Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä v'tuttaa Tori yms kirppismyynnissä

Vierailija
24.01.2025 |

En muista, että ennen olisi ollut tällaista, että ostajat maanittelevat myymään tuotteen halvemmalla.

"Olen pienituloinen eläkeläinen, niin voisin maksaa tästä myymästäsi tuotteesta 10 euroa enkä voi maksaa posteja" (Olet laittanut hinnaksi 15 e muoveissa olevasta käyttämättömästä tuotteesta + postit tuotteesta. Tuote maksaa 30 e kaupassa). 

Miksi ihmiset eivät tajua, että jos johonkin ei ole varaa, niin sitä ei tarvitse silloin ostaa. En minäkään mene märisemään jonnekin, että myy minulle tuo tuote huomattavasti halvemmalla, kun minulla ei ole siihen muuten varaa. Eikä minun tarvitse myydä tavaraa sinulle siksi halvemmalla, että sinulla on pienet tulot/olet eläkeläinen, opiskelija tms.

Kommentit (769)

Vierailija
281/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyyntihinta on max. puolet uuden hinnasta ei ole enää syytä tinkiä.

Olen vastaavien hintojen kohdalla siirtynyt vaatekaupan verkkokauppaan ja tilannut tuotteen uutena, kun hinta postikuluineen olisi käytetyllä liki sama.

En muista ostaneeni enää kymmeneen vuoteen yhtään merkkivaatetta verkkokaupasta ilmaisella toimituksella ja palautusoikeudella alle 60-70% alennuksella ovh-hinnasta.

Tosin ennakoin ostot aina seuraavalle kaudelle ja ostan edellisestä kausialesta mutta ei ole vaikeaa ennustaa lastenkaan seuraavaa kokoa puolen vuoden päähän.

Käytetyn vaatteen oikea hinta max 20% uuden ovh-hinnasta.

Vierailija
282/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdotte välttyä hinnanalennuspyynnöiltä, älkää odottako että muut osaa lukea ajatuksianne vaan kertokaa siitä tuotteen kuvauksessa. Muussa tapauksessa on ihan turha valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä tinkimisen jos esim ostaa useamman tuotteen jne.

En silti ymmärrä esim tuota että kaupassa edelleen myytäviä tonnin kalusteita myydään 140€ yhteishintaan ja joku pällipää tarjoaa niistä 50€. Tällaisille ei voi kuin nauraa... Ja estää tuon tarjouksen tekijä torissa.

Jos sen sijaan olisi vaikka useita erikseen myynnissä olevia vaatteita samalla myyjäjjä ja yhteishinta olisi vaikka 120€- silloin voisi ehkä kysyä varovasti että antaako jotain paljousalennusta jos vie kaikki- ja tarjoaa esim tasarahaa 100€.

Tarjoamisessakin on ne kirjoittamattomat hyvän maun rajat, jos ne rajat ylitetään niin turha kuvitella että sinua otetaan sen jälkeen kovin vakavasti.

Vierailija
284/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En silti ymmärrä esim tuota että kaupassa edelleen myytäviä tonnin kalusteita myydään 140€ yhteishintaan ja joku pällipää tarjoaa niistä 50€. Tällaisille ei voi kuin nauraa... Ja estää tuon tarjouksen tekijä torissa.

Lastulevyä: arvo 0

Ikea: arvo 0

Jysk: arvo 0

Sänky vaahtomuovipatjalla: arvo 0

Koiran pureskelema/merkkaama: arvo 0

Sinua viehättänyt eksoottinen väri/pinta: arvo 0

Ei mahdu siivouskomeron kokoiseen kaupunkiasuntoon: arvo 0

Kirjahylly: arvo 0

TV/stereotaso: arvo 0

20 000€ uutena maksanut Hästens sänky jossa epämääräisiä eriteläikkiä: arvo 0

Vierailija
285/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastulevyä: arvo 0

