Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö perinteistä pesujauhetta vai nestemäistä pesuainetta pyykeille?

Vierailija
24.01.2025 |

Itse pulveria.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa nestemäisiä. Kuitenkin pari vuotta sitten ostin jauhetta (valko ja color) ja pesen toisinaan esim. 40-asteiset valkoiset jauheella, tulee puhtaampaa.

Vierailija
102/110 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa!!! Voi tsiisus!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossainhan on oltava vika jos jauhemaisella pesuaineella on pesemisessä ongelmia, tämähän on fakta. Jos vika ei ole koneessa tai halvassa huonossa pesuaineessa, niin se vika on silloin käyttäjässä. Tämä on puhdas fakta, sitä on turha yrittää kiistää. Itse pesen ties monennellako koneella molemmilla pesuaineilla ilman ongelmia.

Lopeta jo. Kukaan ei jaksa lukea tätä samaa jankkausta.

Heti kun sinä lopetat faktan kiistämisen.

En ole kirjoittanut noista kommenteista ainuttakaan. 

Vierailija
104/110 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt joillain on mennyt pesuaineet tunteisiin...

Vierailija
105/110 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön pesukoneet ihan hirveässä kunnossa niiden pulverien takia, kun ihmiset eivät osaa laittaa niitä siististi mitalla. Pahimmillaan ravistellaan vain suoraan laatikosta pesuainesäiliöön päin ja jätetään yli menneet jauheet siivoamatta. Lisäksi jotkin pulverien ainesosat saostuvat koneen pohjalle ja alkavat haista kuin rotan raato.

Vierailija
106/110 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossainhan on oltava vika jos jauhemaisella pesuaineella on pesemisessä ongelmia, tämähän on fakta. Jos vika ei ole koneessa tai halvassa huonossa pesuaineessa, niin se vika on silloin käyttäjässä. Tämä on puhdas fakta, sitä on turha yrittää kiistää. Itse pesen ties monennellako koneella molemmilla pesuaineilla ilman ongelmia.

Lopeta jo. Kukaan ei jaksa lukea tätä samaa jankkausta.

Heti kun sinä lopetat faktan kiistämisen.

Ei tuo kyseinen henkilö ole sulle kommentoinut vaan mä olen. Mä olen kertonut ihan omia kokemuksia ja koittanut ratakiskosta vääntää, että mistä ei ole kyse, mutta sä vain intät.

Puhdas fakta on se, että sä kuvittelet olevasi oikeassa ja kaikki muut ovat väärässä. 

Vierailija
107/110 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulveria pääsääntöisesti. Hienopyykille halvinta nestemäistä, yleensä hajustettua kirjopesuainetta. Aina on tullut puhdasta ja raikasta pyykkiä vaikken mihinkään erikois- ja superkalliisiin mennyt rahojani tuhlaamaan. Niin ja tietysti pari korkillista tuoksuvaa halvinta huuhteluainetta. Omat parfyymit ja tuoksut ei sekoitu näiden kanssa kun ovat sopivan mietoja. 60 asteen ohjelmassa normipyykit yleensä.

Vierailija
108/110 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag vet inte, fråga gumman.

Vierailija
109/110 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosikausia käyttänyt nestemäisiä pesuaineita ja pyykkietikkaa huuhteluun.

Vierailija
110/110 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri uuden pyykinpesukoneen ja kysyin kauppiaalta millaista pyykinpesuainetta hän suosittelee ja hä suositteli käyttämään nestemäistä.