Mies ilman rakkautta
Asun yksin omistuskaksiossa ja ajan uudehkoa autoa. Olen töissä lentokentällä (siis ihan duunarina, en lentäjänä- ettei tule väärinkäsityksiä) 174cm pituutta ja 75kg painoa. Ajeltu pää, koska aloin kaljuuntumaan vähän yli parikymppisenä. Ei partaa. Ei tatuointeja. Normaalin näköinen mies, näin ainakin luulisin.
En käy salilla mutta liikun paljon, jo ihan työn vuoksi, ja nautin myös hiihtämisestä, retkeilystä jne. En katso juurikaan televisiota, mutta ehkä pyörin netissä liikaa. Luen paljon, lähinnä historiallisia novelleja. Laitan hyviä ruokia, mutta en osaa leipoa ollenkaan: Jauhot ja hiivat kauhistuvat ja menevät piiloon kun näkevät kömpelöt käteni. En ole uskovainen, mutta en myöskään uskonvastainen.
Minulla on ollut kaksi suhdetta, 5 kk ja 2kk. Molemmat loppuivat naisen tahdosta, en vain ollut se oikea, ja toivon heille kaikkea hyvää. Yhdenillan suhteita tai irtiseksisuhteita ei ainuttakaan, se ei ole minun juttuni, eli olen suudellut ja harrastanut seksiä tasan kahden naisen kanssa.
Nainen, kiinnostaisiko sinua tuon kuvauksen suhteella tutustua? Miksi, tai miksi ei? Olen 42v, ja vaikka tiedän että on liian myöhäistä perustaa perhe, niin ainahan voi toivoa.
Ai niin, juon kyllä alkoholia- lähinnä lasin tai pari punaviiniä ruoan kanssa silloin tällöin.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle siis ei kelpaa ainakaan viisikymppinen tai ylipainoinen, vaikka aiemmin totesi että 40 v tai yli ja ulkonäöllä ei merkitystä. Tulee mieleen teiniaikojen poikaystävä joka ranskalaisin viivoin luetteloi miltä ihannetyttöystävän pitää näyttää, millainen ääni pitää olla, millaiset kiinnostuksen kohteet, millainen luonne, millainen vaatemaku jne. Täytin hänen kriteerinsä, siinä vaiheessa hän näytti tuon paperinsa. Siinä vaiheessa multa meni mielenkiinto.
Tähän täytyy sanoa, että olet väärässä. Mainitsin että yli nelikymppinen tai samanikäinen, mutta eihän rakkaus ikää katso. Eikä ylipaino tarkoita sitä, ettei ihminen pystyisi reissuamaan tai patikoimaan! Kommentoija itse luettelee noita outoja ihanteita. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle siis ei kelpaa ainakaan viisikymppinen tai ylipainoinen, vaikka aiemmin totesi että 40 v tai yli ja ulkonäöllä ei merkitystä. Tulee mieleen teiniaikojen poikaystävä joka ranskalaisin viivoin luetteloi miltä ihannetyttöystävän pitää näyttää, millainen ääni pitää olla, millaiset kiinnostuksen kohteet, millainen luonne, millainen vaatemaku jne. Täytin hänen kriteerinsä, siinä vaiheessa hän näytti tuon paperinsa. Siinä vaiheessa multa meni mielenkiinto.
Tähän täytyy sanoa, että olet väärässä. Mainitsin että yli nelikymppinen tai samanikäinen, mutta eihän rakkaus ikää katso. Eikä ylipaino tarkoita sitä, ettei ihminen pystyisi reissuamaan tai patikoimaan! Kommentoija itse luettelee noita outoja ihanteita. AP
Sultahan kysyttiin juuri noita asioita, et vastannut niihin, joten tulkitsimme ettei kiinnosta nuo. Nyt sitten kerrot että oltiin väärässä kun et itse vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Käykö ylipainoinen nainen joka jaksaa retkeillä ja liikkua? Kasvot kauniit ja vartalo kurvikas.
Enemmän se riippuu persoonallisuudesta, vaikka täytyy rehellisesti sanoa että kurvikas ja energinen nainen kuulostaakin -anteeksi- aika taivaalliselta. Ainakin noin paperilla; mutta jos luonteeni ei miellytä sinua, tai emme muuten vaan synkkaisi, niin silloin sekä kauniit kasvot että kurvit jäävät toissijalle. AP
Kammoksun kaikkia sellaisia henkilöitä jotka kertovat itsestään ihan perkele mitä sattuu. Psykopaatteja ovat yleensä kaikki, rivien välistä saattaa lukea tai aavistella, että ihan kaikki ei ole kunnossa. Ihmisestä ei pysty päättelemään yhtään pätkän vertaa vaikka kirjoittelee positiivisesti tai negatiivisesti itsestään tai elämästään. Jokaisessa ihmisessä piilee psykologinen susi ja nämä asiat tulee julki kokemuksen kautta eikä rakkauskirjeitä raapustellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sultahan kysyttiin juuri noita asioita, et vastannut niihin, joten tulkitsim
Lue koko ketju. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö ylipainoinen nainen joka jaksaa retkeillä ja liikkua? Kasvot kauniit ja vartalo kurvikas.
Enemmän se riippuu persoonallisuudesta, vaikka täytyy rehellisesti sanoa että kurvikas ja energinen nainen kuulostaakin -anteeksi- aika taivaalliselta. Ainakin noin paperilla; mutta jos luonteeni ei miellytä sinua, tai emme muuten vaan synkkaisi, niin silloin sekä kauniit kasvot että kurvit jäävät toissijalle. AP
No tietenkin luonteiden sopivuus, mutta kysymys tarkoittikin sitä onko ylipaino ehdoton turn-off.
Kuvaile rakkaus, ihan lyö tyhjää tämän sanan edessä !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa huoli herää, miksi naiset ei sinusta kiinnostu, eikä suhteessakaan ne harvat kiinnostuneet kanssasi viihdy.
Samasta syystä, kuin naisista ei kiinnostusta. Ulkonäkö ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista, en odottanut noin paljon ns. Feedback:ia!
Luonteestani kysyttiin; olen ehkä hieman hiljainen isommassa seurassa, mutta kahdenkesken puhelias ja kiinnostunut vaihtamaan mielipiteitä, puhumaan menneistä, nykyisyydestä, tulevasta.
Luonteeni on positiivinen, yritän pitää sen figuratiivisen lasin aina puolitäynnä, ei -tyhjänä.
Yksinäisyys ei sinänsä haittaa, koska minulla on suuri perhe, ystäviä ja kollegoita. Olisi kuitenkin mukava löytää rinnalle joku, jonka kanssa olisi suht samat arvot ja maailmannäkemys. Joku, jonka kanssa voisi lähteä extempore vaikka Lappiin vaeltamaan, tai katsomaan onko Lontoo todellakin niin ruma kuin väitetään. Olen matkannut yksin, itse asiassa aika paljon, ja myös ystävien kera. Mutta luulisin, että oman rakkaan kanssa näistä matkoista saisi paljon enemmän iloa. Kuin myös arkipäivistä. AP
Ei Lontoo ole ruma ja ihmiset siellä ovat mukavia. Et vastannut, tupakoitko? Se on tärkeämpää kuin kaljuus.
``Luen paljon, lähinnä historiallisia novelleja.``
Miksi novelleja? Onko niitä edes kovin paljoa tarjolla, yleensähän historialliset kertomukset ovat kunnon tiiliskiviä.. . Eikö sulla sit sinni riitä kokonaiseen romaaniin vai mikä juttu, tää on?
(Joo tiedän että ihan OT, mutta kiinnostipa nyt kuitenkin tätä kysyä.)
Vaikutat ihan kivalta. Itseäni epäilyttäisi suhteidesi vähyys ja lyhyys ja seksisuhteiden puute. Jos seksi ei kiinnosta miestä tosissaan, ei ole minun tyyppiäni.
Tässä muutama vastaus noihin ylläoleviin kommentteihin:
Rakkaus minulle merkitsee sitä, että herää joka aamu iloisena siitä, että juuri hän on elämässäni. Että voi luottaa toisiinsa. Auttaa toisiaan, kuunnella, nauraa yhdessä.
En tupakoi, olisi pitänyt mainita tuo mutta ei käynyt edes mielessä kun tuo on ollut aina itsestäänselvyys. En voisi olla tupakoivan naisen kanssa, koska en pidä siitä hajusta, enkä haluaisi katsoa minkä terveysriskin kumppani ottaa itselleen. Ylipaino naisella ei ole turn-off, mutta kuten aikaisemmin mainitsin, liikun ja retkeilem itse paljon, eli ylipaino joka vaikuttaa jokapäiväisiin aktiviteetteihin ei ole minun juttuni; vaikka moni ylipainoinen ihminen on todella hyvässä kunnossa, aivan kuten monella laihalla on siinä ja siinä energiaa käydä kaupoilla. Eli paino ei ole mikään kriteeri. AP
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostaisi. Jotenkin suppea elämä. Et taida olla sosiaalisesti taitava? En ottaisi riskiä, että olisit nynny tai kivireki. Jotenkin tulee liian passiivinen kuva. Miksi aiemmat kumppanit ovat lähteneet, mietityttää myös.