Ikea: arvo 0

Jysk: arvo 0

Sänky vaahtomuovipatjalla: arvo 0

Koiran pureskelema/merkkaama: arvo 0

Sinua viehättänyt eksoottinen väri/pinta: arvo 0

Ei mahdu siivouskomeron kokoiseen kaupunkiasuntoon: arvo 0

Kirjahylly: arvo 0

TV/stereotaso: arvo 0

20 000€ uutena maksanut Hästens sänky jossa epämääräisiä eriteläikkiä: arvo 0

Ei ole kyse jyskin/ikean tai minkään halpismerkin tuotteista. Ihan on umpipuuta jne. Lastulevyä meillä ei ole missään.

Et selvästi erota laatua paskasta joten voit mennä muualle valittamaan kun et saanut tonnin tavaroita 50€. Kävi jo selväksi että olet kova tinkimään- joskus siinä voi käydä niin että sinut estetään pelleilysi vuoksi.

Vierailija
286/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotka sanotte, että tuotteiden hinta aina romahtaa ja kirppistuotteen pitäisi aina olla vähintään -50 % alkuperäisestä hinnasta. Ei tämä kaikkeen päde.

Minä olen myynyt tiettyjä merkkituotteita, joilla on kysyntää. Hinnan ei tarvitse olla paljonkaan matalampi, kun menee kaupaksi, kunhan on siisti ja ehjä. Uskokaa tai älkää - osa keräilytavaroista ei menetä arvoaan. Eikä minua myyjänä haittaa se, jos kannua y ei joku ole heti ostamassa. Siellä se kaapissa odottaa ja menee kaupaksi vaikka vuoden päästä sillä hinnalla, mitä pyydän.

Keräilytavarat erikseen. Niiden hinta tuppaa pikemminkin nousemaan. Silti näkee todella, todella paljon ylihintaista tavaraa myynnissä niin torissa kuin kirppiksilläkin. Eniten harmittaa kun joku tonttu heittää aivan puskista jonkun järjettömän ylihinnan tuotteelle ja muut sitten olettavat sen olevan käypä hinta jolloin keräilykaman osto tyrehtyy kuin seinään. Itse kerään yhtä artikkelia, olen kerännyt vuosia. Hinta koosta riippuen 10-50e, ollut jo vuosia ja noilla rahoilla olen ostanut ja myynyt muiden keräilijöiden kesken. Nyt toriin on ilmaantunut samaa tavaraa 100-1000e hintaan. Arvatkaa meneekö kaupaksi tai alkaako muilla tuotteen omistajilla kilistä eurot silmissä? Saati että uskoisivat, jos koittaisi perustella omaa hintatarjousta? Ja joo, tavara ei liiku enää ollenkaan, vain muutama ylihintainen tullut lisää myyntiin ja muut roikkuneet tuolla kuukausia kun ennen menivät aina muutamassa päivässä.

Vierailija
287/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan tuotteesta ja kunnosta. V^tuttaa huolella kun ihmiset koittavat tehdä tiliä käytetyllä tavarallaan. Samasta syystä kirpparikulttuuri on nykyään paskaa eikä mitään löytöjä enää juuri tee kun kaikesta koitetaan nyhtää mahdollisimman paljon.

Vierailija
288/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka haluaa uudenveroisen pahvipaketin tuotteelle tai valittaa ettei sitä ole taitavat olla niitä jotka laittavat tuotteen heti uudelleen myyntiin. Miks muuten kukaan kyselisi pakettia?

Kysyvätkö viestillä pahvipakettia vai miten se ilmenee?

Itse käytän enimmäkseen niitä pahvipaketteja, joissa itse olen saanut jonkun verkkokauppatilauksen tai muun lähetyksen.

Lähetyspussit käytän myös uudelleen jos ne ovat ehjiä ja niin siistejä, että niissä kehtaa lähettää.

Jos minulla ei ole siistiä käytettyä (tai on kiire postiin, enkä jaksa juuri sillä hetkellä käydä etsimässä, että löytyykö jemmasta sopivaa kokoa), niin sitten pakkaan tuliterään postipussiin tai lähetyslaatikkoon. 

Taidettiin tarkoittaa tuotteen alkuperäistä pakkausta, ystävä hyvä.

Vierailija
289/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ilmoituksissa NOUTO, mutta joskus saatan postittaa kun ostaja kohteliaasti pyytää. Olisi kiva kuulla että paketti on tullut perille mutta aika harva edes kiittää.  

Kiittää, että toimitit tuotteen, josta ostaja maksoi?

Lähetätkö verkkokaupoillekin kiitosviestin saatuasi paketin?

Torimyyjät ovat ihmisiä, eivät verkkokauppoja tai botteja. En minä verkkokaupassa sano päivää ja kiitos kun olen ostamassa, tavallisessa kaupassa tervehdin kassoja. Ja vaikka tori toimii netissä, käyttäjät ovat ihmisiä, siksi olisi kohteliasta tervehtiä ja sanoa kiitos ja niin edelleen. Paketeissa on lähetystunnus, minä näen onko se mennyt perille ja haettu, mutta kirjeistä ei tiedä ja minusta on ihan mukavaa tietää, että ostaja on saanut tuotteen.

Näin. Käytöstavat olisi kyllä hyvä aina muistaa. Yksi itseäni ärsyttävä juttu on, jos ostaja pyytää lisäkuvia sieltä ja täältä. Tämä on itselle toki ok, mutta kuvien postaamisen jälkeen näkyy "nähty" ja ns. ostaja katoaa kuin pieru saharaan. Ok, ei siinä mitään ettet ottanutkaan tuotetta, mutta olisiko ollut kauhean kohtuutonta kiittää kuvista ja todeta että jätetään tällä kertaa väliin? En minäkään huvin ja urheilun vuoksi viitsisi niitä kuvia näpsiä. 

Vierailija
290/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa sopivasti tämä ketju vastaan. Juuri viime viikolla joku tarjosi useammasta täysin ehjästä siististä kalusteesta yhteishintaa 50€. Pyyntihinta yhteensä 140€ ja kaupasta et saisi vastaavia edes tonnilla... Ääliöitä riittää.

Naulan kantaan. Käytettyjen koko kämpän tukkivien huonekalujen kuljettaminen kaatopaikalle maksaa omaisuuden kun joudut vuokraamaan pakun ja apumiehenkin ja maksamaan jätemaksun painon mukaan.

Nyt joku olisi ottanut ne riesakseen ja jopa maksanut siitä sinulle etkä hyväksynyt tarjousta riemusta kiljuen.

Ääliöitä tosiaan riittää.

Minä olen myynyt lähes vastaavasti huonekaluja ja saanut samanmoisia surkeita tarjouksia heti ilmoituksen julkaisun jälkeen. Mutta on ollut myös ostaja, joka on ilomielin maksanut sen pyytämäni summan ja vuokrannut pakunkin ja on ollut tyytyväinen ostokseensa. Kun se uutena maksaisi yli tonnin kaupasta, tarjouksesta voisi löytyä tonnin pintaan ja kotiinkuljetus sieltä kaupasta sisäänkannolla maksaa varmaan n. 70€ kaiken päälle.

En ole mitään linttaan istuttua sohvaa kaupannut, vaan tukevia huonekaluja, mitkä palvelevat vielä vuosikymmeniä käyttäjäänsä. Meillä vaan ei ole enää tarvetta noille.  Paljon on ilmaisia sohvia tarjolla ilman kuljetusta, niissä selkeästi yritetään päästä eroon siitä maksullisesta kaatikselle viennistä, olenpa joku kerta nähnyt sellaisenkin ilmoituksen, missä luvataan jopa maksaa hieman, että joku käy hakemassa pois. Sitten on näitä, jotka kauppaavat sohvaansa lähes samaan hintaan kun sen saisi kaupastakin. Kun eräs vanhempi omainen yritti päästä eroon sohvistaan, niin siinä tuli nähtyä, miten hankala niistä on päästä eroon, mitkään hyväntekeväisyystahotkaan eivät vastaanota niitä juuri lainkaan.

