Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon 2krt kuukaudessa 8 annosta - vaimo jättää

Vierailija
24.01.2025 |

Vaimolle on tullut mitta täyteen. Juon kaksi kertaa kuukaudessa noin kahdeksan annosta alkoholia. Hän haluaa nollatoleranssin kotiinsa. Pitäisikö juominen lopettaa kokonaan vain siksi, että hän haluaa?

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joitko ennen vielä enemmän, joten vaimoa alkaa jännittää heti kun juot? Ja lapset on muuttaneet pois, kaipaako vaimosi juttukumppania tai haluaisi lähteä jonnekin ja saada sinut mukaasi ja sinä mieluummin tissuttelet kotona omissa oloissasi?

Vierailija
122/132 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu piirre. Ensin natkutetaan röökistä (hän itse lopetti puolivuotta aiemmin). No ei mitään tumpataan tupakat. Sen jälkeen alkoi saunakaljat viikonloppuna v**tman. No lopetetaan nekin ja siirrytään alkoholittomiin oluisiin. Menee hyvin kuukausi kaksi, kunnes seuraavaksi löytyy syy seuraava. Tätä kestin lähes 8 vuotta. Aina joku tai jotain. Nykyisin todella onnellinen 40 vuotias sinkku mies omilla harrastuksilla omalla kodilla yms. Harmi monta vuotta kärsin kyttäkyksestä ja alistamisesta, mutta jäipähän paheet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

122 jatkaa . Ja raha kelpasi aina ja ei siinä mitään tottakai maksoin kulut ja kaupassa käynnit koska näin miehen vissiin pitää tehdä kun tilanne oli että paremmin tienasin. Juu ja ulkomailla piti myös päästä käymään, mieluiten parin otteeseen vuodessa vähintään. Mutta onneksi Mieskin voi oppia paskasta paljon ja koskaan ikinä en munia samaan koriin pistä. Ilman draamaa ja vahtimistakin saa naisista seuraa matkoille, harrastuksiin, mökille yms. Ja jos ei muuta niin kaverit ei ainakaan mökötä ja syyllistä eikä tarvii olla tilivelvollinen yhtään kenellekään mistään. Nauttikaa elämästä, niitä ei ole kuin yksi!.

Vierailija
124/132 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti oletko tossu ja alistut? Vai nautitko elämästä niinkuin itse haluat nauttia. 

Vierailija
125/132 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun edes ottas toi ukko joskus edes vaikka kaljan ja olis kuin mies, mutta ei 36 vuotias mieslapsi istuu tuolla ja pelaa jotain perkeleen änäriä ja hirnuu kuin pikkulapsi punttisukka kavereiden kanssa 😆😂. No me naiset lähetään kohta kylille tanssitaa kunnon miehiä, ja niitä löytyy.

Vierailija
126/132 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se muutenkin niuhottava nalkuttaja? Onhan tuo nyt älytön vaatimus. Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa, lähtisin varmaan säännöllisesti viikonlopuiksi johonkin muualle ottamaan ne muutaman siiderini & viinini. Kai siitäkin sitten valitettais, vaikea kuvitella tilannetta kun ei itse mitään vastaavaa ole joutunut miettimään.

Kahdeksan annosta ja pokkana väitetään, ettei edes humalluta tai puhutaan "muutamasta". Tuo määrä ylittää alkoholille määritellyn kertakulutuksen turvallisen rajan ja nostaa riskiä syöpiin, infarkteihin, diabetekseen jne. Jos vaimo olisi ostanut kahdeksan pussia karkkia ja mussuttanut sellaisen määrän kahden vkon välein yhdessä illassa, ajattelisitko niitäkin vain "muutamana" pussina?

Vierailija
127/132 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanon, että jos söisin kahdeksan pussia karkkia illassa en mahtuisi enään ovista enkä ikkunoista sisään ja laatta lentäs ympäri kämpää. Kahdeksan olutta ei aiheuta tätä ongelmaa. Mutta toisille toi ylensyöminen ja mässyttäminen ja nipottaminen on myös sairaus mistä ei voi parantua. Peittyy kanssa aika hyvin, mutta totuus löytyy vytärönympärykseltä verhottuna ja tai viimeistään vaalla, 

Vierailija
128/132 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sanon, että jos söisin kahdeksan pussia karkkia illassa en mahtuisi enään ovista enkä ikkunoista sisään ja laatta lentäs ympäri kämpää. Kahdeksan olutta ei aiheuta tätä ongelmaa. Mutta toisille toi ylensyöminen ja mässyttäminen ja nipottaminen on myös sairaus mistä ei voi parantua. Peittyy kanssa aika hyvin, mutta totuus löytyy vytärönympärykseltä verhottuna ja tai viimeistään vaalla, 

Kysymys oli "muutaman" määrittelystä, ei ylensyömisestä. Mutta voithan noinkin yrittää siirtää huomion pois alkoholinkäytön vähättelystä.

Vierailija
129/132 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tilanne seuraava. (Ei nipoteta toisillemme)

minä mies 39 v. Juon kaljani silloin kuin huvittaa, noin kaksi laatikkoa kuukaudessa. Poltan joskus tupakin kaksi (nykyisen askin ostanut syyskuussa, ja muutama jäljellä). En syö mitään herkkuja koskaan.. lenkkeilen, hiihdän, kelkkailen yms. Liikuntaa. Pituus 178 / paino 78-82 kg välillä. Ei lääkitystä. 

puoliso nainen 35v. Ei juo alkoholia ei tupakoi. Ei lapsia. Pituus 167 / paino 70 +. Syö herkkuja ja kunnolla juo kaiken maailman energiajuomia. Ei harrasta eikä innostu oikein mistää. Käytössä verenpainelääkkeet, aina väsynyt ja ei jaksa 

no minä 39v mies sitten jatkan epätervettä elämää eteenpäin, ainakin onnellisena 🤭

Vierailija
130/132 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika paljon jos juot tuon määrän kerralla noinkin usein, mutta en nyt ehkä suoraan eroon lähtisi vaan pitäähän asioista keskustella. Nollatoleranssia ei myöskään mielestäni voi lähtökohtaisesti vaatia vaan kohtuus kaikessa. 

Vierailija
131/132 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se muutenkin niuhottava nalkuttaja? Onhan tuo nyt älytön vaatimus. Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa, lähtisin varmaan säännöllisesti viikonlopuiksi johonkin muualle ottamaan ne muutaman siiderini & viinini. Kai siitäkin sitten valitettais, vaikea kuvitella tilannetta kun ei itse mitään vastaavaa ole joutunut miettimään.

Kahdeksan annosta ja pokkana väitetään, ettei edes humalluta tai puhutaan "muutamasta". Tuo määrä ylittää alkoholille määritellyn kertakulutuksen turvallisen rajan ja nostaa riskiä syöpiin, infarkteihin, diabetekseen jne. Jos vaimo olisi ostanut kahdeksan pussia karkkia ja mussuttanut sellaisen määrän kahden vkon välein yhdessä illassa, ajattelisitko niitäkin vain "muutamana" pussina?

Mulla henkkoht ei ole vaimoa, hetero kun olen. Minä ja miespuolinen puolisoni saadaan kyllä syödä ja juoda mitä halutaan, kummallakaan ei ole taipumusta ylilyönteihin. 

Vierailija
132/132 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pääset siitä eroon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi