Kumpi päättää milloin seksiä
Onko OK että nainen päättää milloin seksiä? Eli vain hänen halujen mukaan mennään?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nauttivat pihtaamisesta. Se on suhteessa voimakkainta vallakäyttöä.
Ettekö lainkaan ymmärrä, että jos nainen saa aina vaan sen pelkän jyystön, oppii kyllä olemaan haluamatta, aivan loogista.
Meillä mies antaa päivittäin mulle orgasmeja kuten minä ne tahdon, ja siksi meidän seksi on hyvää eikä meillä ole mitään pihtaamista.
Selitä sitten miksi naiset jotka saavat orgasmin joka kerta pihtaavat?
Oletkos varma ettei ole mieliksesi vain feikannut?
Kylläpä on mustavalkoiseksi tehty täällä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö lainkaan ymmärrä, että jos nainen saa aina vaan sen pelkän jyystön, oppii kyllä olemaan haluamatta, aivan loogista.
Meillä mies antaa päivittäin mulle orgasmeja kuten minä ne tahdon, ja siksi meidän seksi on hyvää eikä meillä ole mitään pihtaamista.
Kyllä, 100% varma kun kehonkieli, supistukset ja muut sellaiset paljastavat.
Exän halujen mukaan mentiin,reilu kaksi vuotta ilman seksiä, ei tarvitse miettiä että miksi on exä.
N64
Vierailija kirjoitti:
Nykynaiset ovat rinnattomia emansipoituneita miesten vihaajia. Raha (miesten) kyllä kelpaa. Seksi ei kuulu parisuhteeseen. Nainen voi käydä vieraissa, mutta mies ei saa käydä missään.
Missä ajassa elät? Nykynaiset on lukeneempia ja saavat parempaa palkkaa kuin nykymiehet. Naisilla on varaa valita. Siksi sinäkin täällä itket ja haukut naisia.
Ei ole Ok , että vain naisen halujen mukaan . Ainakin avioliitossa nainen on miehen vallassa ja mies naisen vallassa. Tosin harvoin kai tämä toteutuu. Olen kuullut myös naisen kertovan,että tätä olen miehelleni joutunut saarnaamaan monet kerrat . No itse olen joskus vaimoa tuosta muistutellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynaiset ovat rinnattomia emansipoituneita miesten vihaajia. Raha (miesten) kyllä kelpaa. Seksi ei kuulu parisuhteeseen. Nainen voi käydä vieraissa, mutta mies ei saa käydä missään.
Missä ajassa elät? Nykynaiset on lukeneempia ja saavat parempaa palkkaa kuin nykymiehet. Naisilla on varaa valita. Siksi sinäkin täällä itket ja haukut naisia.
Itse asiassa et kommentoinut mitään mitä kirjoitin. Ja tulot itsellä ovat varsin loistavat. Lienen koulutetumpi kuin itse olet, mutta pakkohan sinun on rähistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa et kommentoinut mitään mitä kirjoitin. Ja tulot itsellä ovat varsin loistavat. Lienen koulutetumpi kuin itse olet, mutta pakkohan sinun on rähistä.
Sitä saa mitä tilaa. Ilmeisesti olet tilannut paljonkin naisilta. Olin 40 vuotta asiakasrajapinnassa tavaten tuhansia naisia, mutten koskaan yhtään miesten vihaajaa. Mutta sinulla lienee heistä paljonkin kokemusta. Lienee parisuhteetkin menneet persiilleen. Itselläni pitkä parisuhde, enkä ole koskaan kärsinyt puutteesta. Joka viikko saanut naida halukasta naista.Muita naisia saanut hätistellä kauemmas. Ihan olen tavallinen mies joten ei ole liikaa rahaa, eikä ulkonäköä, vakanssia tai mitään, mutta naisille olisin kelvannut monelle.
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok. Vaimo päättänyt aina. Minä olen vain ehdottanut ja herätellyt hänen halujaan, jotta on halunnut useasti. Minulle miehenä käy aina, mutta tiedän, ettei naisille käy kun on erinäisiä fyysisiäkin esteitä, kierrot yms.. Ja tiedän senkin, että naisille tunne-elämän jutut vaikuttavat enemmän haluihin ja siihen mikä päivä sopisi seksille. Joten tällä varmistanut sen,että seksiä ollut vain halukkaan vaimon kanssa.
Ja kaikesta tästä huolimatta vaimosi pillu on rutikuiva. On kyllä tosi halukasta.
Minä kyllästyin siihen, että olin aina se, joka pyysi seksiä. No lopetin pyytämisen ja sanoin, että seuraavan kerran on seksiä, kun sinä sitä pyydät. Rupesin runkkailemaan ja käymään paljon treeneissä. Sillä pysyi halut hanskassa.
En myöskään silitellyt enkä pussaillut. Nainen kysyi miksi en. Sanoin, että se alkaa vaan panettamaan enkä enää seksiä pyytele. Aikansa otti ennen kuin sanoma tavoitti vastaanottajansa. Kannattaa siis käyttäytyä täysin välipitämättömällä tavalla naista kohtaan, jos seksiä ei vaan ole. Kehua sen kavereita kuumiksi ja runkkailla milloin itse haluaa.
Kolmen kuukauden päästä meillä asiat tasottui ja nyt nainen tekee aikalailla puolet aloitteista. Tajusi kai, että häivyn pian, jos asiat ei ala muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
42 % naisista feikkaa itselleen runkatessaan. Oletko yksi heistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päättää ajan, paikan ja tyylin, se joka ensin ehtii pyytää. Sovimme ennen seurustelun alkua että seksistä ei kieltäydytä. Melko tasan menee nuo pyynnöt. Ihanaa kun voi vaikka aamulla "tilata" suihinoton illaksi. Vaimo tietty pyytää heti tuon perään palveluksen itselleen joten välillä menee jopa vähän överiksi, kun tuon jälkeen saattaa itsellä olla taas seisokki päällä ja tekee mieli naida.
Päällekkäisiä pyyntojä ei voi olla eli uuden pyynnön voi tehdä, kun edellinen on ohi ja pyyntö pitää olla samana päivänä tapahtuvaa.
Tälläinen sääntö pitäisi Papin viimeistään lukea kirkossa. Tuo voisi korvata vaikka sen "tukea myötä- ja vastamäissä" kohdan. Enempi hyötyä on aina saatavilla olevasta seksistä, kuin jostain tukemisesta ongelmatilanteessa. Ja vähemmän tulisi niitä ongelmatilanteita, jos ei tarvitsisi kinuta seksiä päivittäin ja tois
Miten yhdyntä onnistuu, jos ei nainen ei ole kostunut eikä klitoris erektoitunut?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Ok , että vain naisen halujen mukaan . Ainakin avioliitossa nainen on miehen vallassa ja mies naisen vallassa. Tosin harvoin kai tämä toteutuu. Olen kuullut myös naisen kertovan,että tätä olen miehelleni joutunut saarnaamaan monet kerrat . No itse olen joskus vaimoa tuosta muistutellut
Miten mies voi saada erektion ilman omaa halua?
Ideaalitilanteessa kai kumpikin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En naisena voi käsittää näitä feikkaajia. Tekevät karhunpalveluksen itselleen ja muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok. Vaimo päättänyt aina. Minä olen vain ehdottanut ja herätellyt hänen halujaan, jotta on halunnut useasti. Minulle miehenä käy aina, mutta tiedän, ettei naisille käy kun on erinäisiä fyysisiäkin esteitä, kierrot yms.. Ja tiedän senkin, että naisille tunne-elämän jutut vaikuttavat enemmän haluihin ja siihen mikä päivä sopisi seksille. Joten tällä varmistanut sen,että seksiä ollut vain halukkaan vaimon kanssa.
Ja kaikesta tästä huolimatta vaimosi pillu on rutikuiva. On kyllä tosi halukasta.
Sinä kateelllnen ole pillua saanutkaan kun et kerran ymmärrä mitä perusvaatimuksia on yhdynnöille. Siksi pitää haukkua toisia ja varsinkin naisia. Taidat olla niitä miehiä, jotka pelkää naisia, ei ego riitä. Varsinkin vahvat naiset on sulle myrkkyä ja pelkäät, että ne kävelee sun yli, kuten tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kateelllnen ole pillua saanutkaan kun et kerran ymmärrä mitä perusvaatimuksia on yhdynnöille. Siksi pitää haukkua toisia ja varsinkin naisia. Taidat olla niitä miehiä, jotka pelkää naisia, ei ego riitä. Varsinkin vahvat naiset on sulle myrkkyä ja pelkäät, että ne kävelee sun yli, k
No mutta sen kyllä tiedän, että halukas nainen on märkä. Se on toinen niistä perusvaatimuksista.
Toinen on seisova kalu. Teiltä puuttuu ne molemmat.
Lopettakaa nyt hyvät miehet tuo nöyristely. Toteatte vaan, että tällä viikolla sulla on seksiä. Joko kotona tai sitten muualla. Jos ei kotoa irtoa, on parempi vaihtaa maisemaa. Tyhjän saa pyytämättäkin.