Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilman rakkautta

Vierailija
23.01.2025 |

Asun yksin omistuskaksiossa ja ajan uudehkoa autoa. Olen töissä lentokentällä (siis ihan duunarina, en lentäjänä- ettei tule väärinkäsityksiä) 174cm pituutta ja 75kg painoa. Ajeltu pää, koska aloin kaljuuntumaan vähän yli parikymppisenä. Ei partaa. Ei tatuointeja. Normaalin näköinen mies, näin ainakin luulisin.

En käy salilla mutta liikun paljon, jo ihan työn vuoksi, ja nautin myös hiihtämisestä, retkeilystä jne. En katso juurikaan televisiota, mutta ehkä pyörin netissä liikaa. Luen paljon, lähinnä historiallisia novelleja. Laitan hyviä ruokia, mutta en osaa leipoa ollenkaan: Jauhot ja hiivat kauhistuvat ja menevät piiloon kun näkevät kömpelöt käteni. En ole uskovainen, mutta en myöskään uskonvastainen. 

Minulla on ollut kaksi suhdetta, 5 kk ja 2kk. Molemmat loppuivat naisen tahdosta, en vain ollut se oikea, ja toivon heille kaikkea hyvää. Yhdenillan suhteita tai irtiseksisuhteita ei ainuttakaan, se ei ole minun juttuni, eli olen suudellut ja harrastanut seksiä tasan kahden naisen kanssa.

Nainen, kiinnostaisiko sinua tuon kuvauksen suhteella tutustua? Miksi, tai miksi ei? Olen 42v, ja vaikka tiedän että on liian myöhäistä perustaa perhe, niin ainahan voi toivoa. 

Ai niin, juon kyllä alkoholia- lähinnä lasin tai pari punaviiniä ruoan kanssa silloin tällöin. 

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan naisen kirjoittamalla tekstiltä. Ehkä vaan keskustelunavaukseksi tarkoitettu?

Vierailija
22/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa ihan naisen kirjoittamalla tekstiltä. Ehkä vaan keskustelunavaukseksi tarkoitettu?

Aika seksististä ajatella, että hyvin kirjoitettu aloitus on pakko olla naisen kirjoittama. Osaa monet miehetkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimattomuus ja parrattomuus on mielestäni plussaa, pituutesi ja kaljuus puolestaan miinusta. 

Luonnehan se tietenkin on aina ratkaiseva tekijä ja kotikasvatus. Jos on kohtelias ja hyväkäytöksinen, saa paljon muita loppujenlopuksi pikkujuttuja anteeksi. 

Vierailija
24/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne on tärkein.

Vierailija
25/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ja rakkaus ei ole taksi ruutuun kauppalista, mitä kaikkea minäminäminä itselleni haluan.

Elämä on montakin asiaa. Myös se on sarja kohtaamisia. Kiinnostavia ja vähemmän kiinnostavia.

Ja joskus elämässä, hyvin harvoin, rakastuu.

Kun kaksi ihmistä sattuu kohtaamaan, kiinnostumaan sekä rakastumaan - yhtä aikaa - toinen toisiinsa, he voivat haluta aloittaa parisuhteen.

Niin ei siltikään läheskään välttämättä tapahdu.

Mutta ostoslistan kanssa lihamarkkinoita selaavien suhteet ovat tuomittuja epäonnistumaan.

Rakkaus ja rakastaminen on nykyihmisen oman edun tavoittelemisen ja itsekkyyden täysi vastakohta.

Mutta nämä sanat ovat helmiä sioille.

Vierailija
26/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva esittely. Mitkä ovat harrastuksesi, ei kai mikään uusnasse-historioitsija? Ne kahjot eivät ikinä aikuistu 

Vierailija
27/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksi, ei taksi ruutuun.

Vierailija
28/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto ja retkeily on kivoja harrastuksia

Vierailija
29/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kerro oikein luonteestasi mitään, oletko hauska, tilannetajuinen, spontaani vai jahkailija. Tylsä, kotona jumittava? Miten kulttuuri, uudet maisemat (kotimaassa ja ulkomailla). Viihdyttävää seuraa? Keksitkö naisen kanssa myös mukavaa yhteistä tekemistä silloin tällöin, vai oletko enemmänkin kivirekenä? Tuo leiominen tuskin ketään kiinnosta, mulle on ainakin olisi ihan sama leipooko kukaan milloinkaan. Kuvailusikin vaikutti vähän ilottomalta ja noh, tylsähköltä.

Kulttuuri? En ole koskaan tavannut miestä, joka olisi kiinnostunut kulttuurista. Käy tyttöjen kanssa kulttuuririennoissa, niin ei tarvitse mennä kalastamaan tai automessuille.

Vierailija
30/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulttuuri? En ole koskaan tavannut miestä, joka olisi kiinnostunut kulttuurista. "

Mielenkiintoista. Minä taas tunnen monia, esim. oma mieheni. 

Se mikä minua kyllä sitten joissain miehissä ärsyttää on sellainen periaatteellinen kulttuurivastaisuus. Ei voi tykätä mistään kulttuurista sitten millään kun se ei ole muka miehekästä. Ihmettelen vain kun iso osa elokuvaohjaajista, kuvataiteilijoista ja kirjailijoista on kuitenkin miehiä. Että mikä siinä kulttuurissa on niin kamalaa osalle miehistä?

Vierailija
31/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, en odottanut noin paljon ns. Feedback:ia!

Luonteestani kysyttiin; olen ehkä hieman hiljainen isommassa seurassa, mutta kahdenkesken puhelias ja kiinnostunut vaihtamaan mielipiteitä, puhumaan menneistä, nykyisyydestä, tulevasta. 

Luonteeni on positiivinen, yritän pitää sen figuratiivisen lasin aina puolitäynnä, ei -tyhjänä. 

Yksinäisyys ei sinänsä haittaa, koska minulla on suuri perhe, ystäviä ja kollegoita. Olisi kuitenkin mukava löytää rinnalle joku, jonka kanssa olisi suht samat arvot ja maailmannäkemys. Joku, jonka kanssa voisi lähteä extempore vaikka Lappiin vaeltamaan, tai katsomaan onko Lontoo todellakin niin ruma kuin väitetään. Olen matkannut yksin, itse asiassa aika paljon, ja myös ystävien kera. Mutta luulisin, että oman rakkaan kanssa näistä matkoista saisi paljon enemmän iloa. Kuin myös arkipäivistä. AP

Vierailija
32/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kerro oikein luonteestasi mitään, oletko hauska, tilannetajuinen, spontaani vai jahkailija. Tylsä, kotona jumittava? Miten kulttuuri, uudet maisemat (kotimaassa ja ulkomailla). Viihdyttävää seuraa? Keksitkö naisen kanssa myös mukavaa yhteistä tekemistä silloin tällöin, vai oletko enemmänkin kivirekenä? Tuo leiominen tuskin ketään kiinnosta, mulle on ainakin olisi ihan sama leipooko kukaan milloinkaan. Kuvailusikin vaikutti vähän ilottomalta ja noh, tylsähköltä.

Kulttuuri? En ole koskaan tavannut miestä, joka olisi kiinnostunut kulttuurista. Käy tyttöjen kanssa kulttuuririennoissa, niin ei tarvitse mennä kalastamaan tai automessuille.

Miten kertoa asuvansa maalla tai pikkupaikkakunnalla sanomatta sitä suoraan. Ja sitten ihmetellään kun naisia ei siellä enää juuri näy.

Vierailija
33/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tulee itselle mieleen niin se pariutuminen vaatii aika paljon kykyä heittäytyä. Antaa vain mennä ja katsoa mihin se johtaa. Liialla varovaisuudella ja pähkäilyllä moni suhde jää alkumetreille ja on juuri sellainen haalea ilman kipinää.

Se on tietenkin pelottavaa ja voi johtaa myös pettymyksiin. Mutta kerran täällä vain eletään.

Vierailija
34/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kulttuuri? En ole koskaan tavannut miestä, joka olisi kiinnostunut kulttuurista. "

Mielenkiintoista. Minä taas tunnen monia, esim. oma mieheni. 

Se mikä minua kyllä sitten joissain miehissä ärsyttää on sellainen periaatteellinen kulttuurivastaisuus. Ei voi tykätä mistään kulttuurista sitten millään kun se ei ole muka miehekästä. Ihmettelen vain kun iso osa elokuvaohjaajista, kuvataiteilijoista ja kirjailijoista on kuitenkin miehiä. Että mikä siinä kulttuurissa on niin kamalaa osalle miehistä?

Eiköhän se enemmän liity siihen kulttuuriin mistä puhutaan, niitäkin kun on erilaisia.

Vierailija
35/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit vain ulkoisista asioista, uskontoa lukuunottamatta. Et puhunut ollenkaan siitä, millainen olet luonteeltasi. Ehkä siinä osaselitys sinkkuudelle.

Vierailija
36/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kertoa asuvansa maalla tai pikkupaikkakunnalla sanomatta sitä suoraan. Ja sitten ihmetellään kun naisia ei siellä enää juuri näy.

Miten kertoa että elämän ainoa saavutus on kaupungissa asuminen ja muiden ylenkatsominen.

Vierailija
37/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun omakotitalossa ja rahaa on 400 000. Olen silti sinkkuna ollut 15 vuotta.

Asumismuoto on toissijainen asia (siisteys ym on tärkeämpää), enkä ikinä kysy kenenkään saldoa. Se tieto riittää, että osaa hoitaa asiansa.

Vakavaraisuus plus pitkäaikainen sinkkuna olo herättää silti kysymyksiä. Onko mies saita? Introvertti? Ilkeä? Tylsä?

Vierailija
39/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit vain ulkoisista asioista, uskontoa lukuunottamatta. Et puhunut ollenkaan siitä, millainen olet luonteeltasi. Ehkä siinä osaselitys sinkkuudelle.

Tuossa ylempänä kerroin hieman. Vastaan kyllä mielelläni, jos haluat tietää yksityiskohtaisemmin. AP

Vierailija
40/80 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mukavalta, AP. Mitä itse toivoisit naiselta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan