Olenko liian itsenäinen ja vahva mies kun en tarvitse naisia muuhun kuin seksiin?
Mitä te ajattelette tästä? Olen tosi itsenäinen, osaan kaikki kotityöt jne joten tarvitsen naista vain seksiin. Ajatteletteko tämän pahalla vai ette?
Sinkkumies
Kommentit (84)
5/5
Kuulostat juuri niin typerältä kuin ne voimaantuneet ja itseriittoiset (=eronneet ja katkeroituneet) palstamammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tarvitse kumppania. Parisuhde muodostetaan siksi, että toivotaan sellaista. Eivät naist halua puolisoksi miehelle, joka tarvitsee naista, koska ei osaa esim. kokata itse. Nainen haluaa olla miehensä kumppani ja rakastettu, ei kokki ja siivooja.
miksi kukaan mies haluaisi viettää aikaa naisen kanssa, jos kyse ei ole pelkästä seksiaktista?
Älä viitsi olla lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tarvitse kumppania. Parisuhde muodostetaan siksi, että toivotaan sellaista. Eivät naist halua puolisoksi miehelle, joka tarvitsee naista, koska ei osaa esim. kokata itse. Nainen haluaa olla miehensä kumppani ja rakastettu, ei kokki ja siivooja.
miksi kukaan mies haluaisi viettää aikaa naisen kanssa, jos kyse ei ole pelkästä seksiaktista?
Sulla ei nähtävästi ole yhtään naispuolista ystävää? Mä ainakin tykkään miehistä ihan kavereina, paljon kaikkea kivaa tullut yhdessä koettua.
itsekkäältä kuulostat enemmänkin kun itsenäiseltä...
seurustelu perustuu halulle ei tarpeelle
Vierailija kirjoitti:
Minullekaan naisilla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin seksi.
M40
Sulla ei ole kokemusta oikeista naisista. Oikeat naiset tarjoaa seksin lisäksi voileipiä ja tekee kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokisin naisen vain ja ainoatastaan seksiobjektina, jonka kanssa viettää aikaa, niin ehkä, en ole varma mutta ehkä saattaisin päästä vähemmällä jos ainakin hetken harkitsisin naisen asemasta viettäväni aikaani nuken kanssa.
Mutta oikeasti minusta kommenttisi kertoi vain siitä miten erinomaisen vähän olet ilm. voinut ja saanut viettää aikaa nais(t)en kanssa.
Jos olisit yhtään enemmän saanut sellaiseen mahdollisuutta, niin olisit mahd. jo oppinut ja tiedostanut. että nais(t)en kanssa on lukematon määrä muita tapoja olla ja viettää aikaa, joista ainakin suurimman osalta olen itse olen kokenut antaneen ja tarjonneen enimmäkseen iloa ja nautintoa.
Tai sitten olen tai olemme saaneet tyydytystä ja nautintoa vai siitä, että toisen kanssa on vain voinut olla niinkuin on eikä kummankaan ole tarvinnut tehdä yhtään mitään on riittänyt että kumpainenkin voinut olla oma itsensä ja voinut jakaa yhdessä kuluneen joskus lyhyemmän joksus pidemmän ohikiitäneen hetken tosien kanssa.
2. Sinkkumies
Minäpä pistän paremmaksi, sillä olen itsenäinen kaunis ja mukava omillaan toimeentuleva nainen enkä tarvitse huonoa seksiä, siispä en ota miestä haitoksi. Yhtään itsenäistä miestä en ole edes tavannut, aina niillä pitää olla joko äiti turvana ja piikana niin kauan kuin henki vaan pihisee tai sitten vaimo. Muuten ovat ihan kädettömiä löppänöitä ja sellaisella ei tee mitään. Katsokaapa vaikka omaa elinpiiriänne, niin huomaatte että miten avuttomia kaikki miehet loppujen lopuksi ovat ja kaikki täysin akkojensa hyysättäviä, useat ukot vielä pahasti piiloalkoholisteja kuten meidän suvussa ja naurattaa, kun vähättelevät omaa alkoholinkäyttöään ja silti harva se päivä käyvät Alkossa😁 Kuka hlvetti sellaisia jaksaa katsoa.
Et kumpaakaan, vaan tyhmä.
Voin lohduttaa: silloin kun itse olin lapsellinen ja kehittymätön ajattelin, etten tarvitse miestä mihinkään.
Vasta myöhemmin ymmärsin miten juuri sukupuolten erilaisuuden takia viihdyn miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammo vahvuutta? Heh.
Miksi puhut sitoutumiskammosta? Usko tai älä, mutta tasapainoisen ja itsensä tuntevan ihmisen ei tarvitse elää kahdestaan toisen kanssa ollakseen onnellinen. Päin vastoin, suhteet tuovat aina myös ongemia, itsensä kanssa ei tarvitse riidellä tai selitellä tekemisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekaan naisilla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin seksi.
M40
Sulla ei ole kokemusta oikeista naisista. Oikeat naiset tarjoaa seksin lisäksi voileipiä ja tekee kotityöt.
ja suurin osa vielä kiukuttelee siinä samalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammo vahvuutta? Heh.
Miksi puhut sitoutumiskammosta? Usko tai älä, mutta tasapainoisen ja itsensä tuntevan ihmisen ei tarvitse elää kahdestaan toisen kanssa ollakseen onnellinen. Päin vastoin, suhteet tuovat aina myös ongemia, itsensä kanssa ei tarvitse riidellä tai selitellä tekemisiään.
"sitoutumiskammo" on keksitty sana läheisriippuvaisten toimesta jotka eivät selviydy edes vuorokautta yksinään, se jos joku on sairautta, ei itsenäinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et, koska tarvitset niitä siihen seksin.
Itsenäinen ihminen ei tarvitse ketään toista tyydyttämään halujaan.
Seksi on samanlainen perustarve ja halu ihmiselle kuin ruoka ja vesi.
Ainakin terveille ja normaalisti kehittyneille ihmisille.
Haluhan se on mutta veden ja ravinnon puutteeseen ihminen kuolee, seksin puutteeseen ei kuole. Se ei siis ole perustarve.
Nainen pystyy jopa elämään terveempää elämää ilman seksiä. Ei lapsia, ei tauteja ja tulehduksia.
Ei pysty.
Terve, normaali nuori ja aikuinen nainen, kaipaa seksiä yhtä paljon kuin vastaavat miehetkin.
Seniori naiset jopa enemmänkin.
Seniorinaiset siksi, että ikääntyessä miehen testosteroni tasi laskee, jolloin seksihalutkin tipahtavat.
Pointti on siinä, että edelleen, vielä näinä aikoinakin naisten seksuaaliset halut ovat tabu.
Naiset eivät saa, yleisen käsityksen mukaan olla halukkaita, villejä, eikä seksistä nauttivia.
Jos sellainen on, on narttumainen, jopa aviomiehelleen uskoton.
Tälläisiä käsityksiä naisten seksuaalisuudesta, on jopa Suomessa vuonna 2025.
Ja konsertatiivisuuden lisääntyessä, tuollaiset asenteet vain kasva ja yleistyy.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä kovin itsenäinen ja vahva mies ole, kun tähänkin kysymykseen haluat vahvistusta naisilta? :D
Ei kai hän osoittanut kysymystään pelkästään naisille...`?
Vierailija kirjoitti:
Et kumpaakaan, vaan tyhmä.
Voin lohduttaa: silloin kun itse olin lapsellinen ja kehittymätön ajattelin, etten tarvitse miestä mihinkään.
Vasta myöhemmin ymmärsin miten juuri sukupuolten erilaisuuden takia viihdyn miesten kanssa.
Hatunnosto ja halaus. Harvoin tapaa tällä foorumilla kypsää ja vastakkaista sukupuolta arvostavaa (ja tarvitsevaa) puhetta. Toivonkipinöitä pimenevässä ajassa.
M40+
Vierailija kirjoitti:
Sääli että koet noin. Jotkut naiset on tosi hauskaa seuraa.
Hauskaa? Eivät ole. Naurettavia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tarvitse miestä mihinkään 😄Seksikin on parempaa seinästä ladattavalla dildolla.
Säälittävä runkkari.
Varmaan vain keskivertoa huonompi ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Ap:lle on siis suuri saavutus jo se, että selviää ihan itse oman yhden hengen koritaloutensa kotitöistä :D
Olen vielä itsenäisempi nainen, koska en tarvitse miehiä edes seksiin. Mutta HALUAISIN silti kumppanin ja parisuhteen. En siksi, että tarvitsisin miestä tekemään asioita, vaan koska oikeanlaisen tyypin kanssa haluan jakaa elämäni, rakastaa ja tulla rakastetuksi.