Eikö teitä naiset hävetä yhtään kun jää perhe perustamatta?
Teillä on ikuinen luuserin leima. Koko suku häpeää. Saamattomia pelkureita jotka ei uskalla synnyttää eikä teistä ole lapsen kasvattajaksi.
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vtun vammainen runqqu, runqqketjusi poistuu nyt!
Njääh, tämä on taas näitä moden suosimia ketjuja. Naisvihaa ja vihapuhetta.
pupppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Ketju on nettivinkattu.
On, montakin kertaa. Mutta täällähän tämä edelleen on.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen anaaliyhdynnän erityistason seksuaali- ja anaaliseksisuhdeterapeutti Teppo Olari.
Monesti naisia alkaa harmittamaan lapsettomuus vasta sitten, kun ovat vanhoja ja avun tarpeessa eivätkä enää voi harrastaa anaaliseksiä. Ei ole ketään jolle voisi soittaa ja pyytää persepanoa. Hoitajilla ei vaan riitä aika, viettää jokaisen mummojen kanssa anaaliseksihetkiä.
Et ole tarpeeksi vanha tänne aikuisten foorumille. Takaisin mamman tissille, hus!
Minuun on yhteiskunta lyönyt jo niin monta luuserin leimaa muutenkin, että ei yksi lisää mihinkään vaikuta. :D Enhän minä pystyisi elämään omana itsenäni ollenkaan, jos joka asiasta pitäisi vääntäytyä siihen muottiin mikä on valtavirtaa tai "tavallista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on nettivinkattu.
Tiedät mitä tehdä.
Ei. Päinvastoin olen erittäin ylpeä, että en tuhoa liikakansoitettua maapalloa porsimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on nettivinkattu.
Tiedät mitä tehdä.
Teepä sinä vuorostasi!
Omituinen kysymys. Olen käynyt kouluni kunnialla ja minulla on hyvä työpaikka, joten en ole mikään luuseri eikä perheelläni ole mitään syytä hävetä minua.
Ei haittaa yhtään. Sen rahan mitä säästän jättämällä lapset tekemättä matkustelen ja laitan Temuun ja nauran paskaista naurua sille, että maailma tuhoutuu. N42
Vastaa nyt ap, kärsitkö peräsuolen laskeumasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on nettivinkattu.
Tiedät mitä tehdä.
Teepä sinä vuorostasi!
Olen tehnyt jo!
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa yhtään. Sen rahan mitä säästän jättämällä lapset tekemättä matkustelen ja laitan Temuun ja nauran paskaista naurua sille, että maailma tuhoutuu. N42
Enemmän ne lisääntyjät maapalloa tuhoavat.
Vierailija kirjoitti:
Monesti naisia alkaa harmittamaan lapsettomuus vasta sitten, kun ovat vanhoja ja avun tarpeessa. Ei ole ketään jolle voisi soittaa ja jutella. Hoitajilla ei vaan riitä aika, viettää jokaisen mummojen kanssa jutteluhetkiä.
T. Vanhustenhoitaja
No se nyt on huomattavasti pienempi paha siihen verraten, että vaihtoehtona on laittaa oma elämä hyllylle 20+ vuodeksi. En näe mitään mieltä siinä, että käyttää vuosia kasvattaakseen lapsensa aikuiseksi, jotta nämä sitten muutamana viimeisenä elinvuotenani voisivat tulla minua katsomaan muutaman kerran vuodessa.