On käynyt mielessä, että ehkä en antanut heille tarpeeksi aikaani. Oltiin kuitenkin seurusteltu niin lyhyen aikaa että en halunnut vaatia jatkuvaa yhdessäoloa tms. Mielestäni sosiaaliset taitoni ovat ihan ok, vaikka en ole kovin hyvä lähestymään teitä naisia; yleensä kysyn nimeä, ja että voisinko istua hetkeksi seuraasi. Kivireki, tarkoitatko masennusta tai muuten vakavamielisyyttä? Niitä ei minulla -onneksi- ole. AP
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ihan kivalta. Itseäni epäilyttäisi suhteidesi vähyys ja lyhyys ja seksisuhteiden puute. Jos seksi ei kiinnosta miestä tosissaan, ei ole minun tyyppiäni.
Tottakai seksi kiinnostaa, valehtelisin jos sanoisin toisin. Mutta en itse kykene rakastelemaan ihmisen kanssa jota en tunne kunnolla, ja jota kohtaan olisi pelkkä himon tunne. Tarvitsen läheisyyden ja luottamuksen tunteen siihen. Tämä ei ehkä ole kovin yleistä, ainakaan miesten kesken, mutta omalla kohdallani asia on näin. AP
Jos olet hajuton ja mauton, eli pysyttelet omissa oloissa etkä tuo itseäsi mitenkään esiin, ei kukaan löydä sinua. Pyri lievään räväkkyyteen ja käy paikoissa joissa voi tavata sinkkuja.
mua epäilyttäisi, että et ole riittävän kiinnostava, jos tähänkään mennessä et ole onnistunut saamaan pitkiä parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
mua epäilyttäisi, että et ole riittävän kiinnostava, jos tähänkään mennessä et ole onnistunut saamaan pitkiä parisuhteita.
Tämä voi olla hyvinkin totta. Mutta ei minusta ole teeskentelemään olevani joku, joka en ole. AP
Ymmärrän hyvin, miksi AP et kertonut joka ainoaa asiaa itsestäsi tässä lyhyessä esittelyssä. Niitä tivattiin, jotka jäivät mainitsematta ja ne joista kerroit, joko mitätöitiin tai tulkittiin kunkin vinoutumien mukaan.
Pidän sinua AP rohkeana ihmisenä, kun lähdit tähän leikkiin. Treffi-ilmoituksen kirjoittamiseen saat tästä ketjusta varmaan paljon vinkkejä, jos sellaista haluat joskus jättää. Kuten huomaat, kaikkia ei voi miellyttää.
Minulle mikään asia, joita itsestäsi kerroit ei ollut turn off. Vaikutat fiksulta ja symppikseltä kunnon mieheltä. On elämän suuria vääryyksiä, että kaikki kunnolliset ihmiset, joilla olisi toisille annettavaa, eivät ole kumppania löytäneet. On muuten aika erikoinen tuo täälläkin esiintyvä oletus, että pari lyhyttä suhdetta tai ei suhteita ollenkaan olisi jotenkin epäilyttävää. Toiset pitävät outona niitä ihmisiä, jotka hyppäävät pitkästä suhteesta toiseen eivätkä osaa olla yksin.
Oma puolisoni vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin sinä, mutta hän ei ollut koskaan seurustellut ennen kuin minut tapasi. Nuorempana minua kiinnostivat menevämmät miehet, jotka pitivät itsestään enemmän ääntä. Iän myötä onneksi viisastuin ja löysin unelmieni kumppanin nelikymppisenä. Uskon, että sinullakin vielä tärppää.
Vierailija kirjoitti:
kiinnostun vain varatuista ukkomiehistä
Ei taida kuitenkaan toimia niin että teet miehestä varatun ukkomiehen ja pystyt sitten kiinnostumaan? Joo, tiedän vastauksen, kunhan haaveilen että olisikin niin helppoa. Ihan sivusta joku jostain.
Ai niin, hänen listaltaan löytyi myös millainen vartalon täytyy olla, pituus muutaman cm tarkkuudella, montako lasta tulevaisuudessa hän haluaa ja tytön täytyy haluta sama määrä. Ja varmasti löytyi muitakin kriteereitä, ei jaksa muistaa enää. Oli muuten jännä sitten kun hän meni naimisiin. Nainen ei täyttänyt ulkonäkökriteereitä miltään osin. Lapsiakaan eivät saaneet mitä kuulemma ehdottomasti piti olla tietty määrä.