Eikö teitä naiset hävetä yhtään kun jää perhe perustamatta?
Teillä on ikuinen luuserin leima. Koko suku häpeää. Saamattomia pelkureita jotka ei uskalla synnyttää eikä teistä ole lapsen kasvattajaksi.
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, olemme ylpeitä ettemme ole porsineet typerille miehille. Nyt saamme elää itsellistä elämää ja rahaa on tehdä vaikka mitä. Miestä ei tarvitse yhtään mihinkään.
Tiedoksi tietämättömälle,
Porsas porsii, ihminen synnyttää. Paitsi sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
👵🏻: Minä minä minä minä minä minä ja MINÄ😩
No ihan itseäsi ajatellen sinäkin saastasika tän paska-aloituksesi teit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 3 perheetötä tytärtä, joilla menee oikein hyvin elämässään. Suku on oikein ylpeä heistä. Melkein kaikki heidän serkkunsakin ovat lapsettomia.
Jeejee. Suku loppu siihen.
Hyvin meni ton teidän perimän osalta. Päskan kuuluukin hävitä pois genomia tahrimasta :D
Toivottavasti et ole itsekään lisääntynyt. Sukuni ei vielä sammu. Minulla on sisaruksia ja heillä lapsenlapsia vaikka kuinka paljon. -sama-
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä yhtään. Eikä myöskään suku häpeä. Isompi häpeä se olisi, jos lapsia tekisi sellainen joka ei vanhemmaksi pysty. Ja niitä luusereita Suomessa piisaa. Pitäis jollain keinoin estää työttömien ja mielenterveysongelmaisten lisääntyminen.
Voi helvetti mikä kommentti!!! Työttömyys ja mielenterveysongelmat EI OLE kenenkään oma valinta
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 25-vuotiaat lapsettomat akat tulisi siementää valtion puolesta.
Eipä tule tulosta niiden suhteen joilla kohtu poistettu
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 25-vuotiaat lapsettomat akat tulisi siementää valtion puolesta.
Luultavasti ilmaisille lapsettomuushoidolle olisi paljonkin ottajia.
Hei ap, kärsitkö peräsuolen laskeumasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies eikä minua hävetä se etten lapsia halua tehdä koska en halua lapsia tälläiseen yhteiskuntaan eikä minua kiinnosta lasten hoito tai perhe-elämä. Tämä on surkea maa ja täällä on surkeat arvot sekä aatteet joten lapsia en tee tänne.
M34
Ihan mielenkiinnosta, millaiset arvot pitäisi olla, jotta haluaisit perheen perustaa?
Sellaiset kuin mitä ne oli vaikka 1980 luvulla. Kun katsoo mitä politiikka on ollut koko aikuisikäni ajan niin ne olen tullut siihen tulokseen että en kuulu tähän yhteiskuntaan. Miksi poliitikot ei aja suomalaisten etuja eli verotusta alas, kansalaisten valvomista karsitaan, tuottavaa työtä tekeville lisää palkkaa,lopetaan rahan antaminen pois suomesta ja käytetään se raha suomalaisiin... en tähän nyt viitsi sanoa mitään ilmastonmuutoksesta,tasa-arvosta,m-muutosta tai sukupuolirooleista vaikka nämäkin asiat ovat merkittäviä syitä miksi en lapsia halua.
Lapsia en halua, koittakaa ymmärtää se.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, olemme ylpeitä ettemme ole porsineet typerille miehille. Nyt saamme elää itsellistä elämää ja rahaa on tehdä vaikka mitä. Miestä ei tarvitse yhtään mihinkään.
Tiedoksi tietämättömälle,Porsas porsii, ihminen synnyttää. Paitsi sinä.
Tiedoksi sinulle. Tyhmien wt-mammojen lisääntymistapahtumaa sanotaan poikimiseksi tai porsimiseksi. Ja siltä se näyttääkin.
Ei hävetä ja mitä nyt on kuullut/lukenut niin tiukkaa olisi ollut maksaa puolet kuluista sillä hoitovapaa rahalla vai mikä lie on.Milloin miehet rupeavat kitisemättä maksamaan perheen kuluja? Toki osa maksaa ja niiden kanssa se perhe perustetaan.
Vastaa nyt ap, kärsitkö peräsuolen laskeumasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä yhtään. Eikä myöskään suku häpeä. Isompi häpeä se olisi, jos lapsia tekisi sellainen joka ei vanhemmaksi pysty. Ja niitä luusereita Suomessa piisaa. Pitäis jollain keinoin estää työttömien ja mielenterveysongelmaisten lisääntyminen.
Voi helvetti mikä kommentti!!! Työttömyys ja mielenterveysongelmat EI OLE kenenkään oma valinta
Luuletko oikeasti että niillä lapsiparoilla on ihana elämän alku kun äiti heiluu psykoosipäissään tai makaa flegmaattisena sängyssään jossain neukkuyksiössä?
Vierailija kirjoitti:
Monesti naisia alkaa harmittamaan lapsettomuus vasta sitten, kun ovat vanhoja ja avun tarpeessa. Ei ole ketään jolle voisi soittaa ja jutella. Hoitajilla ei vaan riitä aika, viettää jokaisen mummojen kanssa jutteluhetkiä.
T. Vanhustenhoitaja
Tuskinpa. Eiköhän nämä ihmiset ole jo kerinneet sisäistämään asian moneen kertaan vanhaksi tullessaan. Oppineet jo olemaan ilman jälkikasvua vanhainkoti-ikäisenä ja oppineet olemaan kaipaamatta sitä mitä ei ole olemassa ollutkaan. Näin minä ainakin realistisena ihmisenä asian ajattelisin.
Vtun vammainen runqqu, runqqketjusi poistuu nyt!
Ei koska taustalla terveydellinen syy