Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä v'tuttaa Tori yms kirppismyynnissä

Vierailija
24.01.2025 |

En muista, että ennen olisi ollut tällaista, että ostajat maanittelevat myymään tuotteen halvemmalla.

"Olen pienituloinen eläkeläinen, niin voisin maksaa tästä myymästäsi tuotteesta 10 euroa enkä voi maksaa posteja" (Olet laittanut hinnaksi 15 e muoveissa olevasta käyttämättömästä tuotteesta + postit tuotteesta. Tuote maksaa 30 e kaupassa). 

Miksi ihmiset eivät tajua, että jos johonkin ei ole varaa, niin sitä ei tarvitse silloin ostaa. En minäkään mene märisemään jonnekin, että myy minulle tuo tuote huomattavasti halvemmalla, kun minulla ei ole siihen muuten varaa. Eikä minun tarvitse myydä tavaraa sinulle siksi halvemmalla, että sinulla on pienet tulot/olet eläkeläinen, opiskelija tms.

Kommentit (846)

Vierailija
841/846 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möin lasten kenkiä 10e ja sain yhteydenoton jossa sovittiin haku ja mistä. Mutta laittoi vielä lopuksi viestin, että myythän tämän 5e? Vastasin, että en valitettavasti 5e, mutta 7e voisin myydä. Sen jälkeen ei ostajasta enää kuulunut mitään, eikä käynyt ostamassa... häh! Olisi ollut kohteliasta edes ilmoittaa että ei ostakaan. 2 e oli näköjään kynnyskysymys ja tulin vielä 3 e:lla vastaan. 

Juuti tälläisiä tai vastaavia tulee nykyään aivan liian usein vastaan Torissa. En näin ollen jaksa enää innostua yhtään vaikka joku ilmoittaisi ostavansa kun tietää että luultavasti kauppoja ei tule kuitenkaan, Ikävä on niitä aikoja, kun tiesi, että aina kun inboxissa on viesti, niin se tarkoitti, että joku ostaa jotakin. Huokaus.

Vierailija
842/846 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli ilmoitus parista noutamattomasta paketista. Eli ostaja ei ole noutanut ja sitten paketti pitäisi lunastaa itselle takaisin - tietenkin erillisellä lähetysmaksulla - tai antaa lupa paketin "kierrätykseen" (MITÄ IKINÄ TUO TARKOITTAAKAAN?!?). Arvatkaapa lunastanko takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/846 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuli ilmoitus parista noutamattomasta paketista. Eli ostaja ei ole noutanut ja sitten paketti pitäisi lunastaa itselle takaisin - tietenkin erillisellä lähetysmaksulla - tai antaa lupa paketin "kierrätykseen" (MITÄ IKINÄ TUO TARKOITTAAKAAN?!?). Arvatkaapa lunastanko takaisin?

Sen verran kalliit pakettihinnat (normihinnat - ei ToriDiili) nykyään, että niihin voisi automaattisesti sisältyä maksuton palautus lähettäjälle mikäli pakettia ei noudeta.

Vierailija
844/846 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kalliit pakettihinnat (normihinnat - ei ToriDiili) nykyään, että niihin voisi automaattisesti sisältyä maksuton palautus lähettäjälle mikäli pakettia ei noudeta.

Myy vain noutona käteisellä, niin minä olen tehnyt 6 vuoden ajan, hyvin selkeä toimiva konsepti.

Vierailija
845/846 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan menisi konkurssiin?

Vierailija
846/846 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole nykyisin Vend marketplaces Oy? Laittakaa sinne suoraan palautetta kaikki tyytymättömät asiakkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä