Olenko liian itsenäinen ja vahva mies kun en tarvitse naisia muuhun kuin seksiin?
Mitä te ajattelette tästä? Olen tosi itsenäinen, osaan kaikki kotityöt jne joten tarvitsen naista vain seksiin. Ajatteletteko tämän pahalla vai ette?
Sinkkumies
Kommentit (84)
Minullekaan naisilla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin seksi.
M40
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on vain kulissi suvulle ja ympäristölle. Halveksin luusereita surkeissa liitoissa. Varsinkin miehet jotka pelkää irrottautua.
Totta. Suurin osa suhteista muodostuu sosiaalisesta mallista, lähes pakosta, kun kaikilla on joku niin joku nyt on vaan oltava.
Oikeasti häviävän pieni tsäänssi löytää elämänsä rakkaus samasta kaupungista. Maailmalla miljardeja ihmisiä ja se oikea on kaupungin ainoan menopaikan tiskiltä bongattu. Tyyliin 20 omanikäistä suht normaalia tyyppiä paikalla. Tai tinderin tarjonnasta se vähiten väärä epätoivossa swaipattu. Lotto vetämään.
Vierailija kirjoitti:
M40
Eikä ne kyllä sitäkään minulle tarjoa.
Et, koska tarvitset niitä siihen seksin.
Itsenäinen ihminen ei tarvitse ketään toista tyydyttämään halujaan.
Vierailija kirjoitti:
no, et ole itsenäinen ollenkaan, koska olet pillun orja. ja vahvakaan et taida olla, kun et jaksa tehdä pientä ranneliikettä, eli runkata.
Pillun orja sinä olet.
Kun pääset eroon tuosta typerästä heikkoudestasi ja jätät naiset lopullisesti rauhaan, olet vapaa ja itsenäinen ja vahva. Nyt ole viettiesi vietävänä ja varsinainen luuseri.
Nyt vaan opettelemmaan uusi ja vapaa elämä, trolli!
Kyllä. Mgtow on parasta mitä naisille on tapahtunut. Pysykää siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Eikä ne kyllä sitäkään minulle tarjoa.
Mistäs niin päättelet?
Sehän on hyvä. Naiset käyttää aloittakaa seksiin eikä mies rasita naisia tiskillä tai pyykillä . Oikein hyvä. Taitaa kuitenkin tarvita naisia synnyttämään jos joku päivä haluaa lapsen.
Aloittajan äiti kyllä nyt loukkaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tarvitse miestä mihinkään 😄Seksikin on parempaa seinästä ladattavalla dildolla.
Onko siinä usb-c-liitin? Ne menee helposti rikki.
Tunnevammainen? Persoonallisuushäiriö?
En osaa sinua pitää liian vahvana saati itsenäsienä. - Hyvää elämää voi elää myös ilman seksiä kumppanin kanssa. - Seksi saaminen on enempi mahdollsiuus kuin jokin mikä pitäisi vahvana tai itsenäisenä. - Eikä se nyt ole mikään meriitti, että et kuulu niihin miehiin, jotka eivät osaisi kotitöitä peniksesi tai jonkin muun sellaisen (ulkosien tai seisiäisen) seikan perusteella, jolla eroaisit naisesta.
2. Sinkkumies
Ap, oot just mun tyyppiä.
Olen melko itsenäine nainen, ja veljeni käy asunnosssni tekemässä ne työt, joihin miestä tarvitsen.
Kuten avaamassa juuttuneet ikkunat, kiinnittömässä uudessa erittäin korkeassa asunnossa, valaisimet kattoon.
Tsekkaamassa autoni talvikuntoon. Ja niin poispäin.
Minäkin kaipaan miestä, vain ja ainoastaan puhtaasti seksiin. Vkonloppuina. Ja lomilla.
Ja just tuollaiset tapaamiset ovat parasta. Voimme koko ajan omistaa ja käyttää vain toisillemme.
Parasta nautintoa elämässä, mitä olla voi!
Muun ajan vkoilla voi omistaa työhön, omiin harrastuksiin, ja yksityiseen oloon.
Milloin tavataan, ap?
Vierailija kirjoitti:
Seksi on samanlainen perustarve ja halu ihmiselle kuin ruoka ja vesi.
Ainakin terveille ja normaalisti kehittyneille ihmisille.
Itse olen paljon itsenäisempi. En tarvitse naisia edes seksiin. Voin harrastaa sitä itseni kanssa.
Oi ap, miten pääsimme yhteyteen?
Olen kaltaisesi, mutta nainen.
Tarvitsen miestä, vain ja ainostaan rakasteluun. Nautinnolliseen seksiin.
Ollaanko me sielunkumppaneita?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tarvitse kumppania. Parisuhde muodostetaan siksi, että toivotaan sellaista. Eivät naist halua puolisoksi miehelle, joka tarvitsee naista, koska ei osaa esim. kokata itse. Nainen haluaa olla miehensä kumppani ja rakastettu, ei kokki ja siivooja.
miksi kukaan mies haluaisi viettää aikaa naisen kanssa, jos kyse ei ole pelkästä seksiaktista?
sama, joskus en edes tarvitse naista seksiinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on samanlainen perustarve ja halu ihmiselle kuin ruoka ja vesi.
Ainakin terveille ja normaalisti kehittyneille ihmisille.
Haluhan se on mutta veden ja ravinnon puutteeseen ihminen kuolee, seksin puutteeseen ei kuole. Se ei siis ole perustarve.
Nainen pystyy jopa elämään terveempää elämää ilman seksiä. Ei lapsia, ei tauteja ja tulehduksia.
Ap on oikeasti ylilautajonne 14 v. eikä mikään mies.