Iholla-sarja 2025
Katso lähetysajat : Iholla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (419)
Kyllä olen katsellut ja jakso 6 meneillään. Huh sentään tuota Chacia. Meno on ku mielisairaalassa konsanaan. Ei siellä.varmaan keskitytä mihinkään. Onko adhd jo mainittu?
Atte on joo tylsä. Lotta vaeltelee ja telttailee ja kiipeilee. Onko toi siis sen ammatti vaiko? Jolle reissaa paattinsa kanssa ja joo, miksi pitää mennä sinne mökille yksin, onhan hänellä kuitenkin puoliso jonka kanssa olla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt juuri katson. Pelkään, et on samanlainen kuin nelosella oli. Et mitään todellista ei irtoa. Mut senhän näkee vasta, kun on kaiken nähnyt.
Kiinnostais ymmärtää toi vuorikiipeilyn juttu, et miksi joillakin tarve kiipeillä ja et joku sitä jopa sponssaa.
Vuorikiipeilyssä on samasta syystä tarve kiipeillä kuin vaikkapa jääkiekkossa on tarve lyödä mailalla kiekkoa tai sellistillä on tarve vedellä jousella kieliä. Sponssaaminen taasen perustuu siihen, että rahoittaja saa maksua vastaan näkyvyyttä ja sitä kautta itselleen lisää rahaa. Osa toki sponssaa ihan hyväntekeväisyysmielessäkin.
Ei siltikään aukea, miten siinä saa rahoittaja näkyvyyttä.. ilmeisesti jotain ihmisiä sitten kiinnostaa, itseä ei millään tavalla. Aattelin että olis suht kiinnostavat tyypit tässä, mutta täähän on ihan tylsä. Erityisesti Lotta on kireä, vakava ja tylsä. Jos johtuu onnettomuudesta, niin ei ois kannattanut osallistua. Odotin enemmän Atelta, mutta hänkin on tylsä; en tullut ajatelleeksi, että on noin nuori, mikä ehkä selittää, ettei sen höpinät kiinnosta. Hildenit sopii just toisilleen. Itellä meinas hajoo korvat vaikka tulee telkusta. Mun mielestä Chachi on sympaattinen. Jollea on toistaiseksi näkynyt aika vähän, joten siitä vielä positiiviset odotukset.
Oikeestaan Joel yllättää, rauhallinen ja tuntuu aidolta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt juuri katson. Pelkään, et on samanlainen kuin nelosella oli. Et mitään todellista ei irtoa. Mut senhän näkee vasta, kun on kaiken nähnyt.
Kiinnostais ymmärtää toi vuorikiipeilyn juttu, et miksi joillakin tarve kiipeillä ja et joku sitä jopa sponssaa.
En kans ymmärrä tota vuorikiipeilyä. Mikä siinä on se juttu?
Nuo hildenien lapset tulee jossain vaiheessa elämäänsä niin kokemaan tylytystä käytöksensäätelyn osalta, kun kotona näyttää olevan "ollaan kaikki täysin vapaasti omia itsejämme ja leikitään kaikkea kiljumalla" - kasvatus. Olen siis sitä mieltä, että ehdottomasti on ihanaa, että suomessa on noita lapsen riemun säilyttäviä vanhempiakin, itsekin olen sellainen, mutta aina toivon heidän (ja meidän) kohdalla, että muistetaan opettaa lapsille myös hllittyä käytöstä ja toisten huomioon ottamista. Enkä nyt väitä, että hildenien lapset ovat ns. muiden ihmistne ilmoilla samanlaisia kiljukauloja ja riehukoneita - en ole tavannut heitä koskaan livenä, mutta olen vain huomannut, että kaikki aikuiset eivät vaan opeta lapsilleen muuta kuin, että "saat olla ihan aina täsmälleen sellainen kuin olet ja jos riehuttaa, niin voit riehua vaikka keskellä kaupunkia, koska kellään ei ole oikeutta rajoittaa toista" - tyyliä. Sellaiset lapset tulevat viimeistään aikuisena sitten saamaan tylyä kohtelua muilta, jos ei silloinkaan vielä osaa ajatella käytöksen säätelyä ympäristön mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuo hildenien lapset tulee jossain vaiheessa elämäänsä niin kokemaan tylytystä käytöksensäätelyn osalta, kun kotona näyttää olevan "ollaan kaikki täysin vapaasti omia itsejämme ja leikitään kaikkea kiljumalla" - kasvatus. Olen siis sitä mieltä, että ehdottomasti on ihanaa, että suomessa on noita lapsen riemun säilyttäviä vanhempiakin, itsekin olen sellainen, mutta aina toivon heidän (ja meidän) kohdalla, että muistetaan opettaa lapsille myös hllittyä käytöstä ja toisten huomioon ottamista. Enkä nyt väitä, että hildenien lapset ovat ns. muiden ihmistne ilmoilla samanlaisia kiljukauloja ja riehukoneita - en ole tavannut heitä koskaan livenä, mutta olen vain huomannut, että kaikki aikuiset eivät vaan opeta lapsilleen muuta kuin, että "saat olla ihan aina täsmälleen sellainen kuin olet ja jos riehuttaa, niin voit riehua vaikka keskellä kaupunkia, koska kellään ei ole oikeutta rajoittaa toista" - tyyliä. Sellaiset lapset tul
Niin ja chachista tykkään tosi paljon. pirtsakka muikkeli, ihanan oloinen tapaus. ja sosiaalinen
Vierailija kirjoitti:
Lotta on ekonomi.