Vierailija
291/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotka sanotte, että tuotteiden hinta aina romahtaa ja kirppistuotteen pitäisi aina olla vähintään -50 % alkuperäisestä hinnasta. Ei tämä kaikkeen päde.

Minä olen myynyt tiettyjä merkkituotteita, joilla on kysyntää. Hinnan ei tarvitse olla paljonkaan matalampi, kun menee kaupaksi, kunhan on siisti ja ehjä. Uskokaa tai älkää - osa keräilytavaroista ei menetä arvoaan. Eikä minua myyjänä haittaa se, jos kannua y ei joku ole heti ostamassa. Siellä se kaapissa odottaa ja menee kaupaksi vaikka vuoden päästä sillä hinnalla, mitä pyydän.

Keräilytavarat erikseen. Niiden hinta tuppaa pikemminkin nousemaan. Silti näkee todella, todella paljon ylihintaista tavaraa myynnissä niin torissa kuin kirppiksilläkin. Eniten harmittaa kun joku tonttu heittää aivan puskista jonkun järjettömän ylihinnan tuotteelle ja muut sitten olettavat sen olevan käypä

Se mitä ystävät tai sukulaiset eivät tarvitse joutaa Kierrätyskeskukselle lahjoituksena. Jos ei Kierrätyskeskus huoli, niin sitten Sorttiasema on oikea paikka. Turha alkaa tuhlaamaan aikaansa netissä myymiseen, ei tarvitse kuin yksi säätäjä osua ostajaksi, niin aikaa menee tolkuttomasti hukkaan.

Vierailija
292/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ketuttaa tämä Toridiili-systeemi. Vaikka tavara olisi samalla paikkakunnalla, niin ei ole mahdollista hakea, vaan pitäis tilata postitse. Torille en aio tilitietojaan antaa, eli siirryn muille alustoille ostamaan ja myymään. 

Kyllä voit hakea jos sovit siitä myyjän kanssa. Itse vasta ostin tällä tavoin kun tavara oli myynnissä samalla postinumeroalueella. Laitoin myyjälle vaan viestin että ostaisin ilman toridiiliä ja puolen tunnin kuluttua tavara oli jo mulla. Siinähän myyjäkin saa rahansa heti, maksan aina käteisellä. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
293/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen myynyt lähes vastaavasti huonekaluja ja saanut samanmoisia surkeita tarjouksia heti ilmoituksen julkaisun jälkeen. Mutta on ollut myös ostaja, joka on ilomielin maksanut sen pyytämäni summan ja vuokrannut pakunkin ja on ollut tyytyväinen ostokseensa. Kun se uutena maksaisi yli tonnin kaupasta, tarjouksesta voisi löytyä tonnin pintaan ja kotiinkuljetus sieltä kaupasta sisäänkannolla maksaa varmaan n. 70€ kaiken päälle.

En ole mitään linttaan istuttua sohvaa kaupannut, vaan tukevia huonekaluja, mitkä palvelevat vielä vuosikymmeniä käyttäjäänsä. Meillä vaan ei ole enää tarvetta noille. Paljon on ilmaisia sohvia tarjolla ilman kuljetusta, niissä selkeästi yritetään päästä eroon siitä maksullisesta kaatikselle viennistä, olenpa joku kerta nähnyt sellaisenkin ilmoituksen, missä luvataan jopa maksaa hieman, että joku käy hakemassa pois. Sitten on näitä, jotka kauppaavat sohvaansa lähes samaan hintaan kun sen saisi kaupastakin. Kun eräs vanhempi omainen yritti päästä eroon sohvistaan, niin siinä tuli nähtyä, miten hankala niistä on päästä eroon, mitkään hyväntekeväisyystahotkaan eivät vastaanota niitä juuri lainkaan."

