Jos et heti ensitreffeillä tunne "kemiaa" treffikumppania kohtaan, haluatko silti tavata uudelleen?
Jos olet ensitreffeillä uuden tyypin kanssa ja hän on ihan kiva ja viihdyt hänen seurassaan, mutta et varsinaisesti tunne "kemiaa" häntä kohtaan tai ei kolahda kunnolla, niin annatko silti uuden mahdollisuuden ja haluat tavata toisenkin kerran? Kuinka monta kertaa suostut tapaamaan uudelleen, kunnes lopetat tapailun, jos ei ole ihastumisen tunteita muodostunut?
Itse ainakin ajattelen, että jos on ollut kivaa, niin voin mä vielä 1-2 kertaa uudelleen tava, mutta jos olen jo vaikka kolme kertaa tavannut jonkun eikä vieläkään ole tullut kiinnostusta, niin sitten lopetan tapaamiset.
Kommentit (40)
Mutulla mennään, jos tyyppi on ääliö niin se selvinnee muutamassa viikossa.
Kyllä sen näkee heti ekan 5 minuutin aikana. Yleensä jo ekat treffit päätyy sänkyyn. Osasta tulee pidempiä juttuja ja osa jää siihen yhteen kertaan. Miksi tyytyisin vähempiin kemioihin, kun tiedän millaista voisi olla. M40
Vierailija kirjoitti:
Kipinät testataan sängyssä.
No ei kyllä minun sänkyyni pääse, jos ei ole mitään kipinää.
kerran jatkoin tapailia ihan kivan miehen kanssa yht. reilu 2kk ja tavattiin yht. 8 kertaa, mutta minulle ei missään vaiheessa tullut ihastumisen tunteita eikä oikeastaan sille miehellekään, vaikka hän olisi vielä halunnut jatkaa tutustumista.
ap
Koska olen syntynyt tavismiehenä niin menisin hautaan asti poikuus tallella jos miettisin jotain kemioita ja kipinöitä.
Kunhan toinen on hoikka, lapseton ja riittää puhuttavaa niin jatkoon menee.
No kyllä sen mukavuuden huomaa jo ekoilla treffeillä. Rikkaille ja muuta kompetenssia omaaville annan useamman mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Baarin kautta sänkyyn on ihan hyvä tapa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
kerran jatkoin tapailia ihan kivan miehen kanssa yht. reilu 2kk ja tavattiin yht. 8 kertaa, mutta minulle ei missään vaiheessa tullut ihastumisen tunteita eikä oikeastaan sille miehellekään, vaikka hän olisi vielä halunnut jatkaa tutustumista.
ap
MIes on realisti. Hän tietää, että hänellä ei ole varaa edellyttää mitään galaksien räjähtelyä ja sukkien pyörimistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen näkee heti ekan 5 minuutin aikana. Yleensä jo ekat treffit päätyy sänkyyn. Osasta tulee pidempiä juttuja ja osa jää siihen yhteen kertaan. Miksi tyytyisin vähempiin kemioihin, kun tiedän millaista voisi olla. M40
Miksi tästäkin femcelit närkästyy, jos vastaan aloituksen kysymykseen? :D
Ei ihme, että olette monityytymättömiä naisia, kun katsotte ennemmin miehen tilin saldoa, kuin omaa fiilistä.
Mä tapailin miestä 8 kk. Se oli oikea kunnon takiainen. En koskaan ollut edes kiinnostunut. Sitten sanoin että juu ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailin miestä 8 kk. Se oli oikea kunnon takiainen. En koskaan ollut edes kiinnostunut. Sitten sanoin että juu ei jatkoon.
Taidat käydä hieman hitailla.
Harrastin joskus nuorena nettideittailua. Aluksi tapasin toiveekkaana pari kolme kertaa ajatuksella, että josko kipinä roihahtaisi myöhemmin. Huomasin pian, että jos se ei roihahda ensi tapaamisella, ei se roihahda myöhemminkään.
Nykyisen vaimonkin kanssa homma oli selvä jo ensitreffeillä. Otin sitä kädestä kiinni ja vaimo puristi määrätietoisesti takaisin ja homma oli sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Mutulla mennään, jos tyyppi on ääliö niin se selvinnee muutamassa viikossa.
Kyllä kaikkein ääliöimmät selvinnee jo ennen kuin 1. treffit on puolessa välissä. Onneksi näin "ääliöiltä" naisilta olen lähes täysin välttynyt. (Myöhemmin kyllä sitten saattanut kyllä ilmetä, hyvinkin raskas asia, jonka kuullessa on ollut varma, ettei meitä ole ainakaan parisuhteeseen tarkoitettu etenemään yhdessä).
Ja kyllä minä minesti mieluusti tapaan, ainakin toistamiseen kuin vaatison/ odottaisin, että toisesta tulisi heti tulla tunne, että hänet haluan elämääni tavalla tai toisella.
Sinkkumies
Riippunut pitkälti siitä millä fiiliksellä toinen on ollut liikkeellä. Jos toinen ei ole itsekään ollut syvällisemmin kiinnostunut, on voitukin jatkaa sellaista kasuaalimpaa tapailua, mutta jos toinen taas on vaikuttanut oikeasti kiinnostuneelta on ollut parempi viheltää peli poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Baarin kautta sänkyyn on ihan hyvä tapa tutustua.
Silloinhan siinä on sitä kuuluisaa kipinää. Noin itsekin nuorena usein toimin. Joskus homma loppui seuraavana aamuna, joskus jatkui seurusteluna pitkäänkin.
Kyllä mä tapaan uudestaan, jos on kiinnostava tyyppi, arvot on samalla pohjalla jne. Olen hidas lämpenemään, en aina tiedä heti, sytyttääkö. Vastaavasti joskus on kemiat oikein rätisseet, mutta ei siitä pidemmän päälle ollut suhteeksi.
Ensivilkaisu ja ennenkuin suutaan edes avaa niin tiedän jo,ei kiitos.