Olenko liian itsenäinen ja vahva mies kun en tarvitse naisia muuhun kuin seksiin?
Mitä te ajattelette tästä? Olen tosi itsenäinen, osaan kaikki kotityöt jne joten tarvitsen naista vain seksiin. Ajatteletteko tämän pahalla vai ette?
Sinkkumies
Kommentit (84)
Sinulle nainen ei ole edes ihminen aloituksesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle nainen ei ole edes ihminen aloituksesi perusteella.
kyllä ne suurinosa on jtn tuulimyllyn ja kissan sekoituksia kai:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kumpaakaan, vaan tyhmä.
Voin lohduttaa: silloin kun itse olin lapsellinen ja kehittymätön ajattelin, etten tarvitse miestä mihinkään.
Vasta myöhemmin ymmärsin miten juuri sukupuolten erilaisuuden takia viihdyn miesten kanssa.
Hatunnosto ja halaus. Harvoin tapaa tällä foorumilla kypsää ja vastakkaista sukupuolta arvostavaa (ja tarvitsevaa) puhetta. Toivonkipinöitä pimenevässä ajassa.
M40+
Awww... 🥹
Minä en tarvitse miestä mihinkään. En edes seksiin. Tv. N42
Kuule valtaosa naisista ei tarvi miehiä mihinkään. Ovat niiden kanssa vain siksi että pääsisivät parempaan elintasoon.
Ap tä ei ole hoivattu, rakastettu, pidetty sylissä. Et osaa rakastaa kun sinua ei ole rakastettu.
Vierailija kirjoitti:
Ap tä ei ole hoivattu, rakastettu, pidetty sylissä. Et osaa rakastaa kun sinua ei ole rakastettu.
tällästä ne läheisriippuvaiset toitottaa aina
Vierailija kirjoitti:
Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
Ap taitaa olla ensimmäinen "mies" joka sanoo olevansa itsenäinen. Nuo itsenäinen jutut on naisten copea
tiedän muutamia ihmisiä jotka ovat jopa lopettaneet työnsä kun eivät voi olla erossa kumppanistaan sen aikana, siis niin sairasta..
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla ensimmäinen "mies" joka sanoo olevansa itsenäinen. Nuo itsenäinen jutut on naisten copea
Suomea voi opetella, jos ei osaa.
Alieeni kirjoitti:
Ite en tartte miestä mihinkään
Tarvitset. Kaikki infran ylläpito ja sähköverkko jne. on miesten ylläpitämää.
Vierailija kirjoitti:
tiedän muutamia ihmisiä jotka ovat jopa lopettaneet työnsä kun eivät voi olla erossa kumppanistaan sen aikana, siis niin sairasta..
Kyllä siihen onkin esihenkilön puututtava, jos penetroituneena ovat työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
Et ole nyt kärryillä rakastamisesta. Jos lapsi ei tunne oloaan rakastetuksi ja koe läheisyyttä , ei hän todennäköisesti osaa itse aikuisena rakastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomea voi opetella, jos ei osaa.
Uli uli
Ap. Olet naisten hyväksikäyttäjä.
Heikko mies jolla on kelvoton luonne.
Et ole epänormaali,toivottavasti löydät naisen fwb suhteeseen 😀Itse olen jo liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tarvitse kumppania. Parisuhde muodostetaan siksi, että toivotaan sellaista. Eivät naist halua puolisoksi miehelle, joka tarvitsee naista, koska ei osaa esim. kokata itse. Nainen haluaa olla miehensä kumppani ja rakastettu, ei kokki ja siivooja.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Tuo on ainoa poikkeus, mutta muuten kukaan ei tarvitse kumppania.
on kyllä säälittävää jos parisuhteessa joutuu roikkuun vain sen takia ettei pysty itteensä elättämään