Sohvat ovat todella ongelmallisia. Itse ostin uuden sohvan ja vuokrasin pakun, että saan kuljetettua kotiin. Kotiinkuljetus olisi liikkeen alihankkijan taholta maksanut 70€, joten ajattelin, että säästän, kun otan pakun vuokralle ja voin samalla heittää vanhan sohvan kirpputorille. Ensin Konttiin, ei kelvannut, sitten kadun toiselle puolelle Kierrätyskeskukselle, ei kelvannut, sitten matkalla Kivikon Sorttiasemalle ajattelin tarjota vielä Fidalle, ei kelvannut. No Sorttiaseman maksun kanssa pakun vuokra oli yhteensä 50€ ja aikaa meni pari tuntia koko hommaan. Kuitenkin uskon selvinneeni noin helpommalla kuin se, että oisin laittanut vanhan sohvan nettiin myyntiin, käyttänyt aikaa ostajille vastaamiseen jne. Lisäksi olisin voinut käydä ostamassa uuden sohvan vasta, kun vanha olisi ollut myyty, kun ei pieneen kämppään 2 sohvaa ois mahtunut.

Vierailija
294/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tuotteesta ja kunnosta. V^tuttaa huolella kun ihmiset koittavat tehdä tiliä käytetyllä tavarallaan. Samasta syystä kirpparikulttuuri on nykyään paskaa eikä mitään löytöjä enää juuri tee kun kaikesta koitetaan nyhtää mahdollisimman papaljon.

Niin, tässä herääkin se vanha kysymys että kumpi onkaan ahneempi, se kovaa hintaa pitävä myyjä vai halpaa hintaa haluava ostaja?

Onnistuneet kaupat ovat ne joissa sekä myyjä että ostaja ovat tyytyväisiä. 

Vierailija
295/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keräilytavarat erikseen. Niiden hinta tuppaa pikemminkin nousemaan. Silti näkee todella, todella paljon ylihintaista tavaraa myynnissä niin torissa kuin kirppiksilläkin. Eniten harmittaa kun joku tonttu heittää aivan puskista jonkun järjettömän ylihinnan tu

Paska asenne näin harvinaisempaa tavaraa harrastavan keräilijän silmin. Käytännössä netti lähes ainoa paikka mistä keräämiäni kohteita löytyy. Joskus todella harvoin saattaa tulla kirppiksellä vastaan. Ei kannata olla niin herkkänahkainen. 

Vierailija
296/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli paras, kun myin muutaman satasen autoa. Yksi muija (nimestä päätellen romani) kirjoitti viestin:

"Maksan siitä autosta 50 e. Enhän minä voi mitenkään maksaa enempää, kun mun pitää ostaa siihen bensaa ja talvirenkaat. Ne renkaatkin maksaa 50 e. Minä en saa vakuutusta osissa ja se pitää maksaa koko vuoden ajalta. Eihän mulle jää sittenkään rahaa kuin 50 e ja sillä en pärjää mitenkään. Sun pitää myydä se 50 eurolla."

En ollut uskoa todeksi tuota viestiä. Vastasin hänelle, että ei kai ole minun vikani, jos hänellä ei ole varaa ostaa muutaman satasen autoa ja jos hän on vielä luottotietonsakin pilannut. 

Vierailija
297/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan tuotteesta ja kunnosta. V^tuttaa huolella kun ihmiset koittavat tehdä tiliä käytetyllä tavarallaan. Samasta syystä kirpparikulttuuri on nykyään paskaa eikä mitään löytöjä enää juuri tee kun kaikesta koitetaan nyhtää mahdollisimman papaljon.

Niin, tässä herääkin se vanha kysymys että kumpi onkaan ahneempi, se kovaa hintaa pitävä myyjä vai halpaa hintaa haluava ostaja?

Onnistuneet kaupat ovat ne joissa sekä myyjä että ostaja ovat tyytyväisiä. 

Että oli sitten pakko alkaa tuo entäpä entäpä-vänkäys. Tiedät ihan hyvin mitä tarkoitettiin. Onneksi osa ihmisistä ymmärtää vielä mitä KÄYTETYN tavaran myynti tarkoittaa.

Vierailija
298/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta olen laittanut ö-mappiin ostajat, jotka perustelevat miksi joku tavara pitäisi saada halvemmalla. Ei minua myyjänä kiinnosta, jos sinulla on pienet tulot ja siksi haluaisit alennusta. Tai jos olen jo valmiiksi huomioinut hinnassa, että tuotteessa on esimerkiksi joku käytön jälki ja kirjoittanut asian ilmoitukseen, niin tulet silti tinkaamaan, että pitää saada alennusta, kun tuossa on tuo jälki.

Sekin on jo eri asia, jos joku tulee kysymään, että pyysit tästä 20 euroa, sopiiko 18 e? Nopeasti voi sanoa kyllä tai ei, ei siihen perusteluita tarvita.

Olen vastaavassa tilanteessa kysynyt:"Miksi 18 e, miksi ei 20 e?"

Vierailija
299/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vastaatte "kohteliaasti" jos joku haluaisi tulla katsomaan tavataa? En tosiaan halua ovelleni mitään ventovieraita kytsimään tavaroita saati sovittamaan mitään. En haluaisi olla kuitenkaan tylykään. Onko delete paras vaihtoehto näille sovitusta /katsomista kyseleville vai miten toimitte?

Vastaisin vaan, ettei se valitettavasti onnistu, vain nouto pihasta. Ei mitään selityksiä. 

Jos joku alkaa jankkaamaan, niin semmoiset voi estää. 

Lisään vielä tähän, että tottakai tavaran kunnon saa tarkastaa noutaessa, että vastaa ilmoitettua. Mutta en minä halua enkä päästäkään ketään vierasta ihmistä kotiini miettimään, että ostaisko se nyt tän vitosen takin vai ei. 

Jos toivoo sovitusmahdollisuutta vaikka jollekin kalliimmalle tuotteelle, niin voihan sitä kysyä. Mutt

Olen antanut sovittaa Canada Goosen takkia joka kokonsa puolesta oli iso ja olin sen tuonut esille ilmoituksessa. Takki sopi ostajalle todella hyvin ja kaupat tuli tehtyä muistaakseni 500 eurolla. Käsineitä ja hattua on alaovella kokeiltu ostajan toimesta mutta muuten on vaatekaupat tehty sovittamatta. Kuviin tai ilmoitustekstiin olen laittanut mitan kengän sisäpohjan pituudesta tai kainalo-kainalomitasta ja saanut muutamat kaupat näin tehtyä.

Vierailija
300/769 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan tuotteesta ja kunnosta. V^tuttaa huolella kun ihmiset koittavat tehdä tiliä käytetyllä tavarallaan. Samasta syystä kirpparikulttuuri on nykyään paskaa eikä mitään löytöjä enää juuri tee kun kaikesta koitetaan nyhtää mahdollisimman paljon.

Mikä siinä ottaa päästä jos haluaa myymästään tavarasta käyvän hinnan. Käsittääkseni käypä hinta on se millä tavara menee kaupaksi. Joitakin voi v*tuttaa himotinkaajat jotka haluavat kaiken ilmaiseksi ja vielä pitäisi tuoda kotiovelle.

Torikauppa on suurimmalle osalle keino päästä eroon ylimääräisestä tavarasta ja sitä ei pidä ottaa liian vakavasti. Tavara ei mene kaupaksi jos hinta on liian kallis. Torin ostajat  ovat erittäin kustannustietoisia ja pihejä oman kokemuksen mukaan. Kukaan ei ole koskaan halunnut maksaa enemmän kuin on ollut myyntihinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi