Naapurin noin 70-vuotias mummo lähti pyörällä
liikkeelle ja liukasta on. Jopa pääkallokeli. Ei ole edes talvirenkaita pyörässä
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on? Minä olen 65-vuotias mies ja pyöräilen ympäri vuoden ja talvellakin ilman nastarenkaita ja kypärää.
Senkös takia vaikutatkin hiukan "hitaalta". Olet saanut liian monta iskua päähäsi kaatuillessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mummo oli kaatunut tuolla pyörätiellä kerran ja kuulemma ainakin 20 ihmistä mennyt ohi pysähtymättä. Minä pysähdyin ja soitin ampulanssin koska se oli loukannu jalkansa. Myöhemmmin ennen joulua sen mummon tytär toi minulle kaksi kassia lahjoja. Niissä kasseissa oli 600 eurolla lahjakorttejakin.
Minäkin pari mummoa pelastanut talvipakkasilla. Toinen kiitteli ja sanoi että harvinaista että joku pysähtyy auttamaan. Lain mukaan on velvollisuus auttaa ja ilman lakipykäliäkin auttaisin. Vain pelkuri kulkee ohi.
Kyllä te jotkut olette sitten kovia valehtelemaan.
Minäkin kerran autoin jotain kaatunutta mummoa ja sen tytär toi minulle lahjaksi lentokoneen. Ainakin viisi tuhatta ihmistä oli mennyt nauraen ohi mutta minä autoin! Minäminäminä! Lentokoneen lisäksi sain vähän prsettäkin.
Minä nostin kerran pystyyn polkupyörän jonka jonnet olivat kaataneet. Ainakin kymmenentoista ihmistä oli kulkenut ohi tekemättä mitään. Polkupyörän tytär toi minulle viisi säkillistä vaatteita lahjaksi ja antoi 5000€ shekin.
Minä varastin kerran naapurin polkupyörän ja lähdin sillä naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kerran autoin jotain kaatunutta mummoa ja sen tytär toi minulle lahjaksi lentokoneen. Ainakin viisi tuhatta ihmistä oli mennyt nauraen ohi mutta minä autoin! Minäminäminä! Lentokoneen lisäksi sain vähän prsettäkin.
Persettä siltä mummolta?
Vierailija kirjoitti:
Joku mummo oli kaatunut tuolla pyörätiellä kerran ja kuulemma ainakin 20 ihmistä mennyt ohi pysähtymättä. Minä pysähdyin ja soitin ampulanssin koska se oli loukannu jalkansa. Myöhemmmin ennen joulua sen mummon tytär toi minulle kaksi kassia lahjoja. Niissä kasseissa oli 600 eurolla lahjakorttejakin.
Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Tarinasi olisi ollut ehkä vähän uskottavampi jos olisit sanonut että se tytär toi sinulle 50€ lahjakortin. No ylänuolista päätellen sait sentään muutaman hyväuskoisen pölvästin uskomaan sankaritarinasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persettä siltä mummolta?
Tietenkin mummolta, se tytär on naimisissa. En minä mikään avionrikkoja ole! Jumaliste juu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinasi olisi ollut ehkä vähän uskottavampi jos olisit sanonut että se tytär toi sinulle 50€ lahjakortin. No ylänuolista päätellen sait sentään muutaman hyväuskoisen pölvästin uskomaan sankaritarinasi.
Tämä "pölvästi" yläpeukutti positiiviselle tarinalle, ei sen tarvitse olla totta.
Omissa mielikuvissani 70-vuotias (noin vanhempieni ikäinen) on vielä usein hyvässä kunnossa. 5 vuotta nuoremmat ovat vielä usein työelämässä. Toki hajontaa on aika paljon tuossa ikäluokassa, joku on aktiivinen ja joku toinen kuolemansairas.
Joo, ja tiedän parikin vanhusta jotka ovat kuolleet noin. Järki puuttuu päästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni 70v on vetreämpi kun 20v
Hyvin harva on vaikka niitäkin löytyy. Parikymppisenä ihminen on vielä todella vetreä ilman yrittämistäkin. Seitsemänkymppisenä keho on jo auttamattomasti kangistunut iän myötä. Liikunnalla ja venyttelemällä kankeutta voi kuitenkin poistaa mutta parikymppisen tasolle ei vanhukset enää hyvin harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta pääse.
Ihan uskottavaa on että paljon liikkunut 70v on vetreämpi kuin ylipainoinen, sohvaperuna20 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on? Minä olen 65-vuotias mies ja pyöräilen ympäri vuoden ja talvellakin ilman nastarenkaita ja kypärää.
Senkös takia vaikutatkin hiukan "hitaalta". Olet saanut liian monta iskua päähäsi kaatuillessasi.
Ihan normaali vauhdilla ajan ja ajattelen, kaatunut en ole vielä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö kukaan puolestasi peukkua pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö kukaan puolestasi peukkua pystyssä?
Yksi Simo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "pölvästi" yläpeukutti positiiviselle tarinalle, ei sen tarvitse olla totta.
Minä en voi sietää valheellista hyvesignalointia.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuleemieleen Kummelin hepun loitsu: Kuuluisia viimeisiä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni 70v on vetreämpi kun 20v
Hyvin harva on vaikka niitäkin löytyy. Parikymppisenä ihminen on vielä todella vetreä ilman yrittämistäkin. Seitsemänkymppisenä keho on jo auttamattomasti kangistunut iän myötä. Liikunnalla ja venyttelemällä kankeutta voi kuitenkin poistaa mutta parikymppisen tasolle ei vanhukset enää hyvin harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta pääse.
🤣🤣 Voi teidän mielipiteitä. Onko tosiaan mielestänne 70 vuotias mummeli. Pyöräilykauteni itse aloitan keväällä ja matkani on lähes päivittäin 50- 60 kilometriä ja tiedän monta 80 vuotiastakin jotka paljon pyöräilee. Olen 74 vuotias ja en mitenkään kykene itseäni " mummeliksi" kutsumaan.
Minäkin pari mummoa pelastanut talvipakkasilla. Toinen kiitteli ja sanoi että harvinaista että joku pysähtyy auttamaan. Lain mukaan on velvollisuus auttaa ja ilman lakipykäliäkin auttaisin. Vain pelkuri kulkee ohi.