavani selvät tyypit/luokat, kuten ne paikalliset naisetkin selvästi tekivät. Eli alitajuisesti nämä erot huomataan kyllä, vaikka sitä ei itselleen haluaisikaan myöntää.

Vierailija
195/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei enää halua lapsia. Miehet kyllä haluaisivat.

Jepjep. Niin kauan haluavatkin, kun kuvittelevat ettei lapsien tulo muuta heidän elämäänsä mitenkään eikä heidän tarvitse laittaa tikkua ristiin.

Ja kun elatussopimus kilahtaa postiluukusta niin mies parahtaa, että pitääkö näistä muka jotain maksaakin?!?

Mun mies kinusi lapsia kymmenen vuotta. Sitten hänen kavereille alkoi syntyä lapsia, ja ääni muuttui kellossa. Ilmeisesti oli saunaillassa kuullut, että vaimokin tarvitsee omaa aikaa, joten omat harrastukset kärsii. Muutama erokin sattui hänen kaveripiirissä, kun naiset saivat tarpeekseen puolisoidensa vajavaisesta vastuunkannosta. Nyt ei mieheni halua enää lapsia. 

Vierailija
196/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi, mutta on hyvä tiedostaa, että heidän kulttuurissaan mies tienaa rahat ja nainen päättää, mihin ne rahat käytetään. Eli sama ajatus kuin aasialaisilla naisilla. Ja ulospäin on näytettävä varakkailta oli rahaa tai ei.

Vierailija
197/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi sitä kutsutaan? Ihmiskaupaksi.

Privaatisti voi jokainen pillunkipeä suomipoika mennä jollekin itäeurooppalaiselle deittisivustolle ja ostaa sieltä itselleen vaimon.

Vierailija
198/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani Olek on nyt yhdentoista. Tapasin hänen äitinsä kasvihuonetöissä ja siitä se sitten lähti. Äitisä on venäläinen.

Olek on ahkera koulussa mutta hänen suomen kielen taito on viivästynyt ja kuulemma viiden vuoden ikäisen tasolla. Venäjän kielessä on sama laita. Englantia puhuu kuten muutkin pojat jotka pelaavat piu-pau-pelejä.

Joka päivä harjoittelemme koulua varten läksyjä ja extraa. Silti hänen numeronsa ovat seitsemää.

Minä itse olin kasin ja ysin oppilas, enkä tehnyt läksyjä juuri lainkaan. Sain kaikki valmiiksi koulussa.

Äidin kanssa meillä meni poikki ja minulla on huoltajuus.

Vaikka olettaisi että syntyvyys nousuun, niin onhan monia ongelmia, jos lapsi on taidoiltaan tavallinen, eikä omaksukaan vanhempiensa kieltä. Ja myös kaikki muu oppiminen viivästyy koulun käynnissä.

Vierailija
199/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykööt itse hakemassa. Ei kuulu muiden tuoda kaikkea ihmisen eteen. Jos naisen haluaa, hankii sellaisen ihan itse. 

Vierailija
200/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaitpa se on tuo asenne, millä ap lähti asiaansa edistämään ja siitä sitten on vedetty johtopäätöksiä. Ei kai kukaan muu kuin joku sosiaalisesti vajavainen ja yhteiskunnasta syrjäytynyt ajattele noin? Jotenkin ajattelen, että normaali

No minä olen opettajana nähnyt koko paikallisen ikäluokan kasvavan ja siellä on osa(toki pieni osa) juuri noita talonpoikia, joiden on pakko jäädä bisnestä pyörittämään ja perintötilaa jatkamaan. Morsianta eivät löydä, koska ikäluokan kaikki fiksut tytöt lähtee kaupunkiin opiskelemaan ja jäävät sille tielle. Tarjolla on lukion jälkeen vaan niitä mielenterveystapauksia ja juoppoja, jotka kyllä lapsia tekevät(niiden paikkakunnan jännä miesten kanssa, eli vielä juopompien pubipukkien), mutteivät niitäkään hoida. Se, mitä nuo poikamiehet toivoo, on täyspäisiä naisia asumaan omalle paikkakunnalle, että voivat edes tavata niitä ja sitä kautta ehkä löytää vielä suhteen , koska tajuavat kyllä, että harva nainen kaupungista maalle lähtee rakkauden perässä. Nämä poikamiehet eivät ole sosiaalisesti kömpelöitä, inceleitä tai muuten vajaita, jos siis keskustalaista poliittista vakaumusta ei lasketa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi