Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako AMKiin hakea jos on surkea matematiikassa?

Vierailija
23.01.2025 |

En ole käynyt lukiota ja edellisistä opinnoista on yli 20 vuotta. Osaan peruslaskutoimitukset mutten muista mitään yhtälöistä jne. Haluaisin sairaanhoitajaksi. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa sekaan vaan

Vierailija
2/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-HULLU TAAS VAUHDISSA 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole mikään hyvä matikassa, mutta kyllä mä olen lääkelaskut aina päässyt läpi. Ei ne loppujen lopuksi ole niin vaikeita. Eli hae ihmeessä opiskelemaan!

Mä valmistun parin kuukauden päästä sairaanhoitajaksi. Mä olen käynyt lukion ja mulla oli lyhyt matikka josta juuri ja juuri selvisin. Lähihoitajaksi valmistui 2013, että vähän piti kerrata laskuja kun aloitin sh:n opinnot 2022. 

Jos olet Instagramissa, niin ota seuraantaan sellainen tili kuin matkalla_sairaanhoitajiksi. Siellä on vinkkejä laskuihin. Lisäksi paljon muuta tietoa opiskeluista.

Vierailija
4/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
5/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa. AMK on lastentarha kaikin puolin. Korkeakoulua se ei ole nähnytkään. Kannaltasi miettisin, koska siellä et opi mitään. 

Vierailija
6/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälöitä kyllä tarvitaan lääkelaskuissa. Samoin prosenttilaskut pitäisi osata hyvin. Sairaanhoitajan työssä tarvitset niitä. Mutta kertaa ne, ota vaikka jokin aikuislukion kurssi, niin sillähän siitä pääsee. 

Vierailija
7/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaa. AMK on lastentarha kaikin puolin. Korkeakoulua se ei ole nähnytkään. Kannaltasi miettisin, koska siellä et opi mitään. 

No missäpä muualla opiskelet sairaanhoitajaksi sitten? 

Vierailija
8/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa Matikkapirkko lääkelaskut. Yhtälön ratkaisemisesta on myös erikseen video. Jos ei youtube riitä, niin hae jollekin lukion kurssille.

Vierailija
9/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo enhän mä toki ole mitään oppinut. 

T: Pian sh:ksi valmistuva

Vierailija
10/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK on entistä amista vastaavaa tasoa, jonne mentiin mikäli lahjat eivät riittäneet lukioon.

Vierailija
11/11 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa hakea. Eikös se koulu ole nimenomaan sitä varten että siellä opitaan. Jos kaiken osaa jo valmiiksi niin ei kannata enää kouluun mennäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi