Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haittaisiko sinua pienituloinen puoliso?

Vierailija
23.01.2025 |

Edellinen poistettiin. Olisitko valmis elättämään työtöntä, tai pienituloista naista, jos tämä on vaikkapa lastenne kanssa kotona? Haittaako sinua, jos joudut maksamaan enemmän yhteisiä kuluja?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset väittävät, että miehet yrittävät vain hyötyä naisesta taloudellisesti, ja siksi eivät mene naimisiin pienituloisen kanssa, mitä kommentoitte tähän? Ap

Vierailija
2/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos saa vaikkapa kunnon perinnön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa tukia sen verran että olen ihan kateellinen hänelle. En joudu elättämään.

Vierailija
4/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Enemmän vaakakupissa painaa luonne, käytöstavat ja arvot. 

Monta kertaa on normaalit ja normaalipainoiset naiset jääneet pois kyydistä kun eivät osaa käyttäytyä. Luulevat sukupuolen olevan lupa käyttäytyä kuin lehmät.

Vierailija
5/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut naimisissa pieni tuloisen naisen kanssa koko työikäni. Joskus se on harmittanut.

Vierailija
6/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Mielelläni pitäisin huolta rakkaastani.

Vierailija
7/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pienitissinen haittaisi.

Vierailija
8/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko tilanne tullut akuutiksi pitkän suhteen aikana vai onko kyseessä vasta alussa oleva suhde. 

Jos pitkäaikainen kumppanini tulisi ilman omaa syytään pienituloiseksi tai työttömäksi niin luonnollisestikin tukisin häntä ja rakastaisin kuten ennenkin. 

Mutta jos olisin sinkku niin kyllä miettisin muutamaan kertaan että haluanko ihan uutta suhdetta nimenomaan sellaisen naisen kanssa vai mielummin sellaisen joka on taloudellisesti tasa-arvoinen kanssani.

Vierailija
9/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan entisen heilani ja nykyisen avokin puolesta: EN OLE.

Entisen heilan kanssa ollessa olin opiskelija, kuukausitulot n. 500e ja kesäisin 0-1200e välillä, poikaystävä nettosi tasaisesti 3000 joka kuukausi. Silti maksettiin kaikki puoliksi.

Nykyisellä miehellä nettotulot n.2600/kk+ jotain satunnaisia bonuksia. Minulla loppui työt syksyllä ja olen heittänyt alallani sijaisena keikkaa niin paljon kuin voin, nettotulot 600-1500 välillä, pääosin 900e kuukaudessa. Maksamme kaiken puoliksi. Talolaina on miehen nimissä, itse en kartuta omaisuutta. Tällä hetkellä minulla on jonossa laskuja 405 euron edestä, tilillä 11e ja palkka (900) tulee kuun viimeinen päivä.

Miehellä rahaa säästötilillä, rahastoissa ja käyttötilillä, minulle tulee 10. pv S-tilille pari kymppiä :D

Lapsia ei tehdä, koska mies ei halua, että menetän vähäisetkin tuloni. 

N32

Vierailija
10/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vain usein ovat pienituloisia, vaikka kuinka ahkeroisivat töissä. Miehet ovat päälliköitä, jotka istuvat palavereissa.

Jos naisen pieni palkka olisi parisuhteessa merkittävä tekijä, niin aika paljon jäisi naisia sinkuiksi.

Monet pienituloiset naiset silti elättävät miestänsä, jolle mikään työ ei ole tekemisen arvoista. Kumma juttu.

Vierailija
11/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset väittävät, että miehet yrittävät vain hyötyä naisesta taloudellisesti, ja siksi eivät mene naimisiin pienituloisen kanssa, mitä kommentoitte tähän? Ap

Paskapuhetta, mutta paskapuhetta.

Vierailija
12/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi M38v

Vierailija
13/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt vain usein ovat pienituloisia, vaikka kuinka ahkeroisivat töissä. Miehet ovat päälliköitä, jotka istuvat palavereissa.

Jos naisen pieni palkka olisi parisuhteessa merkittävä tekijä, niin aika paljon jäisi naisia sinkuiksi.

Monet pienituloiset naiset silti elättävät miestänsä, jolle mikään työ ei ole tekemisen arvoista. Kumma juttu.

Alanvalintakysymys, mutta voihan sitäkin väittää naisvihaksi jos harrastaa miesvihaa.

Vierailija
14/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan entisen heilani ja nykyisen avokin puolesta: EN OLE.

Entisen heilan kanssa ollessa olin opiskelija, kuukausitulot n. 500e ja kesäisin 0-1200e välillä, poikaystävä nettosi tasaisesti 3000 joka kuukausi. Silti maksettiin kaikki puoliksi.

Nykyisellä miehellä nettotulot n.2600/kk+ jotain satunnaisia bonuksia. Minulla loppui työt syksyllä ja olen heittänyt alallani sijaisena keikkaa niin paljon kuin voin, nettotulot 600-1500 välillä, pääosin 900e kuukaudessa. Maksamme kaiken puoliksi. Talolaina on miehen nimissä, itse en kartuta omaisuutta. Tällä hetkellä minulla on jonossa laskuja 405 euron edestä, tilillä 11e ja palkka (900) tulee kuun viimeinen päivä.

Miehellä rahaa säästötilillä, rahastoissa ja käyttötilillä, minulle tulee 10. pv S-tilille pari kymppiä :D

Lapsia ei tehdä, koska mies ei halua, että menetän vähäisetkin tuloni. 

N32

Miksi suostut tuollaiseen? 😵💫

Vierailija
15/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni tämä tilanne harmittaa. aika usein tulee tilanteita eteen joissa toisen vähävaraisuus tuleen eteen rajoittavana tekijänä.

Vierailija
16/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi, kuppikoko, kasvaako lihassa karvoja ja onko #2 exit only?

Vierailija
17/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään. Miehenä ottaisin mielelläni taloudellisen vastuun perheestäni.

Vierailija
18/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais. Mulla alkaa olla jo talo maksettu ja suht samat kulut mulla tässä muutenkin olis yksinää. Saishan se jotain tukea ja mulla on ihan hyväpalkkainen vuorotyö. Mun lapsi nuoruuden liitosta on jo aikuinen ja työelämässä. Pärjättäis kyllä.

M42

Vierailija
19/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan haitannut,tyytyväisiä olemme.

Vierailija
20/85 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miestä tunnu haittaavan. 

Minulla 0 tulot ollut vuosia.

Tuet kun tavattiin.

Halusi välttämättä naimisiin kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän