Kumpi päättää milloin seksiä
Onko OK että nainen päättää milloin seksiä? Eli vain hänen halujen mukaan mennään?
Kommentit (78)
Kyllä ilmeisesti. Ex-vaimo päätti, että kerran kuussa on ok.
No nyt om naisystävä joka haluaa niin paljon, että pitää otta kädet ja kieli avuksi, kun tässä iässä ei pysty tuleen kolmea kertaa enempää päivässä.
Vaimo on kerran sanonut, että pane mua. Kymmenen vuoden aikana. Muutoin rakastellaan pari kertaa viikossa. +60 pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nauttivat pihtaamisesta. Se on suhteessa voimakkainta vallakäyttöä.
Ettekö lainkaan ymmärrä, että jos nainen saa aina vaan sen pelkän jyystön, oppii kyllä olemaan haluamatta, aivan loogista.
Meillä mies antaa päivittäin mulle orgasmeja kuten minä ne tahdon, ja siksi meidän seksi on hyvää eikä meillä ole mitään pihtaamista.
Eikö naiset ymmärrä, että toisilla on erittäin vähäiset halut. Ostin leluja ja joka kerta ex-vaimokin sai. Silti oli sen kerran kuussa seksiä, jos hyvin kävi.
Nykyisen naisen kanssa on päivittäin. Ja en usko taitoje kehittyneen eron jälkeen niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt om naisystävä joka haluaa niin paljon, että pitää otta kädet ja kieli avuksi, kun tässä iässä ei pysty tuleen kolmea kertaa enempää päivässä.
Miksi sun pitäskään tulla 3 kertaa päivässä? Anna sen naisesi tulla! Ei siihen sun seisokkias tarvita. Herää jo.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että käytännössä mennään naisen halujen mukaan kuten edellinen kommentoija totesi. Kääntäen voisi siis sanoa, että näin miehenä on syytä sitten haluta kun nainen osoittaa aktiivisuutta.
Täs muuten on se juurisyy sille "miehet haluaa aina" no totta munassa sitä on oltava aina valmiina, kun ikinä, koskaan, mistään ei voi lopulta tietää! Ja tosiaan itse olen ratkaissut probleeman sillai, et harrastan seksiä myös muiden ihmisten kanssa, silloin kun itseäni sattuu huvittamaan. <3
Itse olisin aina valmis hoitamaan rakastamani kumppanin vaikka suuseksillä, vaikka itseä ei sattuisi huvittamaan, tosin eipä tässäkään liitossa toteudu toisinpäin, joten olen ulkoistanut osan hommista. ;)
Miehen mukaan mennään. Oma toive ois useemminkin, mutta pakko tyytyä siihen mitä saa. Olisikin mies joka haluaisi joka päivä!
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok. Vaimo päättänyt aina. Minä olen vain ehdottanut ja herätellyt hänen halujaan, jotta on halunnut useasti. Minulle miehenä käy aina, mutta tiedän, ettei naisille käy kun on erinäisiä fyysisiäkin esteitä, kierrot yms.. Ja tiedän senkin, että naisille tunne-elämän jutut vaikuttavat enemmän haluihin ja siihen mikä päivä sopisi seksille. Joten tällä varmistanut sen,että seksiä ollut vain halukkaan vaimon kanssa.
Ja kaikesta tästä huolimatta vaimosi pillu on rutikuiva. On kyllä tosi halukasta.
Sinä kateelllnen ole pillua saanutkaan kun et kerran ymmärrä mitä perusvaatimuksia on yhdynnöille. Siksi pitää haukkua toisia ja varsinkin naisia. Taidat olla niitä miehiä, jotka pelkää naisia, ei ego riitä. Varsinkin vahvat naiset on sulle
Sun perustelut nyt hiukka haiskahtaa siltä itteltään. Ainakin minä ennen ekaa panoani tiesin ne perusvaatimukset yhdynnälle. Kateellinen en kyllä ollut. Kiimainen senkin edestä.
Ei haiskahda. Tuo suunsoittaja tietää että mulla on iso paksu kulli. Seikka on ihan saletti, ettei sillä naida kuivaan pilluun,eikä edes kannata yrittää. Ei edes liukkarilla kostutettuun, jos naisen omat limakalvot ja kosteus ei ole kunnossa. Jos ja kun tuota ei ymmärrä ei ole naisista kokemusta tai perustiedot hukassa. Meillä on naitu joka viikko kohta 50 vuotta ja naidaan jatkossakin niin kauan kuin kullini vain seisoo ja terveyttä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäskään tulla 3 kertaa päivässä? Anna sen naisesi tulla! Ei siihen sun seisokkias tarvita. Herää jo.
Osaatko sinä lukea? Tuossahan sanottiin juuri noin. Herää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok. Vaimo päättänyt aina. Minä olen vain ehdottanut ja herätellyt hänen halujaan, jotta on halunnut useasti. Minulle miehenä käy aina, mutta tiedän, ettei naisille käy kun on erinäisiä fyysisiäkin esteitä, kierrot yms.. Ja tiedän senkin, että naisille tunne-elämän jutut vaikuttavat enemmän haluihin ja siihen mikä päivä sopisi seksille. Joten tällä varmistanut sen,että seksiä ollut vain halukkaan vaimon kanssa.
Ja kaikesta tästä huolimatta vaimosi pillu on rutikuiva. On kyllä tosi halukasta.
Sinä kateelllnen ole pillua saanutkaan kun et kerran ymmärrä mitä perusvaatimuksia on yhdynnöille. Siksi pitää haukkua toisia ja varsinkin naisia. Taidat olla niitä miehiä, jotka pelkää nai
Islannissa asti ihmetellään, kun Suomessa on yksi iso mulkku. Kävelevä.
Nainen ei voi päättää sitä milloin miehellä on (pitäisi olla) erektio.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei voi päättää sitä milloin miehellä on (pitäisi olla) erektio.
Toisille miehille voi. Ovat heti valmiita kun on pillua saatavissa. Joten puhu vain omasta puolestasi. Toiset miehet eivät ota paineita siitä, että nainen haluaa yllättäen seksiä ja kovaa kullia. Eivätkä ota paineita kumienkäytöstäkään, saati naisen tyydyttämisestä. Miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä ja sitä paitsi miksi jättäisi saamatta pillua kun se kerran on mahdollista. Jokainen pillunsaantimahdollisuus on hukattu iäksi, jos sitä ei käytä. Muttta toki jos pillu ei kiinnosta niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kateelllnen ole pillua saanutkaan kun et kerran ymmärrä mitä perusvaatimuksia on yhdynnöille. Siksi pitää haukkua toisia ja varsinkin na
Islannissa asti ihmetellään, kun Suomessa on yksi iso mulkku. Kävelevä.
Hyvä kun ilmoittauduit, sitä mieltä minäkin olen toisia haukkuvista trolleista.
Vierailija kirjoitti:
Miehen mukaan mennään. Oma toive ois useemminkin, mutta pakko tyytyä siihen mitä saa. Olisikin mies joka haluaisi joka päivä!
N46
Se kuinka kuumasti peuhaamista parisuhteessa halutaan, riippuu suuresti kumppanista. Siis riippuu miehen naisesta, ja riippuu naisen miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Se kuinka kuumasti peuhaamista parisuhteessa halutaan, riippuu suuresti kumppanista. Siis riippuu miehen naisesta, ja riippuu naisen miehestä.
Ei tasan riipu. Onneksi vientiä on parisuhteen ulkopuolella.
Vaimo päättää! Minä haluaisin useammin ja aina välillä sorrun kertomaan/näyttämäänkin sen. Pääosin tulee pakkeja joten parempi olla aina valmiina kun tilaisuus tulee. Tämä on sitä ns tasa-arvoa. Välillä harmittaa mutta oma käsi auttaa.
Pari 60+
Naisella on valta ja nainen pihtaa.
Jos kotona ei saa, haen muualta. Turhaa tehdä asiasta mitään ongelmaa.
Ei ole! miehet saa olla tuskissaan kun nainen pihtaa ja kiristää seksillä.
vaikka kuinka tekis kaikkee ja yrittäs olla mukana + antaa läheisyyttä,halauksia,sanoo et rakastaa ja ihan spontaanisti eikä edes seksiin johtavana asioina..ihan muutenkin vain.
niin alkaahan tuo jo vituttaan kun ei saa mitään takaisin
M47
Sun perustelut nyt hiukka haiskahtaa siltä itteltään. Ainakin minä ennen ekaa panoani tiesin ne perusvaatimukset yhdynnälle. Kateellinen en kyllä ollut. Kiimainen senkin edestä.