Onko kukaan mennyt Ruotsiin auton kanssa kesällä ja kierrellyt ympäriinsä siellä?
Kommentit (27)
Vaikeaa meille Suomalaisille kun osataan vaan puhua suomea.
Minulla ei ole aikarajoituksia, ajattelin että kun näyttää pari viikkoa nätiltä, hyppään junaan. Tuo pohjoisesta etelään houkuttelee todellakin. Uudet suunnitelmat jo tekeillä tuon pohjalta. Todellakin, ChatGPT:n sanomat pitää tarkistaa, nuo välimatkat heittävät ainakin useissa kohdissa. Kehitellään. Voin ottaa muitakin mukaan, olen pyytänyt setääni, n kuuskymppinen, mukaan, puhuu ruotsia hyvin ja on ihan järkevä muutenkin, naiselle ei ole yksin tuolla salomailla ehkä liikkua...
Jäätävät ruuhkat Tukholmassa ja muuallakin isoilla kaupungeilla, ei kuumota :D
Joskus käyny pohjois-Ruottissa ja ihan tylsää. Ei siel oo mitään. Ei mitään.
Toihan on kiva ajatus. Minä mietin tuota reittiä ja tekisin siihen muutamia muutoksia, koska muuten päivämatkat menevät liian pitkiksi. Reissusta tulee 16-päiväinen ja kyllä tuonne on pari-kolme vapaapäivää/korjauspäivää lisättävä, joten kokonaiskesto n 20 päivää.
1. Kemi Töre 118 km
2. Töre Älvsbyn 109 km
3. Älvsbyn Arvidsjaur 119 km
4. Arvidsjaur Holmfors 98,9 km
5. Holmfors Lycksele 104 km
6. Lycksele Vilhelmina 111 km
7. Vilhelmina Dorotea 67,0 km
8. Dorotea Strömsund 98,7 km
9. Strömsund Östersund 115 km
10. Östersund Ånge 109 km
11. Ånge Sveg 109 km
12. Sveg Mora 153 km
13. Mora Falun 95,3 km
14. Falun Sala 110 km
15. Sala Strängnäs 83,1 km
16. Strängnäs Tukholma 88,4 km
Muutin ap:n esitykseestä tuon Tukholma-etapin, Strängnäsiin, eli tulla vesialueen eteläpuolelta Tukholmaan, kun alunperin ehdotus oli Uppsalasta Tukholmaan. Siellä oli myös pari muuta kohtaa jotka muutin.
Onko kukaan mennyt Vaasasta Uumajaan lähiaikoina? Ja sieltä jatkanut matkaa?