Ja nyt tekee ammatikseen vuorikiipeilyä? Kuka sitä sponnssaa mietin. Onko ne isot urheiluvälinefirmat, jotka rahoittaa tota kiipeilyä?
Vierailija kirjoitti:
Janni ollut aiemminkin ainakin jossain, eikä mitään uutta. Vähän negatiivinen, ehkä haluaa osoittaa miten normia hänelle nuo upeat maisemat ja kiipeäminen. Innostusta olisi kivempi havaita, ehkä onnettomuus vaikuttaa..
Kuka hiton Janni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
päästä menemään oman fyysisen suorituskykynsä äärirajoilla paikoissa, joissa suurin osa ihmisistä ei koskaan tule käymään
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa vìttu ELÄMÄ.
Ja mitä sinä teet elämälläsi? Palstailet vauvassa? Koskaan et varmastikaan katso minkäänlaista viihdettä tai urheilua, joka on siis myös viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
päästä menemään oman fyysisen suorituskykynsä äärirajoilla paikoissa, joissa suurin osa ihmisistä ei koskaan tule käymään
Ok. Mä vaan miettisin koko ajan tuolla, että milloin täältä pääsee pois.
Oon Katsomosta kattonu kolme ekaa jaksoa. Aion katsoa loputkin. Mun mielestä ohjelmassa mielenkiintoisia, erilaisia ihmisiä. Atte ja Jolle lempparit, mutta ei Chachissa ja Lotassakaan mitään vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut vähän päälle 2 jaksoa. Parasta on kun voi vähän kelata eteenpäin. Olin odottanut näkeväni aidon Chachin, mutta.. vielä on samanlaista lapsellista hehkutusta kun instassa. Joten nyt kiinnostaa vuorikiipeily! Siellä tuskin aikaa esittää mitään
No, eihän hän kovin vanha ole.
Balettitanssijan elämästä oon kyllä kiinnostunut. Kauheasti ei oopperalla filmailtu, mutta eihän ne kai voi laittaa ketään tuohon tuotantoon ilman lupaa, joten pitää vähän katsoa missä filmailee. Toisaalta Atte tuntee henkilöitä kuten Sami Sykkö, jotka on jo julkisuudessa ja suostuu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoiset tyypit tällä kaudella, kiinnostavaa seurata Jollen valmistautumista maailmanympäripurjehdukseen.
Jolle onkin kiinnostava. Ja tuo valmistautuminen tuohon purjehdukseen. Jolle on jotenkin tosi luonteva. Ei esitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei näemmä kiipeilijöitä ole. Varmaan vaan itse kokenut sen osais avata.
Kyllä jos olisin itse raskaana kaatunut samalla tavalla ei olisi paljoa naurattanut. Olisin varmaan saman tien suunnannut tarkastukseen. (En myöskään juonut inkiväärishotteja 😂)
Naurettavaa kun aikuinen mies hyppii sohvilla, Jukka siis. Nuo tanssihässäkkäosuudet on tosi teennäisiä. Toisaalta ymmärrän Chachin elämänilon kun olen itsekin amerikassa asunut, onneksi se ei ole häneltä vielä hyytynyt.
Lotalla on kymmeniä tuhansia seuraajia Instassa. Sponsorit saa sitä kautta näkyvyyttä, kun Lotta mainostaa niitä retkitavaroita, ulkoiluvaatteita, kenkiä, telttoja ym. Kyllä se on sponsoriyrityksillekin rahallista bisnestä sponsoroida Lottaa.
Ohjelma on kuvattu 2024 alkuvuodesta ja Lotalla oli se vakava onnettomuus lokakuussa 2023, siellä tuli se aivovamma jne. Katsoin 3 ensimmäistä jaksoa ja niissä mainitsee usein tuon onnettomuuden ja on aika kireä, mutta toisaalta luonnollista, kun se iso onnettomuus on tuossa vaiheessa vielä aika tuore ja ajatukset varmaan pyörii aika pitkälti sen ympärillä.
Joel Harkimon valmistautumista maailmanympäripurjehdukseen on mielenkiintoista seurata ja toki tuo Lotan vuorikiipeily kiinnostaa myös. Eihän tuossa vuorikiipeilyssä sinänsä tai maailmanympäripurjehduksessa mitään järkeä ole, isot riskit, mutta toki kun näillä henkilöillä on mahdollisuus toteuttaa omaa intohimoa ja haaveita, niin onhan se ihailtavaa. Saa ainakin kokemuksia ja varmasti kokee täysillä elävänsä kun pääsee näkemään noin erikoisia ja ainutlaatuisia paikkoja.
Aten osuudet ehkä vähän tylsiä tähän mennessä. Chachi mielenkiintoinen ja luin toisaalta plusjaksoja jo katsoneilta, että tulevissa jaksoissa tulee paljon syvällisempiä juttuja häneltä. Ihana myös katsoa miten hienosti heillä toimii uusperhekuvio Jukan isompien lasten kanssa. Chachi vaikuttaa ihanalta äidiltä ja äitipuolelta ja kiva nähdä miten arvostaa Suomessa kaikkia "pikkujuttuja" kuten ruokakauppoja ja vaikuttaa muutenkin tosi kiitolliselta mitä Suomi on hänelle tarjonnut.