Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Tupperware, Reimatec ja Marimekko mammat.

Vierailija
02.03.2007 |

Onko elämä mukavaa vanhempien avustuksella hankitussa kodissa. Mummi tuo lapsille uutta Marimekkoa kaappiin ja etelään matkustetaan tietty mummin ja papan kanssa. Ajatteko viikonloppuna Hämeeseen, Pohjamaalle tai Satakuntaan vanhempien jääkaapille undulaattimiehen työsuhdefarmarilla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla unohtunut tänään jotain vai kateuden siemenkö se siellä kurkkii?

Vierailija
2/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä. Ja on tila-auto, on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat kyllä asuvat Espoossa (me Helsingissä) joten matka ei onneksi ole niin pitkä, kuin esim jonnekin Pohjanmaan perukoille.

Vierailija
4/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa omilla rahoilla ostettu ja maksettu asunto.

Kaikki marimekot sun muut mitä talostamme löytyy on omilla rahoilla ostettu.

Kateuttako sulla vai mistä kiikastaa?

Niin autokin juuri se farmari on meidän oma. Säästimme ja vasta sitten ostimme velattomasti.

Toisilla on ,toisilla ei ja ilmeisesti ap:llä ei ole.

Vierailija
5/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecit sun muut on varaa ostaa ja kalliimpaakin. Kateellinen eukko siellä paasaa:)

Vierailija
6/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat ostavat lapsenlapsille tolkuttomasti leluja, vaatteita ja kenkiä. Toimintatonneja on myös saatu.

Vierailija
7/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain sattuu olemaan varakkaat vanhemmat, toisilla ei :P Lälläslää

Vierailija
8/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset yrittävät vakuutella hyvin kovasti, etteivät todellakaan tarvitse rahoja vanhemmiltaan ja toiset taas " avautuvat" auliisti siitä, että saavat rahaa ja muuta vanhemmiltaan..... ihme kilpailua ja pätemistä!! =O

Vierailija
9/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperwareen ei kyllä ollut enää varaa, muttaa sitä ei onneksi monikaan tiedä.

Vierailija
10/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecia ei osteta koska eräässä Halosen ja Prisman myymässä merkissä on aivan tajuton hintalaatusuhde, varaa kyllä olisi. Marimekosta en piittaa, olen Pentik-tyttö ja Tupperwarea on kaapit täynnä vaikka se on yliarvostettua. Äitini ei osaa tehdä ruokaa.

Vierailija
11/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse lanttinit ansainnut-

onnenmarkan sain kotoa vuonna x

ja itse olen marimekkoni ostanut-

välillä käteisellä ja välillä luotolla

- eli ei kannata yleistää---

Vierailija
12/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme parin kilsan säteellä toisistamme Helsingissä ja tykätään lomaillakin yhdessä; käydään paljon vanhempien mökillä yhdessä ja erikseen ja pari etelän reissuakin ollaan kimpassa tehty.

Mummi sortuu ostamaan joskus Reimaa, tuhlailee rahoja myös leluihin sekä laittaa lasten tilille rahaa säännöllisesti.

Marimekkoa ei meillä ole kuin pyyhkeissä, Tupperwaaran kippoja löytyy joskus " kouluajoilta" erään luokkakaverin kotikutsuilta.

Ammatit sekä työpaikat on molemmilla (mulla sekä miehellä) ja netotaankin suht mukavasti eli omillaan tullaan toimeen.

Musta on vain ihanaa, että elämään kuuluu läheisesti omat vanhemmat, miehen vanhemmat asuvat ulkomailla, joten emme näe niin usein.

Vierailija
13/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoperinnön avulla saimme talon. Iso auto on ihan itse maksettu. Työstä maksetaan katsos palkkaa. Johonkin haalareihin on todellakin varaa laittaa ihan kuinka monta kymppiä tahansa. Mitä ihmeen köyhälistöä täällä on? Kai nyt jokaisella on varaa johonkin Marimekkoon??? Ei se ole luksusta. Luksusta on lähteä ison perheen kanssa joka vuosi Malediiveille pariksi viikoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi