Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haittaisiko sinua pienituloinen puoliso?

Vierailija
23.01.2025 |

Edellinen poistettiin. Olisitko valmis elättämään työtöntä, tai pienituloista naista, jos tämä on vaikkapa lastenne kanssa kotona? Haittaako sinua, jos joudut maksamaan enemmän yhteisiä kuluja?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan kuinka paljon joutuu elättämään sitä toista? Myös tietenkin siitä mikä on elättäjän maksukyky. Jos varaa on  niin tuskin periaatteellisista syistä kukaan kieltäytyisi elättämistä. Tuollaisessa tilanteessa ehkä kärsisi eniten se elätettävä, jos ei siis ole ollenkaan omaa rahaa. Ei monikaan halua olla tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
82/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan kuinka paljon joutuu elättämään sitä toista? Myös tietenkin siitä mikä on elättäjän maksukyky. Jos varaa on  niin tuskin periaatteellisista syistä kukaan kieltäytyisi elättämistä. Tuollaisessa tilanteessa ehkä kärsisi eniten se elätettävä, jos ei siis ole ollenkaan omaa rahaa. Ei monikaan halua olla tuollaisessa tilanteessa.

Kärsisi verrattuna mihin?

Jos se nainen olisi ilman miestä, niin eikö se nainen olisi rahaton joka tapauksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. 

t: matalapalkkatyöläinen 

Vierailija
84/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan entisen heilani ja nykyisen avokin puolesta: EN OLE.

Entisen heilan kanssa ollessa olin opiskelija, kuukausitulot n. 500e ja kesäisin 0-1200e välillä, poikaystävä nettosi tasaisesti 3000 joka kuukausi. Silti maksettiin kaikki puoliksi.

Nykyisellä miehellä nettotulot n.2600/kk+ jotain satunnaisia bonuksia. Minulla loppui työt syksyllä ja olen heittänyt alallani sijaisena keikkaa niin paljon kuin voin, nettotulot 600-1500 välillä, pääosin 900e kuukaudessa. Maksamme kaiken puoliksi. Talolaina on miehen nimissä, itse en kartuta omaisuutta. Tällä hetkellä minulla on jonossa laskuja 405 euron edestä, tilillä 11e ja palkka (900) tulee kuun viimeinen päivä.

Miehellä rahaa säästötilillä, rahastoissa ja käyttötilillä, minulle tulee 10. pv S-tilille pari kymppiä :D

Lapsia ei tehdä, koska mies ei halua, että menetän vähäisetkin tuloni. 

N32

Kaikkeen sinäkin suostut.

Vierailija
85/85 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ulkonäöstä, kodinhoitotaidoista sekä onko kiinnostunut tekemään statuslapsia sopivan hetken tullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä