Tämä v'tuttaa Tori yms kirppismyynnissä
En muista, että ennen olisi ollut tällaista, että ostajat maanittelevat myymään tuotteen halvemmalla.
"Olen pienituloinen eläkeläinen, niin voisin maksaa tästä myymästäsi tuotteesta 10 euroa enkä voi maksaa posteja" (Olet laittanut hinnaksi 15 e muoveissa olevasta käyttämättömästä tuotteesta + postit tuotteesta. Tuote maksaa 30 e kaupassa).
Miksi ihmiset eivät tajua, että jos johonkin ei ole varaa, niin sitä ei tarvitse silloin ostaa. En minäkään mene märisemään jonnekin, että myy minulle tuo tuote huomattavasti halvemmalla, kun minulla ei ole siihen muuten varaa. Eikä minun tarvitse myydä tavaraa sinulle siksi halvemmalla, että sinulla on pienet tulot/olet eläkeläinen, opiskelija tms.
Kommentit (809)
Ei ole mitään järkeä ilmoittaa mistään sääntöjen vastaisista ilmoituksista torille kun eivät tee yhtään mitään, kaikkia ei koske samat säännöt kun henkilöstö on tyhmää, täysin ammattitaidotonta, lukutaidotonta, mistä lie haalittu.
Filip sopii noutavansa tavaraa mutta tekee oharit, älkää tuhlatko aikaanne turhaan hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Filip sopii noutavansa tavaraa mutta tekee oharit, älkää tuhlatko aikaanne turhaan hänen kanssa.
Valitettavasti näitä riittää nykyisin torissa, samoin persaukisia kerjäläisiä tinkimässä, on surkea paikka myydä mitään.
Vierailija kirjoitti:
V ituttaa se, että kaikki kiinnostavat jutut ovat aina toisella puolella Suomea ja aina pitää pyytää postitusta. Omalla paikkakunnalla vissiin asuu vain nuukia kitupiikkejä, jotka eivät ikinä myy mitään. Tylsää.
Ja teille "vain nouto" -tyypit; menetätte paljon kauppoja kun ette postita.
Tuskin menetämme, olen saanut aina kaikki myytyä noudettuna käteisellä ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että kun myy esim.3 posliinilintua, 5 dvd levyä, 15 hylsyä ja ilmoituksessa lukee että nämä myydään yhdessä ja hinta esim.linnut yhteensä 15€ niin joku laittaa viestin että hän haluaisi ostaa yhden niistä, käykö 3 €?
Omituinen ilmiö, johon törmään Vintedissä jatkuvasti, on sellainen, että kokonaista kirjasarjaa myydessäni useampi ihminen haluaa ostaa pelkästään kirjan kaksi tai kolme tms. - tietysti aina sen kirjan, joka on vaikeasti saatavilla. Joskus olen huvikseni kysynyt, millä hinnalla he haluaisivat sen ostaa. Ihan pokkana tarjoavat muikeiden emojien säestämänä jotain kymppiä, jos koko trilogia maksaa vaikka 50 euroa.
Siis miksi hemmetissä myisin sen kaikista halutuimman osan erikseen polkuhintaan? Mitä minun olisi sitten tarkoitus tehdä vajaalla kokoelmalla? No, eihän se tietysti ostajaa kiinnosta. Mutta ihmetyttää, miten tyhmänä jotkut oikein pitävät muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että kun myy esim.3 posliinilintua, 5 dvd levyä, 15 hylsyä ja ilmoituksessa lukee että nämä myydään yhdessä ja hinta esim.linnut yhteensä 15€ niin joku laittaa viestin että hän haluaisi ostaa yhden niistä, käykö 3 €?
Omituinen ilmiö, johon törmään Vintedissä jatkuvasti, on sellainen, että kokonaista kirjasarjaa myydessäni useampi ihminen haluaa ostaa pelkästään kirjan kaksi tai kolme tms. - tietysti aina sen kirjan, joka on vaikeasti saatavilla. Joskus olen huvikseni kysynyt, millä hinnalla he haluaisivat sen ostaa. Ihan pokkana tarjoavat muikeiden emojien säestämänä jotain kymppiä, jos koko trilogia maksaa vaikka 50 euroa.
Siis miksi hemmetissä myisin sen kaikista halutuimman osan erikseen polkuhintaan? Mitä minun olisi sitten tarkoitus tehdä vajaalla kokoelmalla? No, eihän se tietysti ostajaa kiinnosta. Mutta ihmetyttää, miten tyhmänä jotkut oikein pitävät muita ihmisiä.
Tuttu tilanne, olen myynyt dvd sarjoja niin joku yleensä kaipaa yhtä osaa ja tarjoaa siitä vähemmän kun koko sarjan myyntihinnassa on kappalehinta.Myin myös pari muuta kokoelmaa, siis täydellistä kokoelmaa niin siitäkin olisi pitänyt myydä muutama osa pilkkahintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten kysymysten vastaanottaminen on niin raskasta joillekin.
Ymmärrän ettei jotain euron maksavaa t-paitaa jaksa alkaa mittaamaan, mutta kyllä mulla kiinnostus menee jos vaatteen hinta on 50€ eikä myyjä sen vertaa viitsi että laittaisi mitat.