Mies, haittaisiko sinua pienituloinen puoliso?
Edellinen poistettiin. Olisitko valmis elättämään työtöntä, tai pienituloista naista, jos tämä on vaikkapa lastenne kanssa kotona? Haittaako sinua, jos joudut maksamaan enemmän yhteisiä kuluja?
Kommentit (85)
Tunnen tatuoidun,nollatuloisen naisen jonka mies tienaa yli 200 000€ vuodessa. Homma ok. Itse työttömänä köyhänä jaksan vielä uskoa rakkauteen ja ettei minua tuomita työttömyyden takia. Ei sitä tiedä mikä onni tässä vielä potkii. Oliskin rikas mies ja haluaisi tukea taloudellisesti, että voisin kouluttautua. Oi, että.
En elättäisi työtöntä tai muuten laiskaa. Vaimo on julkisella lääkärinä ja hankkii 80 k€/v. Omat tulot 200 k€/v, joten elättämään häntä kyllä joudun.
Vierailija kirjoitti:
En elättäisi työtöntä tai muuten laiskaa. Vaimo on julkisella lääkärinä ja hankkii 80 k€/v. Omat tulot 200 k€/v, joten elättämään häntä kyllä joudun.
No siinä on mennyt koulut hukkaan jos noilla tuloilla joudut elättämään. Talousosaaminen pakolliseksi kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Niin että miesten pitäisi ottaa jokin lokki mitä pitää ruokkii ja elättää? En korkeakoulutettuna insinöörimiehenä suostuisi siihen. Jollekin AMK tai duunarille se voisi olla vielä ihan ok, jos ja kun ei parempaakaan saa.
Ottaisin koulutettuna naisena mieluummin AMK:n tai YAMK:n käynneen kuin insinöörin. Duunarikin kelpaisi, mut insinööri on ehdoton no-no ja turn off.
Sen olen huomannut, että mitä tyytyväisempi nainen on sosioekonomiseen tilanteeseensa (raha, asunto, työpaikka) - sitä vähäisemmät ovat pariutumishalut.
Tilastokeskus vahvistaa tämän todeksi. Kun verrataan lapsettomia pariskuntia:
- sinkkunaiset tienaavat keskimäärin enemmän kuin parisuhteessa olevat naiset
- parisuhteessa olevat miehet tienaavat huomattavasti enemmän kuin sinkkumiehet
Näkyy kaveripiirissäkin. Alle keskituloiset naiset ovat aloitteellisimpia pariutumisessa, etenkin jos on rahasta tiukkaa. Vaikkei oltaisi taskulaskin kädessä etsimässä rahoittajaa, niin jokin vaisto sen sitten aiheuttaa.
Ei niin paljoa kuin pienimunainen
Ei haittaisi. Mutta en ala elättämäänkään, koska olen työtön. Haluaisinkin juuri työttömän naisen. Olisi enemmän aikaa tehdä kaikkea kivaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että miesten pitäisi ottaa jokin lokki mitä pitää ruokkii ja elättää? En korkeakoulutettuna insinöörimiehenä suostuisi siihen. Jollekin AMK tai duunarille se voisi olla vielä ihan ok, jos ja kun ei parempaakaan saa.
Ottaisin koulutettuna naisena mieluummin AMK:n tai YAMK:n käynneen kuin insinöörin. Duunarikin kelpaisi, mut insinööri on ehdoton no-no ja turn off.
Insinööriä ei missään muodossa, mutta muutoin akateeminen käy kyllä. Itse olen tullut/tulen parhaiten juttuun ns todella kovia tieteitä lukeneiden kanssa. Heillä ei ole mitään intoa päteä enää vapaalla työroolissaan tai niiden aiheissa, koska kukaan ei kuitenkaan tajua niistä. Tykkäävät sen sijaan soittaa eri instrumentteja, musiikista, taiteesta, historiasta ja kirjallisuudesta ihan vain nautinnon vuoksi.
Ei haittaa. Vaimollani ei ole tuloja lainkaan ja itse tienaan kahden edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se incelnöörikin ihan tavan duunari
Olen joutunut eikä se ollut kivaa. Aloin patistaa vaimoa töihin kun poikamme lähestyi kouluikää mutta hommasta ei tullut mitään. Tosin vaimo alkoi myöhemmin sairastella ja lopulta hän pääsi sairaseläkkeelle. Nyt olemme kuuskymppisiä, minä joudun huolehtimaan sairaasta vaimosta eli kotona istutaan, eletään vähillä tuloillamme mutta onneksi asuntolaina on maksettu
Vierailija kirjoitti:
Joo jos saa vaikkapa kunnon perinnön.
Jos hänen vanhempansa ovat testamentissa kirjanneet että tyttären puolisolla ei ole avio-oikeutta tyttären perintöön, niin mitäs sitten teet? Mulle kävi niin.
Naisia haittaa pienituloinen mies. Alle 300 netto on pienituloinen ja minä olen saanut aina pakit koska minun netto tulot on vain 2300 euroa kk. Ei minun tuloilla omakoitaloa osteta eikä lainaa saa pankista. Olenkin asunut vuokralla pitkään ja säästänyt rahaa. Eipä ole lainaa eikä velkoja ja elän ihan mukavaa elämää ilman stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jos saa vaikkapa kunnon perinnön.
Jos hänen vanhempansa ovat testamentissa kirjanneet että tyttären puolisolla ei ole avio-oikeutta tyttären perintöön, niin mitäs sitten teet? Mulle kävi niin.
Eihän se estä vaimoa käyttämästä rahoja yhteiseen elämään. Erossa et saa rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä on mennyt koulut hukkaan jos noilla tuloilla joudut elättämään. Talousosaaminen pakolliseksi kaikille!
No on todella mennyt hukkaan. Meillä samanlaiset tulot ja aika kivasti sillä neljällä tonnilla nettoa pärjää kuussa, varsinkin kun tietenkin olen ikäni ollut töissä ja kerryttänyt omaisuutta. Emme laske pennosia mikä on kenenkin, mutta taatusti emme tuhlaa yli kahdeksaa tonnia kuussa mitä pitäisi mennä että oikeasti joutuisit elättämään vaimoasi. Kunhan tulit vain esittämään kroisosta tänne mutta nolasit itsesi.
Ei haitannut mutta naista haittasi, kun sovitin elintasoni hänen elintasoonsa.
Tuloilla ei ole merkitystä, kunhan hänellä ei ole koiraa, eikä tupakoi. Juoppokaan ei saa olla. Luonne ratkaisee.
Miten käyttäydytään kun lehmä? Kuvaile?
Ihan sama kunhan ei ole tatuointeja.