Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi päättää milloin seksiä

Vierailija
23.01.2025 |

Onko OK että nainen päättää milloin seksiä? Eli vain hänen halujen mukaan mennään?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se harvemmin haluava päättää aina terveessä tilanteessa. Meillä se oli mies. Oli tosi vaikeaa päättää suhde jossa kaikki muu oli enemmän kuin hyvin. Luulen että olisin voinut ehkä tyytyä jotenkuten surkeaan seksitilanteeseen jos en olisi tiennyt paremmasta aiemman suhteeni perusteella. Eli siitä että yhdentoista vuodenkin suhteessa voi olla päivittäin seksiä ihan loppuun asti. Nyt lopettamassani suhteessa sitä oli enimmilläänkin kerran viikossa. Siis koskaan ihan alkupäiviä lukuunottamatta. :(

En meillä ainakaan kokenut että mies ilkeyttään pihtaa, ei meillä ollut muista aiheista riitoja. Hän ei vain yksinkertaisesti halunnut, estynyt ja kai vähän aseksuaali, parhaimmillaankin ainoa intohimo seksissä lähti minusta. Nyt n. Kk myöhemmin ihan yhtä ilman seksiä mutta se ei samalla tavalla sekoita päätä kun olen kuitenkin vapaa sitä etsimään ja harrastamaan. 

Se haluton osapuoli vain voi haluta pitää kumppaninsa ja lupailee tyhjiä, etenkin jos on yhteistä omaisuutta tai perhe tai tietää ettei sitä seksiä halua kenenkään kanssa mutta haluaisi kuitenkin kivan miehen tai naisen siihen. 

Vierailija
62/78 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vaimo oli se päivittäin haluava ja sillä mentiin. Sitten se tippui noin 2-3krt/viikossa ja sekin oli hyvä. Kolmisen vuotta sitten vaimolla halut loppui kokonaan ja taas mennään hänen halujen mukaan eli keskenään ei seksiä ole tuon jälkeen ollut. Minä haen seksin noin 1krt viikkoon muualta ja vaimo lihoo sohvalla. Ja kyllä, pidin huolen että vaimo sai orkkunsa myös silloin kun sitä vielä harrastettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteessa aina kun toinen haluaa tai sitten lupa vieraisiin,lahnat sitten txx kxxx

Vierailija
64/78 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se harvemmin haluava päättää aina terveessä tilanteessa. Meillä se oli mies. Oli tosi vaikeaa päättää suhde jossa kaikki muu oli enemmän kuin hyvin. Luulen että olisin voinut ehkä tyytyä jotenkuten surkeaan seksitilanteeseen jos en olisi tiennyt paremmasta aiemman suhteeni perusteella. Eli siitä että yhdentoista vuodenkin suhteessa voi olla päivittäin seksiä ihan loppuun asti. Nyt lopettamassani suhteessa sitä oli enimmilläänkin kerran viikossa. Siis koskaan ihan alkupäiviä lukuunottamatta. :(

En meillä ainakaan kokenut että mies ilkeyttään pihtaa, ei meillä ollut muista aiheista riitoja. Hän ei vain yksinkertaisesti halunnut, estynyt ja kai vähän aseksuaali, parhaimmillaankin ainoa intohimo seksissä lähti minusta. Nyt n. Kk myöhemmin ihan yhtä ilman seksiä mutta se ei samalla tavalla sekoita päätä kun olen kuitenkin vapaa sitä etsimään ja harrastamaan. 

Se haluton osapuoli vain voi haluta pitää kumppan

Meillä toisinpäin. Nainen ei halua. Teillä oli usein seksiä kun kerran viikossa. Meillä 1-2 kertaa kuukaudessa ja minun tahdosta ja aloitteesta. Suhdetta takana muutama vuosi. Vaikea on erota naisesta ketä rakastaa ja haluaa mutta päätös tehtävä oman mielenterveyden hyväksi. Eihän tällaista jaksa että miettii joka päivä mitä vikaa minussa ja runkkaako naiseni yksinään halut pois kun minua ei halua. Pieniä valheita ollut niin valehteleeko senkin ettei seksi tule edes mieleen eikä lelut

Vierailija
65/78 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Olemmilla on päivät milloin ei oikein jaksaisi tai huvittaisi, niin meillä on sovittu, että toinen antaa toiselle mahdollisuuden pikaisiin, ei muuta sillä hetkellä. Molemmat onneksi haluavat oikeastaan koko ajan. Meillä ei nainen yksin päätä mitään! 

Vierailija
66/78 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin aina yksissä tuumin,j oka päivä. Tai joskus huomaan,ettei mies niin välittäs/jaksais, mutta antaa mulle ihan aina silti. Silloin saattaa sanoa, että jättää omansa huomiseen.

Vierailija
67/78 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voisi sanoa että nainen päättää koska itse voin harrastaa seksiä milloin tahansa jos on vain tarpeeksi aikaa viime kerrasta että voi seistä. Mutta itse siihen voin kummiskin paljon vaikuttaa sillä jos en ehdottelisi tai tekisi aloitteita niin varmasti olisi paljon vähemmän. Harvoin hän kieltäytyy seksistä jos haluan ja silloinkin yleensä jos on todella väsynyt.

Vierailija
68/78 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nauttivat pihtaamisesta. Se on suhteessa voimakkainta vallakäyttöä.

Ettekö lainkaan ymmärrä, että jos nainen saa aina vaan sen pelkän jyystön, oppii kyllä olemaan haluamatta, aivan loogista.

Meillä mies antaa päivittäin mulle orgasmeja kuten minä ne tahdon, ja siksi meidän seksi on hyvää eikä meillä ole mitään pihtaamista.

Selitä sitten miksi naiset jotka saavat orgasmin joka kerta pihtaavat?

Eli juuri tämä!!miksi nainen joka saa orgasmin/orgasmeja joka kerta kun on seksiä niin pihtaa?? tää ei vaan mee mulla järkeen vieläkään..

miesten alistamistako ja vallankäyttöäkö se on vai mitä muuta?

Vierailija
69/78 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö lainkaan ymmärrä, että jos nainen saa aina vaan sen pelkän jyystön, oppii kyllä olemaan haluamatta, aivan loogista.

Meillä mies antaa päivittäin mulle orgasmeja kuten minä ne tahdon, ja siksi meidän seksi on hyvää eikä meillä ole mitään pihtaamista.

Eli juuri tämä!!miksi nainen joka saa orgasmin/orgasmeja joka kerta kun on seksiä niin pihtaa?? tää ei vaan mee mulla järkeen vieläkään..

Jos haluavat kovemman orgasmin, niin ei välttämättä voi saada niin usein. Tietty rajansa pihtaamisellakin, mut pari viikkoa voi olla ihan riittävä väli.

Vierailija
70/78 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä sanon vaimolle päivän kuluessa että panettaa ja illalla kun talo hiljenee niin sitten pannan. Päivittäin kyllä hyväilen ja suukottelen aina kun touhutaan päivän askareita ja ollaan lähekkäin. Täten pysyy "tuntuma" toisiimme ja on myöskin helppoa ja luonnollista sanoa suoraan että halukäyrä on sitten panettamisen tiimoilla...:).

M.53

Vierailija
71/78 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa naistasi halukkaaksi, jotta haluaisi useammin. Panosta siihen ja näytä että arvostat, haluat ja rakastat arjessakin, eikä vain kun haluat itse seksiä. Se ei riitä. Naisen tärkein halujen lähde on yläpää, keskity sinne.

Vierailija
72/78 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Molemmat päättävät. Jos toinen ei halua niin silloin seksiä ei käytännössä voi harrastaa. Seksiä harrastetaan kun molemmat sitä haluavat, eihän se muuten ole seksiä. On ok jos ei halua seksiä. Ketään ei voi siihen painostaa eikä pakottaa. Seksiin vaaditaan molempien/kaikkien osapuolten suostumus, muuten kyseessä on raiskaus eli vakava rikos.

Vierailija
73/78 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset päättävät. Oma pihtaa. 

Vierailija
74/78 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen nainen ja minä päätän. Minä olen kyllä se haluavampi osapuoli tässä suhteessa. 

Vierailija
75/78 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomampi osapuoli päättää useimmin.

Vierailija
76/78 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomampi osapuoli päättää useimmin.

Päättää, milloin kotona saa. Ei sitä, saako muualla.

Vierailija
77/78 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Eli ei seksiä kun oltu yhdessä jonkun aikaa. Miehen rahat kelpaa ja jännämiehet. Kotona pihdataan. Tuhansien eurojen tuhmavaatteet ja lelut katoavat. Naiset, onko teillä moraalia?

Vierailija
78/78 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset päättävät. Muuten se on raiskaus. Pihtaaminen on ovela konsti käyttää valtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän